Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Gjest Dikteren
13 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hvorfor jobber ikke Dennis lenger? Har ikke fått med meg hva som har skjedd. Husker fra tidligere Bloggerne at han hadde jobb. 

Han er selvstendig næringsdrivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hvorfor jobber ikke Dennis lenger? Har ikke fått med meg hva som har skjedd. Husker fra tidligere Bloggerne at han hadde jobb. 

Fordi han lever av youtubevideoer og podcaster.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rosalie skrev:

Fordi han lever av youtubevideoer og podcaster.

YouTube visste jeg, men podcast(er)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Isabel blåser dette jævlig opp og skal alltid fremstå som offeret. Det er jeg så lei av. Hun lager drama ut av alt og hun virkelig melker dette. 

Nektet å prate med Kristin på hotellet når hun strakk ut en hånd. To ganger. Isabel har lov til å bli såret og lei, men hun kommer til å holde dette gående så lenge hun kan.

Kristin beklager seg og synes ballen kan bli lagt dø

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow
23 minutter siden, Tarese skrev:

Når det gjelder Kristin og Dennis så fremstår de for meg meget umodne. Tenker da kanskje spesielt på Dennis. Mener enkelte her inne oppriktig at det er OK å gi score på andre sine kropper?? Og det fremmer liksom ikke kroopspress??

Ingen har gitt score på noens kropper. Dersom du ser Kristin og Dennis sin video, så blir det forklart at det er en score for deltagernes innsats inne på hotellet den dagen de var gjester. 

Ellers syns jeg at Kristin forklarer seg utrolig godt i videoen. Som hun også sier der, så hadde det vært så mye bedre og mer fornuftig å ta dette privat. Isabel nekter å snakke med Kristin og melker i stedet denne "beefen" for å få mest mulig klikk (og derfor indirekte penger) og sympati. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk må se videoen før de uttaler seg. Der forklarer hun alt. Holder seg rolig og saklig. Kristin har prøvd å få henne i tale, men uten hell. Unngår heller Kristin og gjemmer seg

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, -Willow skrev:

Ingen har gitt score på noens kropper. Dersom du ser Kristin og Dennis sin video, så blir det forklart at det er en score for deltagernes innsats inne på hotellet den dagen de var gjester. 

Ellers syns jeg at Kristin forklarer seg utrolig godt i videoen. Som hun også sier der, så hadde det vært så mye bedre og mer fornuftig å ta dette privat. Isabel nekter å snakke med Kristin og melker i stedet denne "beefen" for å få mest mulig klikk (og derfor indirekte penger) og sympati. 

Dersom det med at Dennis ga Isabell score og kalte henne bonden fra Bryne  ikke har skjedd, så beklager jeg det. Dette er noe jeg leste her tidligere. Jeg har hverken sett Isabell eller Kristin sin video. Der får man jo høre sakene fra kun deres egen side, noe som ikke nødvendigvis er sannheten men ord mot ord. 

Jeg er uenig i at kun Isabell melker dette. Hva med intervjuene Kristin har gitt se og hør og Dagbladet? Er to bloggere som melker situasjonen ikke bare en...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Folk må se videoen før de uttaler seg. Der forklarer hun alt. Holder seg rolig og saklig. Kristin har prøvd å få henne i tale, men uten hell. Unngår heller Kristin og gjemmer seg

Men hvordan kan du vite at det Kristin sier er sant? Vi har jo heller ikke bevis på det kun Kristin sin egen verisjon og hennes ord.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å presisere; jeg tviler ikke på at Isabell melker situasjonen men man kommer ikke unna at hun mottar stygge kommentarer angående egen kropp daglig. Det er bare å sjekke kommentarer på blogg, insta og ikke minst jodel det. Dette ser jeg med egne øyne.

Jeg forstår ikke hvorfor dere forsvarere bare kan si; se videoen til Kristin der forklarer hun alt. Det innebærer jo at jeg da må stole blindt på at alt Kristin sier er sant. En sak har alltid to sider. Samme med Isabell sin video som jeg heller ikke har sett. Der får jeg jo kun høre hennes side. Det beviser jo ingenting...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow
50 minutter siden, Tarese skrev:

Dersom det med at Dennis ga Isabell score og kalte henne bonden fra Bryne  ikke har skjedd, så beklager jeg det. Dette er noe jeg leste her tidligere. Jeg har hverken sett Isabell eller Kristin sin video. Der får man jo høre sakene fra kun deres egen side, noe som ikke nødvendigvis er sannheten men ord mot ord. 

Jeg er uenig i at kun Isabell melker dette. Hva med intervjuene Kristin har gitt se og hør og Dagbladet? Er to bloggere som melker situasjonen ikke bare en...

Det har skjedd, men i en helt annen kontekst enn hva du har fått for deg. Det ble lagt ut et bilde på facebook av alle PH-deltagerne sammen med Dennis, Kristin, Stian og Vida Lill. Dennis skriver i teksten at han gir gjengen toppscore, 10/10. I kommentarfeltet gir han Isabel en 7/10 på direkte spørsmål. Det står ingenting om kropp noen steder og det kommer tydelig frem (syns i alle fall jeg) at det er arbeidsinnsatsen til deltagerne det er snakk om. Jeg anbefaler deg å se Isabels video og deretter Kristin og Dennis sin for å få et tydeligere bilde av saken. 

Når det gjelder melking av saken. Isabel Raad har en av Norges aller største blogger og når ut til veldig mange. I den aktuelle PH-episoden får ikke Kristin kommet med en kommentar til "bråket". At hun gir to intervjuer for å fortelle sin side av saken og samtidig fremme sin hjertesak som er arbeidet mot normalisering av plastisk kirurgi, det er helt forståelig. Det er også veldig alvorlige anklager Isabel ytrer i det offentlige rom. Jeg skjønner godt at Kristin vil forsvare seg, særlig når disse anklagene har såpass tynt grunnlag. 

Endret av -Willow
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tarese skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor dere forsvarere bare kan si; se videoen til Kristin der forklarer hun alt. Det innebærer jo at jeg da må stole blindt på at alt Kristin sier er sant. En sak har alltid to sider. Samme med Isabell sin video som jeg heller ikke har sett. Der får jeg jo kun høre hennes side. Det beviser jo ingenting...

Men altså, hvorfor ser du ikke bare videoene til hver av partene i saken? Du diskuterer en sak du ikke har satt deg inn i. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tarese said:

Dersom det med at Dennis ga Isabell score og kalte henne bonden fra Bryne  ikke har skjedd, så beklager jeg det. Dette er noe jeg leste her tidligere. Jeg har hverken sett Isabell eller Kristin sin video. Der får man jo høre sakene fra kun deres egen side, noe som ikke nødvendigvis er sannheten men ord mot ord. 

Jeg er uenig i at kun Isabell melker dette. Hva med intervjuene Kristin har gitt se og hør og Dagbladet? Er to bloggere som melker situasjonen ikke bare en...

Man trenger ikke se videoene for å vite omtrent hva som har skjedd. Dersom man har fulgt Kristin en stund, vet man omtrent hva hun har lagt ut om Isabel i løpet av de siste par årene. Jeg synes ikke det er særlig hyggelig gjort (og Kristin forskjellsbehandler Isabel og Sofie Elise veldig etter mitt syn), men det er snakk om noen få enkeltepisoder, og det er ikke mobbing. Krass kritikk av plastisk kirurgi, vil jeg si.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, -Willow skrev:

Det har skjedd, men i en helt annen kontekst enn hva du har fått for deg. Det ble lagt ut et bilde på facebook av alle på PH-deltagerne sammen med Dennis, Kristin, Stian og Vida Lill. Dennis skriver i teksten at han gir gjengen toppscore, 10/10. I kommentarfeltet gir han Isabel en 7/10 på direkte spørsmål. Det står ingenting om kropp noen steder og det kommer tydelig frem (syns i alle fall jeg) at det er arbeidsinnsatsen til deltagerne det er snakk om. Jeg anbefaler deg å se Isabels video og deretter Kristin og Dennis sin for å få et tydeligere bilde av saken. 

Når det gjelder melking av saken. Isabel Raad har en av Norges aller største blogger og når ut til veldig mange. I den aktuelle PH-episoden får ikke Kristin kommet med en kommentar til "bråket". At hun gir to intervjuer for å fortelle sin side av saken og samtidig fremme sin hjertesak som er arbeidet mot normalisering av plastisk kirurgi, det er helt forståelig. Det er også veldig alvorlige anklager Isabel ytrer i det offentlige rom. Jeg skjønner godt at Kristin vil forsvare seg, særlig når disse anklagene har såpass tynt grunnlag. 

Som sagt; misforstod jeg det med kommentaren beklager jeg. Mener som deg at det er forståelig at Kristin vil avkrefte at hun mobber. Men vi må ta i betraktning at Kristin er nesten 10 år eldre enn Isabell. Kristin er heller ikke anonym men mye i mediene slik at når det gjelder det å ha en stemme vil jeg påstå de begge når ut til et bredt publikum. Jeg mener derfor at å koble inn aviser og Norges største sladreblad i denne sammenheng; var unødvendig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, xemiliex skrev:

Men altså, hvorfor ser du ikke bare videoene til hver av partene i saken? Du diskuterer en sak du ikke har satt deg inn i. 

Jeg baserer på hva jeg selv har observert og lest. Er det ikke bedre at jeg danner mitt eget inntrykk fremfor å stole blindt på den ene eller den andre? Jeg kan godt se videoene men det vil jo ikke nødvendigvis gi meg en sannhet. Kun et bilde av hvem av dem som er flinkest til å snakke for seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tarese skrev:

Jeg baserer på hva jeg selv har observert og lest. Er det ikke bedre at jeg danner mitt eget inntrykk fremfor å stole blindt på den ene eller den andre? Jeg kan godt se videoene men det vil jo ikke nødvendigvis gi meg en sannhet. Kun et bilde av hvem av dem som er flinkest til å snakke for seg selv.

Det handler ikke om å stole blindt på noen, det handler om å basere "ditt eget inntrykk" på mest mulig informasjon. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Tarese skrev:

Men hvordan kan du vite at det Kristin sier er sant? Vi har jo heller ikke bevis på det kun Kristin sin egen verisjon og hennes ord.

Kan være hun lyver, men jeg stoler mer på henne enn Isabel. Fordi Isabel har vane for å overdrive, blåse ting opp, lage drama, gå inn i offerollen osv. Sånn har hun vært siden hun begynte å blogge 

Endret av Snuppah00
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow
32 minutter siden, Tarese skrev:

Som sagt; misforstod jeg det med kommentaren beklager jeg. Mener som deg at det er forståelig at Kristin vil avkrefte at hun mobber. Men vi må ta i betraktning at Kristin er nesten 10 år eldre enn Isabell. Kristin er heller ikke anonym men mye i mediene slik at når det gjelder det å ha en stemme vil jeg påstå de begge når ut til et bredt publikum. Jeg mener derfor at å koble inn aviser og Norges største sladreblad i denne sammenheng; var unødvendig.

Kanskje melker de begge saken som du sier, men der hvor Isabel egoistisk ønsker trafikk til bloggen og mer penger i kassa, så ønsker Kristin tilsynelatende å benytte anledningen til å rette søkelyset mot den syke normaliseringen av plastisk kirurgi. Akkurat det budskapet burde få alle mulige plattformer det går an å gi. 

Kan du presisere hva du mener alderen til Kristin har med saken å gjøre? Dersom du mener at Isabel burde slippe billigere unna kritikk fordi hun er yngre, så må jeg minne deg på at de er begge voksne mennesker.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt Kristin vil fortelle sin side av saken. Hadde jeg også ville gjort. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, -Willow skrev:

Kanskje melker de begge saken som du sier, men der hvor Isabel egoistisk ønsker trafikk til bloggen og mer penger i kassa, så ønsker Kristin tilsynelatende å benytte anledningen til å rette søkelyset mot den syke normaliseringen av plastisk kirurgi. Akkurat det budskapet burde få alle mulige plattformer det går an å gi. 

Kan du presisere hva du mener alderen til Kristin har med saken å gjøre? Dersom du mener at Isabel burde slippe billigere unna kritikk fordi hun er yngre, så må jeg minne deg på at de er begge voksne mennesker.   

Jeg nevnte alder fordi selv om jeg er enige i at begge er voksne mennesker; så vil jeg påstå man er mer sårbar for kritikk og kommentarer som 20 åring fremfor som 30 åring. Man er også flinkere å snakke for seg selv nettopp fordi man har mer livserfaring.

 

Endret av Tarese
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...