Gå til innhold

Bloggerne sesong 8


prinsessa2282

Anbefalte innlegg

Var ikke Anniken sammen med han der The One that got away i typ et halvt år? Virker jo psykelig opptatt av å nære den der eldgamle kjærlighetssorgen... Kom over det!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, maipai skrev:

Var ikke Anniken sammen med han der The One that got away i typ et halvt år? Virker jo psykelig opptatt av å nære den der eldgamle kjærlighetssorgen... Kom over det!

8 mnd,var det ikke?

Når hun var.. 15?

Endret av J..
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt bloggen til Jørgine i det hele tatt, men hun virker som en hyggelig og oppegående person :) Før en kropp!! De trente lårene

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, mjauritz skrev:

 

Jeg gleder meg til å se Anne Brith fordi hun er den jeg blir mest puteklein av. Hun er så vanvittig opptatt av å melde hvor mye hun jobber, herregud bare i introen er det sånn "hvordan i hælvete klare du å ha 4 unga, hus, heim og å jobbe så mye?", men jeg skjønner ikke hvordan det er så mye jobb? Jeg klarer bare ikke vri hodet mitt rundt hvordan en blogg er mer jobb enn hva andre vanlige mennesker med barn har? Jeg skjønner jo at 4 barn er mye jobb altså, men en blogg som jobb gjør jo ikke at du automatisk jobber 100x ganger mer enn alle andre..

Jeg er lei at bloggere alltid må fortelle hvor mye jobb det er og det er så hardt arbeid. Javel.... noen av de hadde aldri klart en 9 to 5 job

Kanskje det er mye jobb, men de har goder. Som at de får flere ting sponset. Klær, barneutstyr, reiser, frisør, sminke osv. Pluss de kan legge opp dagene slik de vil og dra på ferie når de vil.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minister-mio skrev:

Håper du har plassert ‘ikke’ feil sted i setningen her. Hun legger ikke akkurat skjul på hvor selvopptatt hun er

Haha, riktig!! Gikk litt fort i svingene der :-) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig kjedelig sesong så langt. Juliane virker som en skjønn jente, men det kan bli litt kjedelig i lengden å høre om hvordan hun og mannen prøver å bli gravide. Anniken skal ihvertfall ha for at hun er sinnsykt pen, men jeg tror at hun sliter en del. Det virker som at hun leker med følelsene til eksen sin, fordi hun er usikker på sine egne.

Den eneste underholdningen så langt er Kristine og Fabian, Fabian er en så klein type at det er umulig å ikke le. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, gladjenta93 skrev:

Var også spent på å få følge Julianne og  Ulrik "live" da jeg har lest bloggen i lang tid. Hittil er jeg noe skuffet, synes de er så "politisk korrekte" og føler det er et filter på alt de sier/gjør hittil. Noe kjedelig for min smak. 

 

Dette inntrykket har jeg egentlig sittet igjen med etter å ha lest bloggen til Julianne også, så dette synes jeg ikke var noe overraskelse. Det er fint å se henne åpen og litt sårbar, noe som virker sjeldent blant bloggerne, men synes hun blir litt for "ordentlig" (med mangel på et bedre ord) og derfor lite interessant. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivt overrasket over Juliane og Ulrik. Synes de er søte sammen. 

Også er jeg misunnelig på armbåndet til Ulrik og lårmusklene til Jørgine. :laugh: 
:P 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Jeg liker Julianne og Ulrik! Fytte rakkern så trist og tungt det må være det de har gått igjennom! 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig på kroppen til Jørgine. Alle kan sikkert få en sånn kropp, men det kreves mye disiplin og strengt kosthold. Hadde nok ikke klart det. Har fått et godt inntrykk av henne. Hun virker hyggelig og dramafri :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en gørrkjedelig episode..

Skulle ikke dette være den "villeste sesongen hittil"?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Misunnelig på kroppen til Jørgine. Alle kan sikkert få en sånn kropp, men det kreves mye disiplin og strengt kosthold. Hadde nok ikke klart det. Har fått et godt inntrykk av henne. Hun virker hyggelig og dramafri :)

Og nå hater hun den fordi hun er «tjukk og gravid». Skremmende!! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Viking-girl skrev:

Og nå hater hun den fordi hun er «tjukk og gravid». Skremmende!! 

Tenker du på når hun skulle ta bilde med Morten? Litt teit at hun mente hun så gravid ut når hun har steinflat mage.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Tenker du på når hun skulle ta bilde med Morten? Litt teit at hun mente hun så gravid ut når hun har steinflat mage.

Opptil fler av gravidmagebildene på IG er klaging over kroppens forandringer og magen generelt..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Julianne har gjort en fin figur. Hun er jo på mange måter også den eneste i programmet som fronter noe samfunnsnyttig. Mange vil finne trøst i deres historie, mens de andre deltagerne i programmet byr på mote, bøy og tøy, sminke og catwalk-gange.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fjelldronning

Jeg liker årets sesongen av bloggerne. Jeg synes det er gøy å følge med hva Jørgine og Morten m/barna holder på meg. For n hyggelig familie :) Det er hyggelig å følge med på Ulrik og Julianne også. De virker ut som hyggelige mennesker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgine har en flott kropp, men hadde ikke orket å levd på den måten. Man blir jo treningsnarkoman. Skal man kose seg, så blir det kose seg med supersunt organisk godteri og potetgull liksom

Men jeg har fått et godt inntrykk av Julianne og Ulrikk. Liker hvor støttende han er og med.

Tror det tar seg litt opp til uka :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at Julianne og Ulrik er med, har fulgt de lenge :)

 

Anniken får jeg mer og mer avsmak på. Altså, hver sesong og ca hver episode hun er i, så nevnes denne kjærlighetssorgen. Hallo. Som noen sier her, virker som hun vil at den skal definere henne. Hun VIL ha det vondt! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes dagens episode med Julianne og Ulrik er utrolig trist. Blir så lei meg av tanken på at de ringte all familie rett etter positiv test, og mistet tre dager etterpå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...