Gå til innhold

Bloggere og aprilspøk


fjær

Anbefalte innlegg

Martine Lunde; Tatt en tatovering i fylla, med navnene på besteveninna og kjæresten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Max Potente

Jeg har ennå til gode å se en eneste morsom aprilspøk fra bloggerne. De aller fleste kommer med ting som er "too close to home", så enten tenker man at det absolutt er noe vedkommende ville ha liret av seg ellers også eller så er det bare elendig humor. 

Mangelen på kreativitet overrasker ikke.

:fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke fulgt med på en eneste blogg i løpet av påsken bortsett via KG, og føler i grunnen ikke at jeg har gått glipp av noe. 

Kanskje fordi det kjennes ut som en dårlig aprilsnarr blir servert så og si hver gang jeg er innom en norsk råsablågg? Akk ja, den troverdigheten er del av et kinderegg som ikke har noe med påske å gjøre, annet enn i ordet "passover". Som fører meg direkte over i "this too shall pass". Beklager assosiasjons-digresjonen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrist
11 timer siden, MissCortado skrev:

Jeg har en brokut og vond historie når det gjelder svangerskap, men jeg synes det blir i overkant hårsårt å bli sur og bitter om noen spøker med graviditet på 1. april. 

Helt enig med deg. Vi har alle ulik humor, og så lenge det ikke er ondsinnet så synes jeg vitsepolitiet kan holde seg i skinnet. At det er en oppbrukt og teit spøk er det derimot ikke tvil om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Miranda16 skrev:

Martine Lunde; Tatt en tatovering i fylla, med navnene på besteveninna og kjæresten

Og «vi hadde ikke sex, han var bare inni meg» 😂😂 Det er da sex det jenta mi! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan Burøe la ut på snap ett ultralyd bilde med tvillinger. Hadde bare noen få sekunder på det bildet og ingen tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.4.2018 den 11.08, BethD skrev:

Håper ikke noen kødder med å være gravid... syns det er jævlig usmakelig...

Var syv på min Facebook som gjorde det....😂 Hva er ikke usmakelig og spøke med ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...