Gå til innhold

Dere som har litt store pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken type bh’er er dere mest fornøyd med? Og hvordan finne en bh som passer meg perfekt? Føler jeg velger ikke bra nok, føler at de ikke blir løftet opp på en måte..

Anonymkode: 82ae3...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker ofte sports-bh dersom jeg har klær den ikke synes under. Ellers synes jeg balkong-bher med brede stropper både «rundt» og over skuldrene er best. Cubus sine «invisible»-modeller liker jeg godt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Jeg trodde det var "puppemannen" igjen :sjokkbla:

Anonymkode: 92756...440

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt Lindex sine.

Anonymkode: a8b91...f05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Jeg trodde det var "puppemannen" igjen :sjokkbla:

Anonymkode: 92756...440

 

Anonymkode: 92756...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min favoritt er Panache Tango. Ellers liker jeg også godt BHene til Freya, Fantasie og PrimaDonna. Alle disse er merker som selges spesialbutikker for undertøy. De vanlige kjedebutikkene (Lindex, KappAhl, H&M og Cubus) har ikke min størrelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Primadonna eller Mariejo. Kjøper i undertøysbutikk hvor jeg kan få hjelp. Kjøper aldri på kjedebutikker , da jeg ikke synes de er like bra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først etter at jeg begynte å handle i undertøybutikk, er jeg fornøyd med BH.   Der ber jeg rett og slett om hjelp til å finne noe som passer.   De henter noen modeller til meg, og så prøver jeg dem i fred og ro på prøverommet.  Det er verdt pengene.   

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker BH med kun spiler, ikke padding. Føler brystene får en litt mer naturlig form og blir litt "mindre". Jeg får også litt mindre kløft og synes flere topper er finere da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av type, liker jeg best BHer som går høyt opp mellom brystene, og dekker hvert bryst helt. Det kan gjerne være en balconett-modell hvor stroppene sitter ut mot skuldrene og løfter opp brystene fra siden.

Dette er min favoritt

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4/2/2018 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke hva du legger i litt store pupper, men jeg bruker 80D og synes disse er veldig gode: https://cubus.com/no/p/undertoy/bh/stacey-padded-bh/7163687_F823

Former og løfter puppene veldig fint, og gir nok støtte.

Anonymkode: 63a6a...b53

Helt enig! bra utvalg i størrelser som ikke finnes ellers, for størrelser høy i cup, mindre i omkrets enn 70 også , for de som sliter med å finne det ellers. 

Anonymkode: a1fb8...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri funnet noen jeg har vært fornøyd med, men kjøper hos Change. Da måler de og fikser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker 65F (ikke veldig stort) men relativt liten rundt. Kjøper litt hos Change og på Bravissimo (London)

Anonymkode: d80b7...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med KappAhl sine. Vet de utvider til flere størrelser også:)

Anonymkode: f7d85...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, visp skrev:

Har egentlig aldri funnet noen jeg har vært fornøyd med, men kjøper hos Change. Da måler de og fikser.

Samme her. Jeg bruker J80 og det går ikke an å få i vanlig butikk. 

Jeg finner aldri noen som er bra, men de får duge de jeg finner på Change, for det finnes jo ikke noen bedre noe annet sted heller. Skulle ønske det fantes BH uten spile som ikke borer seg inn i skuldrene og som holder oppe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...