Gå til innhold

hvordan ville du reagert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ville du reagert visst du la merke til at en mann brukte nylonstrømper.

La oss si du så tynne strømper mellom sko og nedre del av bukseben.

Hvilken farge på nylostrømper vil se best ut på en mann

Anonymkode: e42dc...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ville jeg tenkt at han var rar. Sikkert en som liker å kle seg i dameklær. Sorte 200 denier er da å foretrekke. 

Anonymkode: aadfd...242

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være fordi han lett får gnagsår/har fått nye sko. Trikset med nylonstrømper, gjerne under vanlige sokker fungerer veldig bra 😊

Ellers ville jeg synes det var litt rart...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke tenkt noe særlig over det. Nylonstrømper er digge å gå i, også forhindrer de gnagsår 😄

Ville gått for svarte tror jeg.

Endret av heipådegsann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt det var rart. Får aldri gnagsår, så jeg ville ikke tenkt over den problematikken engang. Og da er det bare "rart" som dukker opp i hodet mitt

Anonymkode: 2bd9a...8ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke en mann bruke nylonstrømper, -strømpebukser? Disse strømpene er et veldig bra alternativ til å gå barfot i sko. Dessuten er strømpebukser også gode og varme om vinteren

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jo ikke det å gå barbent i sko noe alternativ, det ser rart ut det også, som nylonstrømpene, rett og slett helfemi, og er ukomfortabelt. Jeg ville tenkt fetish om jeg så en mann i nylonstrømper. Her har vi Mr. Kinky. 

Anonymkode: ffbbe...9eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jo ikke det å gå barbent i sko noe alternativ, det ser rart ut det også, som nylonstrømpene, rett og slett helfemi, og er ukomfortabelt. Jeg ville tenkt fetish om jeg så en mann i nylonstrømper. Her har vi Mr. Kinky. 

Anonymkode: ffbbe...9eb

Det ser da ikke rart ut å gå barbent ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt at han var crossdresser.

Anonymkode: 8f7a4...547

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville neppe tenkt særlig mye på det.. "ah, han har på strømper" og så glemt det like fort som jeg så det. Stort sett så bryr folk seg mindre om hva andre har på seg enn man tror selv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.3.2018 den 16.27, Honey Dew skrev:

Hvorfor skulle ikke en mann bruke nylonstrømper, -strømpebukser? Disse strømpene er et veldig bra alternativ til å gå barfot i sko. Dessuten er strømpebukser også gode og varme om vinteren

Utrolig fint å høre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt "ok, han foretrakk det i dag" 
Om en fyr går med dress-sokker, ullsokker, nylonsokker, hello kitty sokker, eller hva som helst, så kunne det faktisk ikke brydd meg mindre. 
Kanskje han hadde gnagsår, eller glemt vaske andre sokker, eller synes det er behagelig, eller hva som helst. 
Jeg reagerer faktisk mye mer på personer som skal kritisere alt mulig på andre, tilogmed sokkevalg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle dere kvinner som ikke lar dere affisere av at menn bruker nylonstrømper. Dere er fantastiske og er tydeligvis trygge på dere selv😊

 

 

 

 

Endret av Safa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skal jeg reagere på det? Skal jeg reagere på om han bruker T-skjorte også? Hadde han brukt chipsposer som sokker. Da hadde jeg tenkt over det. 

Anonymkode: c9906...118

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Safa said:

Tusen takk til alle dere kvinner som ikke lar dere affisere av at menn bruker nylonstrømper. Dere er fantastiske og er tydeligvis trygge på dere selv😊

Liker selv å bruke nylonstrømpebukser. 

Har nok hele mitt liv hatt en forestilling om at ingen kvinner kan godta at en mann bruker nylonstrømpebukser og har derfor vært svært avholden mht. å innlede forhold til kvinner. Har tross dette hatt to langvarige forhold bak meg og er nå i mitt tredje. Felles for alle er at ingen har likt at jeg bruker strømpene, noe som selvsagt ikke føles godt og som medfører at jeg trekker meg tilbake. Vurderer nå mitt eksisterende forhold. På denne bakgrunn er det ekstra varmt å lese kommentarene deres. Tusen takk skal dere ha. Godt å vite at dere finnes😊

 

 

 

Jeg syns det er litt forskjell på å la seg affisere av en tilfeldig mann i nylonstrømper (som ingen burde tenke noe negativt om), og et forhold med samme mann.

Anonymkode: dcfd1...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er litt forskjell på å la seg affisere av en tilfeldig mann i nylonstrømper (som ingen burde tenke noe negativt om), og et forhold med samme mann.

Anonymkode: dcfd1...495

Da stryker jeg deg fra listen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...