Gå til innhold

Har KG hunkene kjærester?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har "kjæreste" i ny og ne, men er aldri ute etter noe seriøst, så kan gå litt tid mellom hver gang.
Det var enklere før, nå jeg var aktiv på tinder, men er litt lei ONS, og har kuttet ut by-turer og nesten gått avholds.
Merker det er en litt større utfordring å treffe like mange nye mennesker etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig voksne visse er her inne da. Klager over noen på et forum, og tror de er så mye bedre selv? :P 

Det er bare et forum. Ikke en kvinneklubb! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg ville kalt meg selv for en hunk, men forloveden påstår at jeg ser bra ut i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid sett på meg selv mer som en snik eller kanskje en ninja enn en hunk.

Anonymkode: c3946...55a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2018 den 19.41, AnonymBruker skrev:

Hæ er det oppegående mannfolk her inne som attpåtil er hunks!? 

Anonymkode: e49d4...312

jupp. Jeg er . Har hatt draget siden jeg var barn, 30 år og har det forsatt. Jeg er alt for opptatt med jobb, trening og friheten min til å gjøre hva jeg vil når jeg vil uten tytt og mas. Jeg dumpet sist kjæreste fordi hun var for slitsom og krevende. Syns ikke det er verdt å være i forhold idag med kvinner. Bare drama og ender opp med at hun skal fortelle deg hva du , en voksen mann skal få lov til å gjøre og ikke gjøre. Singellivet ja takk! Damene er jo like billige som en first price pakke på rema idag uansett. Så mye å velge mellom på byen!

Anonymkode: e4e8c...718

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2018 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Var en hunk herfra jeg fikk god kontakt med og skrev mye med utenfor kg, men han var så sykt full av seg selv og stolt av eget utseende at det ble for mye. Kan hende akkurat det var grunnen til at han var singel. 

Anonymkode: ebc56...611

Hvem da? 

Anonymkode: 3419d...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror vel ikke at patetiske guttevalper har en partner gjør du ?

 

Anonymkode: c058f...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror vel ikke at patetiske guttevalper har en partner gjør du ?

 

Anonymkode: c058f...2eb

Jeg er sammen med en herfra. 

Anonymkode: 3419d...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jupp. Jeg er . Har hatt draget siden jeg var barn, 30 år og har det forsatt. Jeg er alt for opptatt med jobb, trening og friheten min til å gjøre hva jeg vil når jeg vil uten tytt og mas. Jeg dumpet sist kjæreste fordi hun var for slitsom og krevende. Syns ikke det er verdt å være i forhold idag med kvinner. Bare drama og ender opp med at hun skal fortelle deg hva du , en voksen mann skal få lov til å gjøre og ikke gjøre. Singellivet ja takk! Damene er jo like billige som en first price pakke på rema idag uansett. Så mye å velge mellom på byen!

Anonymkode: e4e8c...718

Rema har ikke first price :filer:

Alle hunks iler til KG for å skryte om det også. :klappe:

Anonymkode: 7451e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rema har ikke first price :filer:

Alle hunks iler til KG for å skryte om det også. :klappe:

Anonymkode: 7451e...980

Hvem som har first price spiller ingen rolle ...du tok poenget

Tror de fleste menn her inne ser helt normal ut. Jeg vet vertfall at jeg har draget. Ingen tvil om. Er heldig med utseende og har god selvtilitt

Anonymkode: e4e8c...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2018 den 14.39, AnonymBruker skrev:

Jeg husker i hvert fall @Guybrush.  Husker han var svært populær på kvinneguiden da han var aktiv på forumet. 

 

Anonymkode: 66af6...cc9

Han ble vel sammen med ei her inne? 

Anonymkode: e7d96...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en HUNK her inne. Han ser veldig bra ut også er han snill i tillegg 

Anonymkode: 700e9...8e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.4.2018 den 21.56, AnonymBruker skrev:

Ja, spør du meg så syntes jeg det er merkelig og sært at noen menn i det hele tatt henger her!

Anonymkode: fd243...1cb

Man kan lære noe om hvordan kvinner tenker. Jeg stoler mindre på kvinner nå enn før jeg oppdaget KG. Så på den måten har det vært en lærdom i det. Jeg trodde godt om de fleste, men etter å ha lest om utroskap, økonomisk utbytting, «ta ungene og flytt fra ham»-utsagn osv, tenker jeg at enkelte kvinner er mer utspekulerte og kyniske enn jeg kunne innbilt meg. 

Anonymkode: 74052...7a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎04‎.‎2018 den 18.32, AnonymBruker skrev:

jupp. Jeg er . Har hatt draget siden jeg var barn, 30 år og har det forsatt. Jeg er alt for opptatt med jobb, trening og friheten min til å gjøre hva jeg vil når jeg vil uten tytt og mas. Jeg dumpet sist kjæreste fordi hun var for slitsom og krevende. Syns ikke det er verdt å være i forhold idag med kvinner. Bare drama og ender opp med at hun skal fortelle deg hva du , en voksen mann skal få lov til å gjøre og ikke gjøre. Singellivet ja takk! Damene er jo like billige som en first price pakke på rema idag uansett. Så mye å velge mellom på byen!

Anonymkode: e4e8c...718

Amen to that bro !

I tillegg, om du liker eldre/modne damer så finnes det et utall av dem og. Skilte som gifte, mange har et enormt behov for å føle seg attraktive og begjærte når de kommer opp i en viss alder. 40+, ingen problem i hele tatt.

Anonymkode: b3f26...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/2/2018 at 7:41 PM, AnonymBruker said:

Hæ er det oppegående mannfolk her inne som attpåtil er hunks!? 

Anonymkode: e49d4...312

 

On 4/9/2018 at 6:32 PM, AnonymBruker said:

jupp. Jeg er . Har hatt draget siden jeg var barn, 30 år og har det forsatt. Jeg er alt for opptatt med jobb, trening og friheten min til å gjøre hva jeg vil når jeg vil uten tytt og mas. Jeg dumpet sist kjæreste fordi hun var for slitsom og krevende. Syns ikke det er verdt å være i forhold idag med kvinner. Bare drama og ender opp med at hun skal fortelle deg hva du , en voksen mann skal få lov til å gjøre og ikke gjøre. Singellivet ja takk! Damene er jo like billige som en first price pakke på rema idag uansett. Så mye å velge mellom på byen!

Anonymkode: e4e8c...718

Personer som snakker sånt om damer er ikke oppegående:)

Endret av godjenten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Han ble vel sammen med ei her inne? 

Anonymkode: e7d96...d19

Jepp. Så man kan si at hunken på KG har kjæreste. :)

Anonymkode: 5b222...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...