Gå til innhold

sorte eller hvite sokker?


Anonymperson99

Anbefalte innlegg

hva synest dere er finest av sorte eller hvite ankelsokker til svart/blå dongeribukse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken farge har skoene, er de svarte, så velg svarte sokker, og hvite sko, hvite sokker. Jeg velger alltid ankelsokker etter sko, ikke bukse.

Anonymkode: d51a1...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger sokker etter fargen på skoene, jeg. Hvite er kanskje penest..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sorte er penest med mørke klær og hvite med lyse. Rett og slett fordi det blender bedre sammen og ikke drar oppmerksomhet mot føttene, noe som kontrastfarger fort ville gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så glad i ankelsokker men skoene er viktigere enn buksa. Til joggesko uansett farge, hvite, til skinnsko vanligvis mørke. Og sko i mellom her o formalitet etter farge på skoene. Hvorfor liker jeg ikke ankelsokker? Ser litt stusselig ut bare. Ikke er ankler kroppens peneste del heller. 

Anonymkode: cd63f...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonymperson99 skrev:

hva synest dere er finest av sorte eller hvite ankelsokker til svart/blå dongeribukse?

Hvite sokker er en "yrkesskade" for ansatte innen helsevesenet. 

Blå/sorte sokker er for alle uten den yrkesskaden. 

Anonymkode: 27654...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mønstrete sokker. Gjerne med striper. Livet er for kort til å gjemme seg bort og være anonym. 

Anonymkode: 6f377...cc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 02/04/2018 den 20.04, HanenIFlokken skrev:

Hvite med rød og blå stripe øverst :P

Min bestekompis da vi vokste opp brukte alltid dyre nike eller champion sokker under hvite tennissokker med rød og mørkeblå eller svart stripe. Lurte alltid på hvorfor han brukte de kjipe sokkene øverst mens de kule (syntes vi da) sokkene under som bare syntes såvidt igjennom. (Og det var litt inn med to par sokker på 90-tallet da jeg var barn. Jeg dro alltid nike sokkene ytterst så de skulle synes).

Anonymkode: cd63f...042

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker steps eller innleggssåler. Synes sokker ser rart ut uansett farge. 

Skal jeg gå et stykke utendørs om vinteren bytter jeg sko (og tar av sokker) når jeg kommer inn. 

Anonymkode: 0d558...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...