Gå til innhold

Hvilke plagg misunner du mest hos det motsatte kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan jo gå alt menn går i forsåvidt, men det jeg misunner mest er at det virker enklere i klesveien for menn.

Når man skal være fin så har man gjerne dress eller skjorte og bukse liksom :)

Enig i badetøy egentlig. Jeg har ikke funnet noe som både er fint og passer min kropp. Det finnes mange fine shortser så tenker at det hadde vært lettere å finne noe.

Og ja. Lommer! Til enkelte plagg må man ha med veske eller gå rundt og holde det man har med seg. Eventuelt er det sånne små upraktiske lommer som det ikke er plass til noe i eller lommer som ikke til for å brukes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er dypt misunnelig på dressen!! Prøver å forklare samboer at han aner ikke hvor heldig han er som bare kan tre på seg det. Ett eneste antrekk til bursdag, fest, begravelse, bryllup, konfirmasjon, jobbintervju osv. Menn som eier en dress trenger nesten aldri å tenke over hva de skal ha på seg 🙊Og du som mener dress ikke er behagelig å gå i: tror du kjole, skjørt, trange jeans og skjorter er bedre? For ikke å snakke om bunad? 

Ja, jeg vet at kvinner også kan gå i dress - men når jeg ser en dame i dress tenker jeg ''travel karrierekvinne'', ikke at hun har pyntet seg for bryllup f.eks. Så ja, den er jeg misunnelig på, men det er det eneste. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, boblevann skrev:

Jeg er dypt misunnelig på dressen!! Prøver å forklare samboer at han aner ikke hvor heldig han er som bare kan tre på seg det. Ett eneste antrekk til bursdag, fest, begravelse, bryllup, konfirmasjon, jobbintervju osv. Menn som eier en dress trenger nesten aldri å tenke over hva de skal ha på seg 🙊Og du som mener dress ikke er behagelig å gå i: tror du kjole, skjørt, trange jeans og skjorter er bedre? For ikke å snakke om bunad? 

Ja, jeg vet at kvinner også kan gå i dress - men når jeg ser en dame i dress tenker jeg ''travel karrierekvinne'', ikke at hun har pyntet seg for bryllup f.eks. Så ja, den er jeg misunnelig på, men det er det eneste. 

Jeg hater dressen, ubehagleg å ha på.  Også blir alle menn så like, jeg liker å pynte meg.   Kjole er så absolutt mye bedre å gå i, og tenk på alle variantene i farger og stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2018 den 7.56, LiseTV skrev:

Omvendt her. Herreshorts  er altfor lange og vide. Bruker dem alldri.

Huff kan du ikke bidra til noe annet en de evinnelige kjolene dine, blir bare så trøtt av å høre om det

Anonymkode: 06f85...e5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff kan du ikke bidra til noe annet en de evinnelige kjolene dine, blir bare så trøtt av å høre om det

Anonymkode: 06f85...e5f

En får lov å like det en vil

Anonymkode: 010ad...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner egentlig ikke noen plagg hos kvinner, siden jeg bruker hva jeg vil, når jeg vil. Men skulle det var mer sosialt akseptert at vi gutter/menn gikk med f.eks:

Tynne strømpebukser, (nylonstrømper), både til shorts og bukser, slik at de synes. Jeg skulle også brukt enda mer av skinny jeans, høye stiletthæler (pumps), bluser/topper og cardigans. Gjort riktig, kan det være ganske så stilig på en gutt/mann også.

Eller tar jeg feil når jeg sier at det ikke er sosialt akseptert nå jenter, hva er deres mening? Kan vi gutta nå forsiktig prøve oss frem med dette i 2018?

Enjoy,

Vantage

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dress er noe herk på varme sommerdager.

Anonymkode: c9f02...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 7.11, Vantage skrev:

Jeg misunner egentlig ikke noen plagg hos kvinner, siden jeg bruker hva jeg vil, når jeg vil. Men skulle det var mer sosialt akseptert at vi gutter/menn gikk med f.eks:

Tynne strømpebukser, (nylonstrømper), både til shorts og bukser, slik at de synes. Jeg skulle også brukt enda mer av skinny jeans, høye stiletthæler (pumps), bluser/topper og cardigans. Gjort riktig, kan det være ganske så stilig på en gutt/mann også.

Eller tar jeg feil når jeg sier at det ikke er sosialt akseptert nå jenter, hva er deres mening? Kan vi gutta nå forsiktig prøve oss frem med dette i 2018?

Enjoy,

Vantage

For å svare på spørsmålet ditt, jeg synes ikke dameklær passer seg på mannfolk whatsoever, men du får gjøre som du vil. 

Det jeg ikke skjønner er dog hvorfor i alle dager du vil gå med stiletthæler... Skinny jeans også. Jeg sitter i skinny jeans atm og om den kommer litt feil blir det helsikes ubekvemt nedentil. Kan ikke fatte at noen vil presse et sett baller og en pikk nedi der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Flate, fargerike sommersko som dette 

MG_0099_600x@2x.JPG?v=1478676434

Det ser så veldig komfortabelt ut. Jeg kjøper sko fra herrekolleksjonen til Toms, men jeg føler meg ikke supermaskulin i de. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og (ja jeg vet at det er gørrvondt å gå med osv...men...) jeg misunner der jenter/damer som kan gå i noe som holder inn både mage osv. For oss mannfolka så har vi noen eller skal jeg heller si en del kg for mye. 

Også skal jeg legge til en ting som dere damer/jenter er flinke til som jeg misunner dere.....det er at dere veldig flinke til å finne noe som er fint å bruke sammen...Dere er mer kritiske til hva dere kjøpe, mens vi mannfolka vi kjøper en tsjorte og det var det som vi kommer til å bruke i mange år uten å måtte skifte...

Anonymkode: 3b938...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og (ja jeg vet at det er gørrvondt å gå med osv...men...) jeg misunner der jenter/damer som kan gå i noe som holder inn både mage osv. For oss mannfolka så har vi noen eller skal jeg heller si en del kg for mye. 

Også skal jeg legge til en ting som dere damer/jenter er flinke til som jeg misunner dere.....det er at dere veldig flinke til å finne noe som er fint å bruke sammen...Dere er mer kritiske til hva dere kjøpe, mens vi mannfolka vi kjøper en tsjorte og det var det som vi kommer til å bruke i mange år uten å måtte skifte...

Anonymkode: 3b938...4a9

Snakk for deg sjæl :( 

De fleste men jeg kjenner er ikke slik du beskriver.

Du høres ut som du kom hoppende ut fra en annen tidsepoke.

Mulig du bør ta deg en tur ut og se deg litt rundt eller skifte vennekrets 😂

Anonymkode: 06f85...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...