Gå til innhold

Hvilke plagg misunner du mest hos det motsatte kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke dress så behag,eig å gå med, selv ikke skreddeersydde. Mye bedre enn billigdresser men fortsatt milevis unna en hettegenser. Sommmann ser man elegant ut i dress men at man skal igjennom alle livets store eventer i ukomfortable klær er litt slitsomt. Det vil si, selve dressen er grei nok bortsett fra at den nesten aldri er temperaturmessig riktig. På vintere fryser man konstant i dress, på sommeren svetter man som en gris. Resten av året fryser man enten litt eller svetter litt. Skjorta er selvsagt viktig, den må ha riktig passform for ens kropp og være stor nok noe den ikke er hos de fleste faktisk, samtidig som dressjakka også skal være stor nok, milde himmel så mange menn som snurper på seg ett eller to nummer for små dresser og ser ut som konfirmanter som har vokst ut av dressen alt. Det er bare å ta en kikk på en gjengs eiendomsmegler eller bankansatt så ser du slik kledde menn med en gang. Slips er drepen. Om man ikke alt har drept alle nerver i føttene må man kjøpe svært dyre sko for at herrepensko skal være greie å gå med. Derfor får de fleste menn elefanthud under føttene. De er nok mye bedre enn høyhelte men komfortable er de ikke. 

Nei, dere kvinner har ikke mye å misunne oss med i klesveien. Vi har bare dress og så fort man prøver seg på fargerike skjorter eller slips ser man bare ut som en klovn. Med propell ser man ut som en som ønsker oppmerksomhet. 

På varme sommerdager missunner jeg kvinner skjørt som penplagg. Aner ikke om det er behagelig men burde jo være a la shorts. Og at dere kan ha topper eller kjoler med korte ermer. Jeg er på mange middager i jobbsammenheng i varme strøk og svatter så både dress og skjorter er gjennomvåte. Da skulle jeg gjerne hatt en sommerkjole som mulighet. Men høyhelte sko, nei, det kan ingen fornuftige misunne noen. 

Anonymkode: fd2fb...d56

Godt skrevet. Bare ta steget ut og prøv kjole.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn kan bruke mer behagelige sko til fest, ha lengre shorts om sommeren og har et bedre utvalg i løse og ledige klær. 

Anonymkode: 4d180...997

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner menn for løse shorts som ikke stopper rett under rumpeballene. Pensko som faktisk går an å gå i uten å få vondt i bena i løpet av de første 10 min. Og dressen. Det å slippe den forbaskede strømpebuksa. Er heller ikke glad i kjole/skjørt og vonde pensko. Har aldri funnet pensko som er gode å gå i. 

Nei, jeg må ikke gå i kjole/skjørt, men det hører liksom med. Og flate, litt brede pensko er ikke pensko til kvinner. 

Anonymkode: 5cf1e...700

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kunne gå på stranda eller bade i en lang shorts uten å risikere å få burkinibot.

Å ikke forventes å skulle vise fram beina og avsløre åreknuter og sprengte blodkar om man skal oppfylle visse kleskoder og uniformskrav. 

Å kunne se bra ut i penklær (dress) selv om man har litt mage (i motsetning til kroppsnær kjole), eller på andre måter er litt "feiloroporsjonert".

Kvinners penklær er i tillegg til å være mer ubekvemme (vet at menns penklær heller ikke føles som en kosedress), også ofte utformet slik at de stiller alle " skavanker" til skue, i mye større grad enn menns oenklær 

Anonymkode: 0d739...7ee

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LiseTV skrev:

Det er jo bare så fantastisk godt å bruke kjoler

Tja, kjoler i seg selv kan være behagelig, men ulempen er at da må jeg også bruke strømpebukse.  På varme sommerdager kan jeg riktignok droppe strømpebuksa, men da må jeg ha shorts under kjolen for å unngå såre lår. Jeg må også bruke sokker fordi jeg får gnagsår av å gå barbeint i skoa.

Må legge til at selv om jeg ikke liker å gå med strømpebukser, bruker jeg det likevel. Såpass forfengelig er jeg.

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
13 timer siden, Herr Heftig skrev:

Skjørt faktisk. Tror det ville vært veldig behagelig som dasseklær hjemme om sommeren (skulle ikke hatt bokser under). Men har ikke prøvd, så vet ikke om det er noe mer behagelig.

Kilt er tingen da. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøff Eløff
13 timer siden, Herr Heftig skrev:

Skjørt faktisk. Tror det ville vært veldig behagelig som dasseklær hjemme om sommeren (skulle ikke hatt bokser under). Men har ikke prøvd, så vet ikke om det er noe mer behagelig.

Næ. Får gnagsår på lårene.. ikke er jeg tjukk heller. Så skjørt er oppskrytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sykt digg ut med de gigantiske luftige buksene/skjørt. Jeg vil også lufte alt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at jeg ikke misunner menn noen av plaggene, men jeg kan til nøds misunne at dere kan bruke mer behagelige pensko. Selv bruker jeg aldri sko med høye hæler, og det kan være vanskelig å finne sko til penere anledninger som også er gode å gå med.

Jeg skulle også ønske det fantes boxere for kvinner med lengre bein slik som mange herreboxere er. Da kunne jeg brukt dem under skjørt og kjoler for å hindre lårgnissing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørt eller kjole... Og strømpebukser. Høye støvletter.

 

Anonymkode: 28a91...875

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perelandra skrev:

Jeg skrev at jeg ikke misunner menn noen av plaggene, men jeg kan til nøds misunne at dere kan bruke mer behagelige pensko. Selv bruker jeg aldri sko med høye hæler, og det kan være vanskelig å finne sko til penere anledninger som også er gode å gå med.

Jeg skulle også ønske det fantes boxere for kvinner med lengre bein slik som mange herreboxere er. Da kunne jeg brukt dem under skjørt og kjoler for å hindre lårgnissing.

Henger meg på denne selv om jeg bruker veldig lite skjørt og kjole.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burka. Jeg ønsker også å kunne gå ut dager når jeg føler meg helt for ille, uten å trenge å dusje og stelle meg først, og kunne ordne i de ting jeg må ordne før jeg drar hjem igjen. Uten at noen vet om hvor ille jeg faktisk ser ut under lakenet.

Anonymkode: 6411d...8c4

Ja helt enig !  :tommelopp:       Det hadde vært deilig å kunne kle seg ut som spøkelseskladden innimellom i viktige ærender..  :sulosi:

Anonymkode: f8ee7...7b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Thyra said:

Kvinner kan gå med alt, men ikke når som helst.

Jeg går med alt når som helst.

Finnes ingen klær jeg misunner menn, inkludert behagelige sko når stivpyntet. Kunne ikke falle meg inn å gå med sko som ikke var behagelige pga en eller annen sosial norm. Man kan være stivpyntet med flate sko også.

Anonymkode: b2596...186

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere menn som vil gå med skjørt, syns absolutt menn kan gjøre det, jeg hadde ikke syns det var noe rart i det hele tatt. Faktisk syns jeg det er utrolig sexy, bare se på Alex fra Seigmen på 90-tallet: 
Image result for seigmen

Anonymkode: b2596...186

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burka. Jeg ønsker også å kunne gå ut dager når jeg føler meg helt for ille, uten å trenge å dusje og stelle meg først, og kunne ordne i de ting jeg må ordne før jeg drar hjem igjen. Uten at noen vet om hvor ille jeg faktisk ser ut under lakenet.

Anonymkode: 6411d...8c4

Bra idé 😊

Anonymkode: 03f40...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre du har stor thigh gap er det bare klamt og svett, myyye bedre med shorts for å få skilt av huden :)

Anonymkode: 06905...ad3

Det er jo ikke det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boxeren. Skulle ønske de kunne lage helt lik til damer bare uten den lommen foran. Sømmene sitter med bedre på en mannlig bokser enn på hvilken som helst kvinnetruse.

Anonymkode: 1646e...058

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakke eller frakk til bunaden.

Mannen min har jukset og bare strøket krage, mansjetter og litt i toppen fremme når vi vet at vi bare skal toge litt også hjem. 

Anonymkode: 088f0...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørt eller kjoler ville vært greit å kunne bruke iblant. De fleste vil mene at dette er feminint og motbydelig, men jeg tenker at menn kan kle noen få varianter av plaggene. I alle fall noen av mennene. Jeg mener at menn fortsatt skal være menn slik som damer fortsatt var damer etter at de begynte å bruke bukser og andre "herreplagg". Enig?

 

Anonymkode: b7c01...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket klesplagg hos det motsatte kjønn skulle du ønske at det var sosialt akseptert at du gikk med? 

Begge kjønn kan svare. Kjør debatt og skriv kjønnet ditt og hvorfor. 

Anonymkode: 75c36...fdf

Kjolen! Altså... Hva mer kan jeg si? Det mest erotiske plagget i verden. Kjenne lufta helt opp mot underlivet. Frihet for ballene. Den litt frekke følelsen av at det bare er å løfte den. 

Anonymkode: 65bf4...cba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...