Gå til innhold

1. April - Har du blitt lurt eller lurt noen i dag


Skeivskank

Anbefalte innlegg

Syns det lureri-greiene er bare mas og ikke særlig "moro" for den som blir utsatt for det, og har derfor ikke prøvd å lure noen i dag. Sønnen min er på rommet sitt og har sikkert ikke tenkt over at det er første april, så han KUNNE jeg kanskje ha lurt om jeg ville, men jeg vil ikke.

Ingen har så langt prøvd å lure meg heller, hverken på tlf eller i RL. Har vært opptatt med klesvask etc og ikke vært utenfor døra, så har ikke truffet noen andre enn min egen sønn hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Skulle nesten ønske at Oslopolitiets spøk ikke var en spøk. Å bøtelegge de som legger fra seg hundeposer med dritt.

Det kunne jo vært en god idè å starte med, men jeg er redd det hadde blitt kanskje bare 1 bot i året. Man SER nemlig uhyggelig sjelden at folk gjør nettopp det; kaster fra seg bæsjeposene eller legger de fra seg ute i naturen, henger de opp i busker etc. Jeg har hatt hund i 7 år og har aldri sett noen kaste fra seg en pose, selv om jeg ser posene overalt, så har jeg altså aldri tatt noen på fersk gjerning.

Det ville blitt en veldig vanskelig lov å håndheve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når "aprilspøkene" ikke er morsomme, og man heller ikke lar seg lure, så blir det aldri noe morsomt...

Anonymkode: 54858...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag dukket det opp en aprilspøk i newsfeeden min som jeg faktisk gikk på; Hennig Olsen sin falske reklame for nyheten salt lakris-is. Jeg ble dritskuffet da jeg skjønte det bare var en aprilspøk! :glare: Well played, Hennig Olsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde den var ekte og, så den utenom første april. Og svart is har jo vært plenty av eksempler på fra andre land på fb.

Nesten så man tror spøken er at de spøker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diplom-Is hadde jo en Dream yogurtis-variant med salt lakris for noen år siden, og den var dritgod, men den gikk ut av produksjon fordi den ikke solgte godt nok. (Den hadde en liten, ihuga fanskare som ELSKET den, men den slo dessverre ikke an hos allmennheten.)
Leser nå at Hennig Olsen faktisk vurderer å lage ordentlig lakris-is til sommeren pga responsen på aprilspøken. Kanskje de egentlig bare loddet stemningen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deli de luca har yougurtis som er svart nå, men det stod at det var kokkosnøtt og kull ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...