Gå til innhold

1. April - Har du blitt lurt eller lurt noen i dag


Skeivskank

Anbefalte innlegg

Fortell gjerne om dine planer for å lure noen, spøker du har observert eller om du har blitt lurt i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som den gamle gode aprilspøken er i ferd med å dø ut. 

Kanskje fordi det er så mange som vil føle seg støtt, mange har jo blitt så ømfintelige.. ;) 

Anonymkode: cb3a0...2b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Denslags er så 1980.

Anonymkode: b08da...875

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte de minste barna i morges. Stod opp før dem og la et hønseegg i frøskålen som står i bunnen av undulatburet. De var i fyr og flamme og stusset ikke over at egget var nesten like stort som fuglene, men jeg ble skikkelig upopulær da det endelig gikk opp for dem at de var blitt narret :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en telefon, om at min far var død, den var ikke morsom bare ond.

Anonymkode: 27620...96c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett Coca-Cola prøvde å lure folk med at de skulle lansere en cola med avokoadosmak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Skulle nesten ønske at Oslopolitiets spøk ikke var en spøk. Å bøtelegge de som legger fra seg hundeposer med dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skeivskank skrev:

Har sett Coca-Cola prøvde å lure folk med at de skulle lansere en cola med avokoadosmak

Synd at den ble avslørt i en artikkel før jeg rakk å få med meg den (trodde de pleide å vente til dagen etter med å avsløre spøkene), men den tviler jeg på at jeg hadde gått på, lyder for sært. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GammelSierraFan skrev:

Synd at den ble avslørt i en artikkel før jeg rakk å få med meg den (trodde de pleide å vente til dagen etter med å avsløre spøkene), men den tviler jeg på at jeg hadde gått på, lyder for sært. :P

Enig. Er litt dumt at spøkene blir avslørt så tidlig. Synes heller de i det minste kunne ventet til i kveld med å avsløre spøkene

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Skeivskank skrev:

Enig. Er litt dumt at spøkene blir avslørt så tidlig. Synes heller de i det minste kunne ventet til i kveld med å avsløre spøkene

Ja, det var omtrent det første jeg så da jeg gikk inn på hjemmesiden til Dagbladet. Burde ha drøyd den litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG sin spøk, er det om Trump og uttalelsen hans om Kong Olav? 

Anonymkode: 743b7...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anoia skrev:

Venninna mi gikk på IKEA sin spøk og ble sååååå skuffa :ler:

Hva var Ikea sin spøk ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en telefon, om at min far var død, den var ikke morsom bare ond.

Anonymkode: 27620...96c

Creepy, det fikk min samboer også. Kan dere være søsken - eller er dette «populært» i dag? Svigerfar lever i beste velgående :P 

Anonymkode: c9224...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk nesten på avokado Cola :fnise: vi har jo ingefær Pepsi, så hvorfor ikke liksom :laugh: men kom på hvilken dag det er :nordvesta:

Lurer enda på om Tine sin faktisk er aprilsnarr eller ikke da 😅 Det vil vel vise seg da :laugh: Den med julekartongen 2018. 

Litt kult at det ble spøkt med bompenger: Turområde ved Hafsfjord skal ta bompenger av turgående, 3 tårn som registrerer betaling fra mobilen :fnise: Men ble påpekt i selve artikkelen at det var aprilsnarr og ikke ekte :laugh:

 

Anonymkode: 52fc0...814

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dyrebeskyttelsen i Tromsø hadde en artig en i dag. De etterlyser skyss til Hippogriffen Bukknebb fra Bergen til Tromsø :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Creepy, det fikk min samboer også. Kan dere være søsken - eller er dette «populært» i dag? Svigerfar lever i beste velgående :P 

Anonymkode: c9224...728

:laugh: Tvilsomt, mine søsken har ikke samboer.

Anonymkode: 27620...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa til typen at jeg hadde kjøpt billetter til tysnesfest. Viste bilder av hvor vi skulle bo. Han ble skikkelig giret og så wham, April's fool! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...