Gå til innhold

Bloggerne 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

åh, jeg irriterer meg over at Julianne snakker såååå sakte når hun snakker til kameraet. Og så mye pusting. Sorry, det var ikke veldig konstruktivt, måtte bare får det ut. 

Ellers synes jeg det er fint å se noe annet enn rosa og skyfri himmel fra bloggverden, så jeg liker å følge med på Julianne. 

Anniken er jo akkurat det samme som sist sesong, bare stakars meg og grining og snufsing og behandle Anders dårlig. 

Kristine er også forrige sesong på repeat "jeg er best" og skryte av seg selv. Synes hun virker litt sånn ovenfra og ned. Hun er kjedelig å følge med på. 

Jeg er spent på Anna og Anne Brith. 

Føler jeg var veldig negativ her nå :ler:  Det var egentlig ikke meningen. 

Anonymkode: 0c679...fd0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært så fan av pilotfrue den siste tiden pga diverse utalelser, men jeg må si at hun og mannen gir en god «tyngde» til bloggerne denne sesongen. De snakker om noe som er viktig og som treffer veldig. Selv om de har en veldig luksuriøs livsstil så føler jeg «budskapet» deres er i fokus og jeg føler smerten og sorgen deres. Får innmari vondt av dem. Syns også det er veldig godt å se deres forhold opp mot Kristine og Anniken sine som bare er helt håpløse. En fin kontrast som for min del har gjort bloggerne med «verdt» å se på. 

Anonymkode: 53317...6bb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel være ganske narsissistisk for å kose seg sånn med eget speilbilde som flere av deltakerne gjør i dette programmet. Trist å se at så mange i dag mangler selvfølelse.

Anonymkode: 2e692...665

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2018 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Kristine er også forrige sesong på repeat "jeg er best" og skryte av seg selv. Synes hun virker litt sånn ovenfra og ned. Hun er kjedelig å følge med på. 

Anonymkode: 0c679...fd0

Jeg tror faktisk bare hun prøver veldig, veldig hardt å fremstå som om hun har god selvtillit. «Fake it till you make it», rett og slett. Man ser så godt at hun egentlig ikke har det, spesielt i forhold til han der kjæresten hennes. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å skulle fronte treningsglede og sund livsstil..... Også klage sån på hvor tykk man blir og ekkelt det er å være gravid. Skjerp deg! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trude.lutt skrev:

Hva er greia med å skulle fronte treningsglede og sund livsstil..... Også klage sån på hvor tykk man blir og ekkelt det er å være gravid. Skjerp deg! 

Det er da helt lovlig å føle det på den måten. Det er ikke alle som elsker å gå gravid, men ettersom de fleste fronter en romantisering av graviditeten hvor alt er bare vakkert, fantastisk og NYDELIG er det deilig med en som forteller hvordan mange faktisk har det. På samme måte som enkelte fronter det perfekte liv i some og aldri snakker om de negative tingene - men de er der. Og jeg tror mange blir påvirket av å ikke føle den gleden med å gå gravid eller ikke leve opp til den livsstilen enkelte fronter.

når det er sagt er jeg selv gravid, jeg er lykkelig fordi kroppen min fikk det til selvom jeg har levd 2/3 av livet mitt med en alvorlig spiseforstyrrelse, men jeg er også glad fordi det er noen som setter lys på de mindre glamorøse sidene ved en graviditet. Jeg verken ser, eller føler meg, som fotballfrue frontet sine graviditeter. Heller en blogger som sier at det suger å gå opp i vekt, enn en som photoshopper magen sin mindre for å kunne fremme en (i hennes øyne) perfekt livsstil. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Trude.lutt skrev:

Hva er greia med å skulle fronte treningsglede og sund livsstil..... Også klage sån på hvor tykk man blir og ekkelt det er å være gravid. Skjerp deg! 

Helt enig.. har ikke hørt om henne før annet enn at hun har drevet med trening. Men det virker jo bare som det handler om utseendet hennes når man hører henne prate om å bli tykk i svangerskap og tar solarium osv. Når man blir gravid er det andre ting som kommer foran utseendet.. det er også andre ting som kommer foran utseendet etter man har født. Men det er vel vanskelig i disse tider hvor alt handler om egen kropp og utseende. Alle kropper blir gamle tjukke tynne slaskete og skrukkete med tiden uansett så hvem bryr seg.

Anonymkode: 4a1c1...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2018 den 10.28, AnonymBruker skrev:

 

Hun er så brun fordi hun er halvt italiensk. Ser ikke skitten ut. 

Anonymkode: 93ecb...c22

Nei. Hun tar jo solarium. Så hun er ikke kun kjempe brun fordi faren er italiensk 

Anonymkode: 076a2...cb5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker heller ikke fokuset til Jørgine om å bli tykk under graviditeten. Lest en reportasje der hun skriver at hun misliker kroppen sin under graviditet.

https://www.tv2.no/v/1315800/

Er bra at det ikke bare kommer artikler om hvor fantastisk en graviditet er. Men syns fokuset om hvor stygg og tykk man blir og føler seg er feil fokus. 

Anonymkode: dad4b...a02

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med opererte pupper,solarium,snus og vekthysteri i svangerskapet synes jeg ikke hun er den rette til å fronte en sunn kropp..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 15.25, J.. skrev:

Med opererte pupper,solarium,snus og vekthysteri i svangerskapet synes jeg ikke hun er den rette til å fronte en sunn kropp..


Opererte pupper? Hvem er det du snakker om? Jørgine har ikke tatt brystoperasjon. 

Anonymkode: 6c677...60f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt sjokkert over Anniken. Hun er så ufattelig sur hele tiden og behandler Anders som en dritt.

Anonymkode: 6c677...60f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Nei. Hun tar jo solarium. Så hun er ikke kun kjempe brun fordi faren er italiensk 

Anonymkode: 076a2...cb5

Hun er jo sååå mye vakrere uten den fake tanen! Soler seg sikkert ikke (så mye?) under graviditeten (ref.IG). Ser så fresh og sunn ut! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.4.2018 den 15.25, J.. skrev:

Med opererte pupper,solarium,snus og vekthysteri i svangerskapet synes jeg ikke hun er den rette til å fronte en sunn kropp..

Opererte pupper? Kilder?

Hun er en helt vanlig person som er opptatt av kosthold og trening, og ikke en sunnhets-guru. Det er helt normalt å mislike hvordan kroppen forandrer seg under et svangerskap, syns dette er en merkelig ting å henge seg opp i og kritisere for alt det er verdt. Selvfølgelig stopper det ikke henne fra å bli gravid, men det er lov å ha de tankene.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Nei. Hun tar jo solarium. Så hun er ikke kun kjempe brun fordi faren er italiensk 

Anonymkode: 076a2...cb5

Hun har uansett gener for å bli raskt brun, samt en annen brunfarge enn vi helnordiske har. Hele søskenflokken, inkl. barna hennes blir raskt brune. Ja, ok, hun tar solarium også. 

Anonymkode: 93ecb...c22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2018 den 16.31, AnonymBruker skrev:

Perosonlig skulle jeg likt å sett Caroline Berg Eriksen i serien, men har jo full forståelse for at hun ikke vil være med på noe sånt..

Anonymkode: e0239...705


Det hadde vært tidenes mest kjedeligste tv-stund. Mer spennende å se Ribbesteking minutt for minutt. Hva skulle CBE bidratt med? Falske poseringer foran perfekt koordinerte te-lys holdere, oppkunstruert treningsrunde med gymball så man fikk se hun i tights, og x antall minutter med å krølle håret foran speilet og sminke seg? GJØR hun egentlig noe annet?

Anonymkode: 0be0d...8db

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker hun pilotfrue! Har ikke hørt om hun før, men både hun og mannen virker veldig normale forhold til de andre bloggerne.
Og selvom det er mye fokus på henne mtp graviditetsforsøk, så er hun ikke en narsissist og utseende-selfie avhengig og overfladisk sladderdrama people som de andre.

Hun er slående vakker, uten å ha tatt noen falske injeksjoner ser det ut som! Noen som vet om hun har gjort noe med utseendet eller ikke? (følger ikke bloggen hennes så jeg vet ikke)

Anonymkode: 0be0d...8db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje
På 4.4.2018 den 12.15, J.. skrev:

Tror jeg har lest at det er 10 eller 14 år i mellom de?

Må google.. :P

 

 

Edit - er visst 10 år.

Gubben her trodde det var minst 20år imellom de, siden Julianne ser så ung ut.

Jeg har fått ett veldig godt inntrykk av Julianne. Synes hun gjør en god figur. Og så virker hun bare snill og hyggelig tvers igjennom. Når hun sa at de hadde det tøft og en kunne se at hun skalv på leppa og begynte å gråte, så fikk jeg så vondt av henne. Det er ikke godt for henne, å tenke at det er hun som er feilen til at han ikke er blitt pappa enda.

Jørgine derimot har jeg ikke noe særlig godt inntrykk av. Synes det var så rare samtaler hun og mannen hadde og det virket som om hun og familien gjør seg sånn til. Synes faktisk hun virker litt enkel - kun opptatt av kropp og utseendet. 

Anniken derimot er bare slem. Makan til hvordan hun behandler Anders. Hun virker tvers igjennom egoistisk ut. Og han er kun god å ha når hun er syk og trenger noen til å ta seg av henne. Nei hun burde ha vært skjermet for å vise sitt sanne jeg på tv, for det kan umulig gagne henne eller jobben hennes.

Endret av gjest- silje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så utrolig vondt av Ex/typen(?) til A. Her lager han mat til henne, men nei ligger i sengen og klarer ikke å presse ut et enkel takk engang. Har hun forklart noe hvorfor hun behandler han sånn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:


Opererte pupper? Hvem er det du snakker om? Jørgine har ikke tatt brystoperasjon. 

Anonymkode: 6c677...60f

Hun har tatt brystløft i hvert fall, noe som ikke er naturlig og som hun gjorde kun for å forbedre utseendet.

1 hour ago, fitnessjenta said:

Opererte pupper? Kilder?

https://www.funkygine.com/2017/05/19/brystoperasjon/

https://www.funkygine.com/2017/05/19/jeg-far-utdype-litt/

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg liker hun pilotfrue! Har ikke hørt om hun før, men både hun og mannen virker veldig normale forhold til de andre bloggerne.
Og selvom det er mye fokus på henne mtp graviditetsforsøk, så er hun ikke en narsissist og utseende-selfie avhengig og overfladisk sladderdrama people som de andre.

Hun er slående vakker, uten å ha tatt noen falske injeksjoner ser det ut som! Noen som vet om hun har gjort noe med utseendet eller ikke? (følger ikke bloggen hennes så jeg vet ikke)

Anonymkode: 0be0d...8db

Hun har brukt både botox og fillers.

http://pilotfrue.blogg.no/1462293933_dette_gjr_jeg_for__fo.html

Hun har tatt en pause med det under prøvingen/nå som hun er gravid. Hun har ikke noe imot plastisk kirurgi generelt, både når det gjelder fillers, botox, silikon og intimoperasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...