Gå til innhold

Krevende vennine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei som jeg har kjent noen år nå som er ei kjekk jente og vi trivdes godt sammen til hun ble litt mye. 

Hun sliter psykisk, og jeg har selvfølgelig støttet henne mye når hun har gått gjennom tunge perioder men nå er det slik at om en samtale ikke handler om henne så gidder hun ikke å delta noe særlig. Jeg forstår at det er nok mye som skjer i hodet hennes men føler vennskapet har blitt veldig ensidig. 

Hvis vi skal noe er det alltid på hennes premisser, akkurat som om hun er "viktiger" enn andre. Litt vanskelig å forklare men feks om vi skal en plass så er det bedre vi kjører dobbel så langt slik hun slipper å ta buss e.l. Prøver å gi andre dårlig samvittighet om de ikke kjører henne hjem siden hun ikke har lappen selv og slike ting.

Synes dette er veldig dumt fordi hun er en del av vår vennering men de fleste har blitt lei av henne. Hun er ikke en person man kan si noe til heller uten at verden går under(vi har prøvd) fordi da er vi "slemme" som ikke forstår at hun har det vanskelig. Og om noen sier noe hun ikke er enig i, nei da er det nærmest skriking og masse fælt som kommer. 

Har blitt sånn nå at jeg unngår å invitere henne mye pga dette.. vet ikke hva jeg skal gjør? 

Anonymkode: 8d819...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...