Gå til innhold

Punish a muslim day 3 april


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest N-Nøff
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forresten, er vel de/den som har laget dette som er de mest paranoide 🤣

Anonymkode: d73cd...7ca

Nei? Det harmed hat å gjøre. Ikke paranoia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest N-Nøff
1 minutt siden, Uglems skrev:

Kanskje litt. Har nok ikke mye tillitt til folk:) 

Hvorfor ikke, har noen skadet deg? :/ Det er ufattelig lite sannsynlig at noen som helst vil gjøre deg noe vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neinøff skrev:

Hvorfor ikke, har noen skadet deg? :/ Det er ufattelig lite sannsynlig at noen som helst vil gjøre deg noe vondt :)

Nei, men har opplevd en del ubehagelige ikke-fysiske situasjoner (skjellsord, dytting) pga jeg er den jeg er, og at noen tror jeg har holdninger jeg ikke har. Forstår egentlig ikke hvorfor, jeg er egentlig ganske snill... Men noen mennesker tror de vet og gir seg dermed retten til å gå til angrep verbalt eller fysisk. Samtidig er det flere av mine venninner som bor mer sentralt som har opplevd fysiske angrep pga bekledning, og det foran barna.. hvorfor skulle det ikke skje meg også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
Akkurat nå, Uglems skrev:

Nei, men har opplevd en del ubehagelige ikke-fysiske situasjoner (skjellsord, dytting) pga jeg er den jeg er, og at noen tror jeg har holdninger jeg ikke har. Forstår egentlig ikke hvorfor, jeg er egentlig ganske snill... Men noen mennesker tror de vet og gir seg dermed retten til å gå til angrep verbalt eller fysisk. Samtidig er det flere av mine venninner som bor mer sentralt som har opplevd fysiske angrep pga bekledning, og det foran barna.. hvorfor skulle det ikke skje meg også. 

Aldri sett, trist å høre. Men idioter finnes overalt, jeg ble også snakket til og plaget idag - av en narkoman. Lukker øret og later som jeg ikke hører det. 

Man kan ikke stenge seg inne, man må leve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh? Hva hadde du tenkt om et slikt ark ble publisert rundt omkring på ulike plattformer hvor folk oppfordrer til å drepe "sånne som deg/sett inn hva som passer"? Veldig merkelig å klandre den som blir hetset og ikke disse taperne. 

Anonymkode: d73cd...7ca

Lol, det er jo bare tull. 🤣

Anonymkode: b461b...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Neinøff skrev:

Aldri sett, trist å høre. Men idioter finnes overalt, jeg ble også snakket til og plaget idag - av en narkoman. Lukker øret og later som jeg ikke hører det. 

Man kan ikke stenge seg inne, man må leve. 

Selvfølgelig. Samtidig hjelper det om det ikke er personlig, om man er sterk psykisk, om det er et engangstilfelle osv . 

Om mennesker kunne heller være litt mer glad i hverandre og gi litt f i forskjeller, hadde det jo vært gøyere å gå i butikken f.eks. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Neinøff skrev:

Det er jo allerede oppfordret å drepe "sånne som meg". Så jeg hadde reagert med å ikke reagere 

Åja. My mistake😳 Men selv om du ikke reagerer betyr jo ikke det at andre ikke gjør det. Kjenner at jeg hadde blitt litt redd sjøl. Sett dette arket på instagram, på ulike programmer i England og USA. Så er jo ikke helt ukjent for folk. Og lurer på hvor dette skal ende. Synes det er en skremmende utvikling. 

Anonymkode: d73cd...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja. My mistake😳 Men selv om du ikke reagerer betyr jo ikke det at andre ikke gjør det. Kjenner at jeg hadde blitt litt redd sjøl. Sett dette arket på instagram, på ulike programmer i England og USA. Så er jo ikke helt ukjent for folk. Og lurer på hvor dette skal ende. Synes det er en skremmende utvikling. 

Anonymkode: d73cd...7ca

Sikkert én person som har funnet det på, bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Dette er 100% garantert laget av en venstreekstremistisk gruppe. De har et underskudd på hatskrimminalitaten de raver i vei om, så de må finne den opp selv. Dette stiller seg inn i rekken av an lang rekke falske hatskriminalitets saker fra venstreekstremister.

http://www.fakehatecrimes.org/

2. Når venstreekstremistene skriver de samme voldsoppfordringene om andre grupper blir de hyllet i media.

Yes-its-ok-to-punch-a-nazi-like-spencer-

Anonymkode: dd192...68e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en musling eller en venstreraddis selv som har skrevet/laget for å høste sympati.

Anonymkode: 71747...8e9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er nok en musling eller en venstreraddis selv som har skrevet/laget for å høste sympati.

Anonymkode: 71747...8e9

I følge Twitter er det det. Det har uansett ikke resultert i noe. Heldigvis.

Anonymkode: 91d3b...6a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet vi at det ikke er noen på venstre siden eller muslimer selv som har lagd denne?

Anonymkode: 96fa6...796

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg den eneste som egentlig ikke bryr meg? Er bare lei..

Anonymkode: ec2e8...113

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder min månedslønn på at frepperne vil anklage jenta for å ha provosert frem dette (ved å være muslim), heller enn å anklage den fyren som uprovosert har gått frem til en muslimsk liten jente og slått til henne.

Men da fikk vi altså, "punish a muslim-day" her i Norge. Og som vedkommende over skriver, ingen som bryr seg. For de er jo bare muslimer, ikke mennesker.

 

 

Anonymkode: 2efaf...8d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Vedder min månedslønn på at frepperne vil anklage jenta for å ha provosert frem dette (ved å være muslim), heller enn å anklage den fyren som uprovosert har gått frem til en muslimsk liten jente og slått til henne.

Men da fikk vi altså, "punish a muslim-day" her i Norge. Og som vedkommende over skriver, ingen som bryr seg. For de er jo bare muslimer, ikke mennesker.

 

 

Anonymkode: 2efaf...8d6

Vedder min månedslønn på at apene skylder på FrPere for dette, men jeg var visst for sent ute da de ekstreme kreftene, slik som deg, allerede er i sving med å spre hat ;)

Anonymkode: 54199...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vedder min månedslønn på at apene skylder på FrPere for dette, men jeg var visst for sent ute da de ekstreme kreftene, slik som deg, allerede er i sving med å spre hat ;)

Anonymkode: 54199...035

Her hoppet vi rett på ansvarsfraskrivelse og offerrolle ja. Akkurat som Listhaug. Så slipper vi å ta ansvar.

Er vel ikke noe jeg skal takke for, men takk for at du gjør så at månedslønnen min sitter trygt.

 

 

Anonymkode: 2efaf...8d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2018 den 8.58, AnonymBruker skrev:

punish-a-muslim-day.thumb.jpg.c1efcb35aefeec8b7906d8436dcab126.jpg

 

Ikke en eneste frepper vil ta avstand fra de vederstyggelighetene her.

Noe som er rart, for de ønsker jo at muslimer til stadighet skal ta avstand fra vederstyggeligheter som "muslimer" begår i fjerne land uten noen forbindelse til eller med muslimene her i Norge.

Anonymkode: 2efaf...8d6

Ikke rart venstresiden blir mer og mer mislikt når dere kommer med sånne utsagn. Jeg har stemt FrP hele livet, kjempefint at du tillegger meg meninger jeg ikke har. For noen ufyselige holdninger du har. Skam deg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2018 den 1.00, AnonymBruker skrev:

1. Dette er 100% garantert laget av en venstreekstremistisk gruppe. De har et underskudd på hatskrimminalitaten de raver i vei om, så de må finne den opp selv. Dette stiller seg inn i rekken av an lang rekke falske hatskriminalitets saker fra venstreekstremister.

http://www.fakehatecrimes.org/

2. Når venstreekstremistene skriver de samme voldsoppfordringene om andre grupper blir de hyllet i media.

Yes-its-ok-to-punch-a-nazi-like-spencer-

Anonymkode: dd192...68e

Min onkel oppførte seg ut av det blå rasistisk mot utlendinger på et utested en gang (han liker ikke utlendinger og blir verre med alkohol innabords). Kameraten til den fornærmede ga ham en på tygga, og selv om jeg er glad i ham, tenkte jeg: Han fikk som fortjent. Det handler om kontekst. Man slår ikke noen i trynet fordi man tror de står for noe, men man tar igjen når de viser at de gjør det.

Anonymkode: 536ea...f15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hetsende utsagn, innlegg med nedsettende eller hatefullt innhold, latterliggjøring og brukerdebatt, samt svar til dette.

Yvonne (admn)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...