Gå til innhold

Bloggerne 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, J.. skrev:

Jørgine (FunkyGine..)

Treningsblogg.

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper det tar seg opp. Litt kjedelig de to første episodene 

Hvem er brunetten som er så brun hun nesten ser skitten ut i ansiktet? 

Anonymkode: dc961...f24

Hun er så brun fordi hun er halvt italiensk. Ser ikke skitten ut. 

Anonymkode: 93ecb...c22

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Julianne ser mye yngre ut på tv’en enn hun gjør på bloggen, haha :P Fikk skikkelig godt inntrykk av Julianne også, virker som ei søt og hyggelig jente :) 

Anonymkode: be811...df0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Julianne ser mye yngre ut på tv’en enn hun gjør på bloggen, haha :P Fikk skikkelig godt inntrykk av Julianne også, virker som ei søt og hyggelig jente :) 

Anonymkode: be811...df0

Enig..

Når de satt i bilen sammen ble det litt sånn far/datter - onkel/niese vibber fordi hun ser så ung ut ift Ulrik..

🙊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, J.. skrev:

Enig..

Når de satt i bilen sammen ble det litt sånn far/datter - onkel/niese vibber fordi hun ser så ung ut ift Ulrik..

🙊

Fikk litt far/datter vibber jeg og 🙊 Er det 10 år mellom de?

Anonymkode: dc961...f24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Hun er så brun fordi hun er halvt italiensk. Ser ikke skitten ut. 

Anonymkode: 93ecb...c22

Ok

Anonymkode: dc961...f24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk litt far/datter vibber jeg og 🙊 Er det 10 år mellom de?

Anonymkode: dc961...f24

Tror jeg har lest at det er 10 eller 14 år i mellom de?

Må google.. :P

 

 

Edit - er visst 10 år.

Endret av J..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg ga veggen et malingstrøk og så på mens det tørket istedet, var mer interessant. :)

 

Anonymkode: 3d663...8ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julianne virker veldig enkel. Veldig enkel...

Anniken burde gjøre noe med depresjonen sin. Stakkars Anders. Det er tøft å være deprimert og hun lar mye av frustrasjonen gå ut over den hun egentlig elsker. Men det gjør vondt å se på, absolutt.

Kristine virker litt høy på seg selv, jeg får litt fnatt. Fint å ha troa på seg selv og øynene åpne for hva hun har oppnådd, men det blir litt i overkant skrytete. Bare la suksessen tale for seg selv tenker jeg. Og jeg synes ikke hun kler leppefillers eller den røde leppestiften. Det ser bare rart ut med så store og fremhevede lepper i et slankt ansikt.

Anonymkode: f2861...d8d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig guilty pleasure. Men de kunne godt ha droppet både Anniken og Kristine.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det Julianne snakket om og det vi fikk se av henne med Ulrik i dag var veldig treffende og sårt, jeg. Har vært innom bloggen hennes i den prøveperioden, men syns denne episoden av bloggerne gjorde det veldig tydelig at dette var vondt og vanskelig, men jeg syns også at det var fint å se samholdet deres og hvordan Ulrik var så støttende og like mye "inne i det" som Julianne, selv om det er hennes kropp som skal gjennom alt dette. Og jeg syns de er tøffe som er åpne om hvordan prosessen har vært for dem, for de er absolutt ikke alene om det de gikk gjennom. 

Anonymkode: a3016...493

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett reklame av programmet, men fy søren så vakker Julianne er :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sokrates for faen:fnise:

Anonymkode: 63c00...8e4

Jeg skjønte ikke hva han mente med det. Hva hadde hunden med forelskelsen å gjøre?

Anonymkode: 2e890...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det Julianne snakket om og det vi fikk se av henne med Ulrik i dag var veldig treffende og sårt, jeg. Har vært innom bloggen hennes i den prøveperioden, men syns denne episoden av bloggerne gjorde det veldig tydelig at dette var vondt og vanskelig, men jeg syns også at det var fint å se samholdet deres og hvordan Ulrik var så støttende og like mye "inne i det" som Julianne, selv om det er hennes kropp som skal gjennom alt dette. Og jeg syns de er tøffe som er åpne om hvordan prosessen har vært for dem, for de er absolutt ikke alene om det de gikk gjennom. 

Anonymkode: a3016...493

Synes egentlig Julianne virker ganske kjedelig og enkel, men nettopp dagens episode var veldig sår og nær. Likte den veldig godt, og det var fint (og vondt) å se henne åpne seg og fortelle mer. En himla stor kontrast til de andre jentene, og nå synes jeg faktisk hun lager en fin balanse i programmet. Ingen tvil om at hun fremstår som den mest ydmyke og sympatiske av gjengen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke hva han mente med det. Hva hadde hunden med forelskelsen å gjøre?

Anonymkode: 2e890...bc9

Dersom jeg husker rett, er Sokrates sønnen til Jørgine.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, halvehimmelen skrev:

Dersom jeg husker rett, er Sokrates sønnen til Jørgine.

Oi! Da tok jeg skammelig feil. 

Jeg har bare sjekket Instagram hennes og ikke lest tekstene. 

Anonymkode: 2e890...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir helt matt av Anniken. 

Hun er en mester på å dyrke sorgen sin. Hadde hun vært min venninne, så hadde jeg bedt henne ta seg sammen og komme seg videre. Det er virkelig på tide. 

Men for en pen gutt han Anders er. Han virker så naturlig pen. Selv med tatoveringene. 

Anonymkode: 2e890...bc9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et skikkelig dårlig inntrykk av Anikken nå. Synes ikke hun gjør en god profil. Hun virker sur, suttrete, bitchy, dårlig hygene og lat.

 

Anonymkode: 12051...377

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annikken burde vært kuttet ut denne sesongen. Hun var sur og irriterende nok i forrige sesong, men nå er det helt krise. Hun har ingenting på TV å gjøre. 

Mamma til michelle og Anne Britt burde også vært droppet. Tror ikke de er helt stabile de heller, Mtp hvordan de driver bloggene sine. Ingen grenser for hva man legger ut, så lenge det blir klikk av det (og Anne Britt er i tillegg en godt voksen dame som burde vite bedre enn å selge barna sine for klikk). 

Pilotfrue har overrasket med positivt, selv om hun kanskje er litt kjedelig.

Perosonlig skulle jeg likt å sett Caroline Berg Eriksen i serien, men har jo full forståelse for at hun ikke vil være med på noe sånt..

Anonymkode: e0239...705

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...