Gå til innhold

Bloggere og aprilspøk


fjær

Anbefalte innlegg

Jeg er spent... 

Hvor mange er gravide den 1.april, eller kommer med andre saftige opplysninger?

Hva tror dere?

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anne Brith var tidlig ute og annonserte brudd på 1. April. Ingen overraskelse at hun clickbaitet dette som aprilspøk ;)

Hvem er neste blogger ut for å lure leserne? Og hva er spøken? Graviditet? Brudd? Den gode gamle "jeg legger ned bloggen"?

 

Endret av BeverTramp
.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, fjær skrev:

Anne-Brith har gjort det slutt med pizzaboy. :sjokk:

:laugh::laugh::laugh:

Hun får nok mange klikk på den, ikke alle tenker at det er 1.April idag :opplyser:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, BethD said:

Håper ikke noen kødder med å være gravid... syns det er jævlig usmakelig...

Helt enig, var noen på facebook-feeden min som delte denne nå i helgen:

https://imgur.com/gallery/9UOif

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BethD skrev:

Ikke sant !! Det er så ufølsomt og jævlig å tulle med sånt !

Allerede en som har lagt ut en slik spøk på min facebookfeed idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, MarianneE skrev:

Allerede en som har lagt ut en slik spøk på min facebookfeed idag.

Da hadde jeg lagt ut det bilde over... Ser jeg EN sånn status idag poster jeg det bilde...kjenner det koker faktisk,blir så provosert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en brokut og vond historie når det gjelder svangerskap, men jeg synes det blir i overkant hårsårt å bli sur og bitter om noen spøker med graviditet på 1. april. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
1 minutt siden, MissCortado skrev:

Jeg har en brokut og vond historie når det gjelder svangerskap, men jeg synes det blir i overkant hårsårt å bli sur og bitter om noen spøker med graviditet på 1. april. 

Det er jo din mening.. 

Jeg for min del hadde blitt sjukt såra om jeg,rett etter en SA eller whatever ser andre folk kødde om å være gravid... at andre har litt lavere terskel for det må jo du bare godta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man  lage en 1 april spøk så bør den jo være slik at folk tror på den. Hennes spøk kan jo ingen tro på?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, MissCortado said:

Jeg har en brokut og vond historie når det gjelder svangerskap, men jeg synes det blir i overkant hårsårt å bli sur og bitter om noen spøker med graviditet på 1. april. 

Ikke snakk om å bli bitter..

En del av oss som er/har vært ufrivillig barnløs så er det helt ubeskrivelig sårt å oppleve at "alle" rundt oss går gravide og blir gravide gang på gang. Ja det er selvfølgelig en egoistisk tanke, og ikke kunne helt glede seg over at de rundt en blir gravide å får barn, men det å være ufrivillig barnløs kan være en altoppslukende verden som skyggelegger alt rundt en... 

Det er så mye som kan spøkes med, uten å måtte spøke med ting som er veldig sårt for veldig mange.

 

Når det er sagt, så er det jo kjempebra at du ikke føler på noe sårhet rundt temaet etter din historie 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, BethD skrev:

Håper ikke noen kødder med å være gravid... syns det er jævlig usmakelig...

Jeg er helt enig. Vi har tre par i vår vennekrets som har slitt eller sliter med å bli gravide og et fjerde par som etter flere runder med prøving endelig ble gravide og svangerskapet endte med spontanabort for ikke lenge siden. Å spøke med at jeg er gravid ville vært jævlig dårlig gjort ovenfor dem (og andre som sliter uten at vi vet det).

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB er så forutsigbar at jeg blir sjokka om noen biter på 🙄

Reagerer litt på at folk er så imot om å spøke om graviditet. Hvis man skal ta hensyn til alt og alle så er det ikke mye man kan spøke med. Jeg synes graviditet er en kjedelig og oppbrukt aprilsnarr, men er ikke enig i at det er ufølsomt og jævlig å spøke om. Jeg hadde selvfølgelig ikke ringt til venninnen min å lurt henne vel vitende om at hun hadde vansker med å bli gravid, men litt vett har man jo. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...