Gå til innhold

Bloggerne 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, vkt skrev:

Hun har tatt brystløft i hvert fall, noe som ikke er naturlig og som hun gjorde kun for å forbedre utseendet.

https://www.funkygine.com/2017/05/19/brystoperasjon/

https://www.funkygine.com/2017/05/19/jeg-far-utdype-litt/

Hun har brukt både botox og fillers.

http://pilotfrue.blogg.no/1462293933_dette_gjr_jeg_for__fo.html

Hun har tatt en pause med det under prøvingen/nå som hun er gravid. Hun har ikke noe imot plastisk kirurgi generelt, både når det gjelder fillers, botox, silikon og intimoperasjoner.

Hun har vel også sagt rett ut at det ikke angår henne at kvinner undertrykkes, og slaver utnyttes i Dubai. Denne damen virker ekstremt selvsentrert og er ikke det spor bedre enn andre bloggere. 

Anonymkode: 10277...5ba

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har uansett gener for å bli raskt brun, samt en annen brunfarge enn vi helnordiske har. Hele søskenflokken, inkl. barna hennes blir raskt brune. Ja, ok, hun tar solarium også. 

Anonymkode: 93ecb...c22

Tja, det spørs vel hvor i Italia faren er fra. Jeg er også halvt italiensk, men familien er fra nord Italia, man er ikke så gyllen der. 

Brødrene hennes er ikke så brune som henne. Mørkt hår og mørke trekk ja. Men den brunfargen han har i bloggerne er fra solarium/betakaroten. 

Anonymkode: d369d...863

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjeeeer med klærne til Anniken? Husker jeg ikke feil ble hun kåret til «Norges best kledde kvinne» tidligere i år. Men altså, det hun går rundt med i San Diego er jo verre enn bestemoren min sine klær 🙈 

Vennen hennes Joakim, er ikke det bestevennen til Sophie Elise?

Creds for at hun tok opp det med mobbing da. Tror hun kunne gjort lurt i å holde foredrag om temaet på skoler, da mange yngre ser opp til henne. 

Anonymkode: e0239...705

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjeeeer med klærne til Anniken? Husker jeg ikke feil ble hun kåret til «Norges best kledde kvinne» tidligere i år. Men altså, det hun går rundt med i San Diego er jo verre enn bestemoren min sine klær 🙈 

Vennen hennes Joakim, er ikke det bestevennen til Sophie Elise?

Creds for at hun tok opp det med mobbing da. Tror hun kunne gjort lurt i å holde foredrag om temaet på skoler, da mange yngre ser opp til henne. 

Anonymkode: e0239...705


Samme det vel. Anniken har tidligere snakket om at hun ikke kan skjønne hvorfor hun var så opphengt i utseendet før, og har fått en mye mer dempet både sminkelook og klesstil. Det er helt normalt når man begynner å bli litt voksen.

Joakim var bestevnnen til SE ja, men mest fordi begge dro nytte av hverandre, han med kontakter og promo av seg selv, og hun med en personlig fotograf. Han har jobbet utrolig mye gratis for hun så hun har utnyttet vennskapet, men han har jo fått litt nytte av det selv også siden det var via henne han ble kjent for de som ikke følger så mye med i bloggverdenen.
Han har også fått andre, og sunnere verdier nå. Han og SE gikk jo mye i klinsj pga verdier hun hadde som han ikke kunne stå inne for. Og med sine sunne verdier har han fått sunnere vennskap også, som bla. med Anniken.
Det betyr ikke at han er uvenn med SE men med alder kommer klokskap og man prioriterer heller de som gir sjela ens noe og har likere verdier, enn som bare suger noe materielt fra en.


 

Anonymkode: 0be0d...8db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Samme det vel. Anniken har tidligere snakket om at hun ikke kan skjønne hvorfor hun var så opphengt i utseendet før, og har fått en mye mer dempet både sminkelook og klesstil. Det er helt normalt når man begynner å bli litt voksen.

Joakim var bestevnnen til SE ja, men mest fordi begge dro nytte av hverandre, han med kontakter og promo av seg selv, og hun med en personlig fotograf. Han har jobbet utrolig mye gratis for hun så hun har utnyttet vennskapet, men han har jo fått litt nytte av det selv også siden det var via henne han ble kjent for de som ikke følger så mye med i bloggverdenen.
Han har også fått andre, og sunnere verdier nå. Han og SE gikk jo mye i klinsj pga verdier hun hadde som han ikke kunne stå inne for. Og med sine sunne verdier har han fått sunnere vennskap også, som bla. med Anniken.
Det betyr ikke at han er uvenn med SE men med alder kommer klokskap og man prioriterer heller de som gir sjela ens noe og har likere verdier, enn som bare suger noe materielt fra en.


 

Anonymkode: 0be0d...8db

Jenta kjøper inn tonnevis (eller, kilovis da) med klær hver måned. Poenget mitt var at hun ble kåret til Norges best kledde dame, noe som er noget spesielt mtp klærne hun kler seg i (ref bloggerne, samt bilder jeg har sett av henne i SoMe).

Jeg har ikke vært inne på bloggen til SE på årevis, så vet ikke noe om hvilke verdier de har som er ulike eller noe sånt. Har kun sett de sammen i serien hennes når denne har stått på i bakgrunnen. Og da virket de som bestevenner ;) 

Anonymkode: e0239...705

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jenta kjøper inn tonnevis (eller, kilovis da) med klær hver måned. Poenget mitt var at hun ble kåret til Norges best kledde dame, noe som er noget spesielt mtp klærne hun kler seg i (ref bloggerne, samt bilder jeg har sett av henne i SoMe).

Jeg har ikke vært inne på bloggen til SE på årevis, så vet ikke noe om hvilke verdier de har som er ulike eller noe sånt. Har kun sett de sammen i serien hennes når denne har stått på i bakgrunnen. Og da virket de som bestevenner ;) 

Anonymkode: e0239...705


Nei, tror ikke hun kjøper så mye klær lenger. Syntes hun har en mye mer voksen og moteriktig stil enn mange av de andre bloggerne, som bare blir tacky i fjortissklær sponset fra Nelly....

Hvis du har fulgt med på serien til SE så har du vel fått med deg Joakim og hennes uenigheter angående verdier vil jeg tro.

Anonymkode: 0be0d...8db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kjente Joakim Anniken før han i det hele tatt møtte SE.

Anniken var med i serien sweatshop som Joakim regisserte og filmet. Han møtte SE første gang høsten 2014 hos Anette Marie.

Anonymkode: ab130...a87

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:


Nei, tror ikke hun kjøper så mye klær lenger. Syntes hun har en mye mer voksen og moteriktig stil enn mange av de andre bloggerne, som bare blir tacky i fjortissklær sponset fra Nelly....

Hvis du har fulgt med på serien til SE så har du vel fått med deg Joakim og hennes uenigheter angående verdier vil jeg tro.

Anonymkode: 0be0d...8db

Kødder du eller? Det første som dukket opp da jeg gikk inn på bloggen hennes nå var et par innlegg fulle av reklamelinker til en haug av klær (som så ut som de kom fra Nelly, jeg klikker ikke på slike linker). På side 2 av bloggen var det en video med siste innkjøp fra ja nettopp, Nelly!

Jeg har sluttet å handle på Nelly for lengst, men syntes ikke Anniken har en fin og voksen stil. 

Jeg har sett litt på de eldre episodene av serien til SE. Det har stått på i bakgrunnen på trening. Er en stund siden nå. Sist jeg så var hun og Joakim bestevenner og bodde sammen. Jeg følger ikke så nøye med på hverken Anniken eller SE at jeg vet hvem som møtte hvem hvor, når osv. Har lest andre steder at Joakim «henger seg på alle bloggerne» så derfor lurer jeg da vet du. 

Anonymkode: e0239...705

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anniken har i alle fall rett til det hun sa på dagens episode, at det finnes mange mobbere på Kvinneguiden. Hva er poenget med å skrive at jenta har liten rumpe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, powpow skrev:

Anniken har i alle fall rett til det hun sa på dagens episode, at det finnes mange mobbere på Kvinneguiden. Hva er poenget med å skrive at jenta har liten rumpe. 

Det er da ikke mobbing å si at noen har liten rumpe. Hun HAR jo liten rumpe. Kanskje en unødvendig kommentar, men mobbing er det ikke.

Anonymkode: 076a2...cb5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så merkelig at Anniken vil seg selv så vondt egentlig.. En del av det og være i rampelyset er jo nettopp at alle har en mening om henne, det være seg positivt eller negativt. Hun er jo så skjør at hun burde skånt seg selv for dette.. De velger selv og være i media, men er ikke rustet til å takle det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
På 18.4.2018 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Hva skjeeeer med klærne til Anniken? Husker jeg ikke feil ble hun kåret til «Norges best kledde kvinne» tidligere i år. Men altså, det hun går rundt med i San Diego er jo verre enn bestemoren min sine 

Anonymkode: e0239...705

Her er jeg helt uenig! Synes stilen til Anniken er både kul og forfriskende original. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor jeg orker å se på Bloggerne, det er egentlig utrolig kjedelig å høre på hvordan de snakker bare om seg selv hele tiden. Særlig Kristine, Anniken og Anne Brith. Veldig selvopptatt og lite interessant. Har enda ikke skjønt hva dette store de har oppnådd er, de har reist og lagt ut flatterende bilder av seg på nett osv. Hvem har ikke det? Boring. Pilotdama har i det minste en historie i programmet som kan være interessant å følge, hvordan det går med prøverør. Vær så snill send noen bedre tv-programmer.

Anonymkode: 4a1c1...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reprisen av gårsdagens episode. Sååå kleint når Ullebø går catwalk i undertøyet hjemme. Skjønner godt at hun øver, men pinlig at hun filmer seg selv 🙈 Er ingen stor fan av henne da jeg syntes hun er umoden og fryktelig vulgær. Hun har derimot kropp til å være fashion model. Victoria’s Secret tror jeg derimot ikke hun når opp til. De har vel gjerne noe mer former? Forøvrig deilig at han kjæresten hennes ikke er med så mye denne sesongen, for han er slitsom! 

Anonymkode: e0239...705

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en trang til å ta en pute fremfor ansiktet når jeg ser Kristine - det knyter seg rett og slett i magen, får t. Det virker som hun prøver så utrolig hardt å virke selvsikker og utadvendt, men det skinner så fryktelig godt gjennom at det er tilgjort. Veldig (!) tilgjort. Blir liksom alt for mye og alt for kunstig. 

Anonymkode: cbd46...08b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker Julianne veldig godt i forhold til de andre bloggerne. Hun er mer moden og det er forfriskende.

Men er det bare meg som syntes forholdet/kommunikasjonen deres virker utrolig påtatt og overfladisk? Altså hele snakkemåten dem i mellom høres ut som når man møter noen for første gang og prøver å snakke med overhyggelig søt stemme, fremstille seg fornuftig og finne på noe hyggelig å snakke om. Ble nesten ubehagelig kleint når de var på hotellet og hadde frokost på sengen, og satt på cafe å spiste mat på date. Det virker så anstrengt og perfekt etter boka og stramt liksom?

Eller er det bare i mitt forhold vi har blitt slasker som er vant med hverandre og slapper av i ryggen og ikke trenger å presse frem "Åh, så god denne croissanten var, m'm det må jeg si altså, Hvordan har det vært på jobb i dag da kjære, oiiiiiii tåke! Betyr det at man får turbuleeenss? Det er veldig fin utsikt her fra vinduet, ja nydelig nå koser vi oss altså, vi er heldige vi" bare for å ha noe å si?
 

Anonymkode: 0be0d...8db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Julianne veldig godt i forhold til de andre bloggerne. Hun er mer moden og det er forfriskende.

Men er det bare meg som syntes forholdet/kommunikasjonen deres virker utrolig påtatt og overfladisk? Altså hele snakkemåten dem i mellom høres ut som når man møter noen for første gang og prøver å snakke med overhyggelig søt stemme, fremstille seg fornuftig og finne på noe hyggelig å snakke om. Ble nesten ubehagelig kleint når de var på hotellet og hadde frokost på sengen, og satt på cafe å spiste mat på date. Det virker så anstrengt og perfekt etter boka og stramt liksom?

Eller er det bare i mitt forhold vi har blitt slasker som er vant med hverandre og slapper av i ryggen og ikke trenger å presse frem "Åh, så god denne croissanten var, m'm det må jeg si altså, Hvordan har det vært på jobb i dag da kjære, oiiiiiii tåke! Betyr det at man får turbuleeenss? Det er veldig fin utsikt her fra vinduet, ja nydelig nå koser vi oss altså, vi er heldige vi" bare for å ha noe å si?
 

Anonymkode: 0be0d...8db

Jeg er helt enig i at måten de snakker sammen på, samt hele væremåten deres er veldig påtatt. Men det har vel noe å gjøre med at de så tydelig ønsker å fremstå som om de er fra vestkanten, når de åpenbart ikke er det. 

Julianne virker kanskje litt mer voksen enn de andre i serien, selv om hun er fryktelig kjedelig. Så for de som ikke har noe forhold til henne fra før av kan jeg forstå at de liker henne. Jeg har derimot fulgt bloggen hennes over lengre perioder, og har dessverre ikke et veldig godt inntrykk av henne. Hun er overfladisk, og lite reflektert. Om du googler «piltofrue Dubai» vil jeg anta du får opp noen artikler der hennes sanne jeg kommer frem.. 

https://www.dagbladet.no/kultur/hvorfor-dubai-trenger-pilotfrue/69194747

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/7lKra3/kjendisenes-dubai-virkelighet

Anonymkode: e0239...705

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funkygine: Synes det er litt sånn: "Se her! Her kommer jeg". Se og bli sett-type. Samme med resten av familien. Mye "nakenhet", men virker mer som det er for å vise kroppene sine frem. Synes det kan bli litt for mye av det gode. Virker også som hun er veldig opptatt av status. 

Anne Brith: Liker hun egentlig. Sprudlende dame og en fin "forandring" i motsetning til unge bloggere. Liker at hun er seg selv og ikke alltid bryr seg om hva andre tenker og mener. Synes også det er fint at hun i denne sesongen blir "jekket" ned litt ifht. kravene hennes og hvordan drømmemannen skal være. Tror hun har hatt for høye forventinger og kanskje levd litt for mye på en rosa sky. Synes også det er fint at hun ikke bare deler glede, men også det som gjør at hun sliter (f.eks økonomi og huskjøp). Alt er ikke bare fryd og gammen. 

Pilotfrue: Synes hun er en ærlig type. Blir kanskje litt mye fokus på barn i bloggerne, men det er vel derfor hun er med? Synes det er fint at de begge er så åpne og tør å dele en vanskelig tid. De virker som et fint par som passer godt sammen. 

Komikerfrue: Synes hun kan bli litt mye av og til. Ofte opp og ned i humøret og virker ikke som hun alltid klarer å slappe helt av. Blir litt stresset på hennes vegne. 

Anniken: Forstår meg ikke helt på henne. Virker som hun ikke tør å være seg selv og virker litt lukket. Også synes jeg hun er litt "vanskelig/tverr". Stresser en del, dessverre. Virker som hun vil finne ut av live her og nå, men det kan man ikke. Det er bedre å leve i nuet og ta ting litt mer som det kommer. 

Anna: Huff. Er liksom noe hele tiden. Tror hun stresser mye ifht dette med bryllup. Virker som hun egentlig er ganske så materialistisk av seg. Også er hun jo veldig ung. Hadde likt å sett at hun slappet mer av og ikke stresset for mye med "voksenlivet". Huskjøp, flytting, bryllup osv. Alt trenger ikke skje samme året. Slapp av litt... Virker også som Jan blir litt tøffel og blir liksom dratt med på alt Anna vil. F.eks sier han ikke så mye i den videochatten med bryllupsplanleggerne. Også klager Anna på han. Men tror det er hun som styrer showet uansett. 

Anonymkode: 47805...50b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...