Gå til innhold

Thomas Hayes


Hege899

Anbefalte innlegg

Hva er greia med Thomas Hayes? Hvorfor er han så utrolig populær? Han er en pen gutt , men han er ikke en fantastisk skuespiller (i mine øyne), og det har jo tatt helt av? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenåringer elsker fuckboys. Og damer i 40-åra også, visstnok. :sjokkbla:

Skam1-1.gif

Endret av Hadley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe imot han, men han framstår som en ganske klein type i alle settinger. Noe talent og sjarm må han nesten ha siden alle liker han.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke han er så pen, men han har jo hatt hovedrolle, og da blir man vel automatisk kjekk ;)
Men han er ung og jeg tror han har potensiale til å bli veldig bra skuespiller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Neinøff skrev:

Og hvem i all verden er det? Jeg blir overrasket om jeg har sett en film med ham i 

Han er mest kjent fra Skam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gillians

Han ble nok gjort både kjekkere og flinkere i Skam enn han egentlig er. Han var en ganske dårlig skuespiller, men fikk replikker som "Fy faen, så pen du er" og en porche å stige inn og ut av, sånt hjelper! Men jeg tror ikke han har noen stor framtid som skuespiller, da er han som spilte Isak og Even klart større talenter med mye større karisma. 

Har det programmet hans begynt nå? Er det derfor han blir tatt opp nå? Det hørtes temmelig kleint ut, spør man meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er utrolig pen. Når han dukker opp på skjermen kan jeg ikke la være å se på ham. Veldig vakre øyne og bryn, og så har han en slags skyhet som fascinerer meg. Aner ikke hvordan han er som skuespiller, for det ender bare opp med at jeg glor på ham og ikke får med meg helt hva han sier. Men pen. Jupp. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Neinøff skrev:

Åja, det drittprogrammet der :)

haha, det var viktig å få med "dritt", ikke sant? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2018 den 10.23, Hege899 skrev:

Hva er greia med Thomas Hayes? Hvorfor er han så utrolig populær? Han er en pen gutt , men han er ikke en fantastisk skuespiller (i mine øyne), og det har jo tatt helt av? 

Han må være Norges dårligste skuespiller

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Miranda16 skrev:

Han må være Norges dårligste skuespiller

Gi nå gutten en sjans. Han ble kasta inn i Skam som de andre i serien. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde hatt så mange muligheter for en skikkelig karriere etter rollen i SKAM. Men han fikk tydeligvis dårlig/ingen veiledning, og ødela dermed mulighetene sine. Litt på samme måte som hun som spilte Nora. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gillians
17 minutter siden, Warum skrev:

Han hadde hatt så mange muligheter for en skikkelig karriere etter rollen i SKAM. Men han fikk tydeligvis dårlig/ingen veiledning, og ødela dermed mulighetene sine. Litt på samme måte som hun som spilte Nora. 

Hun jobber jo på Trønderlag teater, går da bra med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han virker utrolig klein, og ikke som en type som vanligvis ville befinne seg i underholdningsbransjen over lang tid.

Skal gi programmet som kommer i morgen en sjanse da, fordi jeg er svak for type "Helt perfekt" og den slags, men jeg er helt enig med TS. Skjønner absolutt ikke hypen rundt Thomas, og jeg var en stor SKAM-fan (og nesten i målgruppa deres). Har alltid syns at han hadde dårligere skuespill enn de andre i SKAM. Kan godt hende jeg liker programmet likevel, for jeg syns ingenting om Thomas Gjertsen, men jeg har likevel sett alle episodene av Helt perfekt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok forbedringspotensiale, men syns desverre han var en av de dårlige skuespillerne i skam :-) Ettersom jeg har hørt var han ikke skuespiller før skam, så det kan jo ha noe med saken å gjøre! Han kan bli flink med jobb.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...