Gå til innhold

Han lå med eksen


Gjest haze

Anbefalte innlegg

En fyr jeg har holdt på med i noen måneder har i påska ligget gjentatte ganger med eksen sin. Hun informerte meg om dette nå idag, og han bekreftet det.

Vi har oppført oss som kjærester hele veien og den siste mnd og jeg har nærmest bodd hos han. Alt var perfekt helt til vi dro til våre hjemplasser i påsken. Da merket jeg at noe var galt fordi han ikke var interessert i å snakke med meg. Jeg oppfatter eksen som sykelig sjalu og at hun har gjort dette for å ødelegge for oss. Hun har helt siden jeg møtte han stalket meg på sosiale medier og sendt han hundrevis av meldinger. Ut i fra hva jeg har hørt om deres forhold, finner jeg henne manipulerende ovenfor han. Han har jo vært med på det han også, så det her selvsagt først og fremst hans feil. Jeg forsvarer det altså ikke. 

Skal dra å snakke med han i morgen samt hente tingene mine. Er bare veldig usikker på hvordan jeg skal forholde meg til han og hva jeg eventuelt bør si å gjøre, siden jeg er veldig såret og lei meg. Han har sagt at han følte alt var bra, men at han har fått kalde føtter og fikk panikk. Ingen unnskyldning for å ligge med eksen, synses jeg da. Han har også innrømt at han egentlig visste at vi aldri kunne bli noe. Mye sier jo at han egentlig aldri har vært ferdig med eksen.

Endret av haze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det viktige ting du skal hente? Jeg hadde droppet det om det dreide seg om noen klesplagg og en tannbørste, liksom. Ingen grunn til å snakke mer med ham.

Anonymkode: 7c178...ba8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det viktige ting du skal hente? Jeg hadde droppet det om det dreide seg om noen klesplagg og en tannbørste, liksom. Ingen grunn til å snakke mer med ham.

Anonymkode: 7c178...ba8

Er for det meste klær, et par nyinnkjøpte sko, parfyme og levere nøkkelen jeg har ifra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så mye mer å si her. Skjønner ikke at du orker å prate med han engang etter dette. Jeg hadde ikke hentet tingene mine engang om dette var meg. Hadde bedt han sende dem i posten og betale portoen. 

Anonymkode: 2c11b...b23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er så mye mer å si her. Skjønner ikke at du orker å prate med han engang etter dette. Jeg hadde ikke hentet tingene mine engang om dette var meg. Hadde bedt han sende dem i posten og betale portoen. 

Anonymkode: 2c11b...b23

Føler vel et behov for svar på hvorfor jeg ble lurt trill rundt. Hvorfor han kunne svike meg såpass når han selv vet hvor bra vi hadde det sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, haze said:

Føler vel et behov for svar på hvorfor jeg ble lurt trill rundt. Hvorfor han kunne svike meg såpass når han selv vet hvor bra vi hadde det sammen

Det er veldig enkelt. Han er ikke forelsket i deg, du er god nok for kos og sex. Hvis han virkelig hadde likt deg hadde dere vært sammen nå. 

Send nøkkelen i posten og be ham sende tingene dine til deg. 

Anonymkode: 7c178...ba8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig enkelt. Han er ikke forelsket i deg, du er god nok for kos og sex. Hvis han virkelig hadde likt deg hadde dere vært sammen nå. 

Send nøkkelen i posten og be ham sende tingene dine til deg. 

Anonymkode: 7c178...ba8

Såpass har jeg forstått da, men sa skjønner jeg ikke hvorfor han har behandlet meg som kjæresten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, haze said:

Såpass har jeg forstått da, men sa skjønner jeg ikke hvorfor han har behandlet meg som kjæresten sin.

Fordi det var behagelig for ham. Ikke gidd å snakk mer med ham, vær så snill. Det fortjener han ikke.

Anonymkode: 7c178...ba8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, haze said:

Jeg oppfatter eksen som sykelig sjalu og at hun har gjort dette for å ødelegge for oss.

HAN lå med henne. Flere ganger. HAN var ikke engang ærlig om det til deg.

HAN har ødelagt for dere to. HAN  har utnyttet deg. HAN har ikke vært ærlig med deg om at han ikke var interessert i et forhold med deg.

Hun har ikke skylden her. HAN har.

Anonymkode: 7c178...ba8

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, haze skrev:

Føler vel et behov for svar på hvorfor jeg ble lurt trill rundt. Hvorfor han kunne svike meg såpass når han selv vet hvor bra vi hadde det sammen

Det kan jeg forstå. Men jeg tror det er veldig lett for at den samtalen utvikler seg til at du bare blir ydmyket enda mer. Selv om det er han som har vært jævlig, har han emosjonelt overtak på deg nå. Du er den som er såret og den som føler mest. Ikke gi han det. 

(De som angrer eller får dårlig samvittighet senere, finner måter å si unnskyld på hvis det er viktig for dem)

Anonymkode: 2c11b...b23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, haze skrev:

Såpass har jeg forstått da, men sa skjønner jeg ikke hvorfor han har behandlet meg som kjæresten sin.

Ville du hatt sex med han, evt vasket klærne hans og laget mat til han, hvis han ikke hadde behandlet deg som en kjæreste?

Det kan jo hende at han har hatt litt følelser for deg, evt trodd at det kunne utvikle seg til noe mer. Spiller det egentlig noen rolle nå? 

Tror ikke du vil få et ærlig svar hvis du spør hva som faktisk har skjedd. Han vil tilpasse svaret til det som er mest behagelige for han. Selv om han eventuelt har hatt følelser for deg vil han benekte det nå. 

Send han en melding der du ber han sette tingene dine i en pose utenfor døra hans feks kl 19. Så legger du nøkkelen i postkassa hans. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du føler et behov for å snakke med han, gir meg et inntrykk av at du lar deg manipulere av han dersom han ønsker å fortsette å bruke deg. 

Be han levere tingene dine på et sted du kan hente de uten å treffe han. Nøkkelen kan du sende. Ikke vær dum.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke aksepter dette. ikke unskyld han ved å skylde på at hun er den hun er. HAN valgte dette av fri vilje. hadde hentet tingene, bedt han dra til hælvette og tatt sorgen og dag for dag. ikke finn deg i å bli sviktet sånn

Anonymkode: b8cea...486

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lås deg inn når han er borte legg nøkkelen i postkassa.

Anonymkode: 1b1f7...50e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lås deg inn når han er borte legg nøkkelen i postkassa.

Anonymkode: 1b1f7...50e

Best å gjøre det på den måten. Ta med en feit tusj. Så kan du skrive "IDIOT" på speilet hans. 

Anonymkode: dbf13...458

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på med en fyr i 5 mnd nå. Fant ut for noen uker siden at han sendte melding til ei felles venninne om de skulle pule. Jeg trodde vi var eksklusive, men det var vi tydeligvis ikke. Ble selvsagt såret og distanserte meg bare fra hele fyren. Han ble helt fra seg og desperat etter å snakke med meg, men hva er vitsen? Han vet jo selv hva han har gjort. Det er ingen ting å si. Synes bare du kan hente tingene dine og si takk og farvel. Du kommer aldri til å få noen god forklaring heller.

Anonymkode: 16d0b...4b7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, haze skrev:

Føler vel et behov for svar på hvorfor jeg ble lurt trill rundt. Hvorfor han kunne svike meg såpass når han selv vet hvor bra vi hadde det sammen

Du må heller spørre deg selv hvordan noen pul med et annet kvinnfolk gjør denne karen til en dårlig person? Ikke sånn mainstream moraliserende dårlig, men egentlig? Som person.

Anonymkode: 7d306...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må heller spørre deg selv hvordan noen pul med et annet kvinnfolk gjør denne karen til en dårlig person? Ikke sånn mainstream moraliserende dårlig, men egentlig? Som person.

Anonymkode: 7d306...846

Fordi han med å gjøre det, tråkker på følelsene til en uskyldig? Og folk som tråkker på følelsene til andre, er dårlige mennesker.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, haze skrev:

Føler vel et behov for svar på hvorfor jeg ble lurt trill rundt. Hvorfor han kunne svike meg såpass når han selv vet hvor bra vi hadde det sammen

Og det burde du få og du burde treffe ham og du burde selvfølgelig hente tingene dine.

Anonymkode: 8cd8d...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raven Emerald skrev:

Fordi han med å gjøre det, tråkker på følelsene til en uskyldig? Og folk som tråkker på følelsene til andre, er dårlige mennesker.

Jaha? Hvorfor er dette med puling så fryktelig galt? Er det en automatikk i at dette er fælt?

Anonymkode: 7d306...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...