Gå til innhold

Pakker du bort vintertøyet nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her i Oslo blir det dunjakke en god stund til fremover ser det ut som. Har prøvd meg på vårjakke et par dager, men det er egentlig alt for kaldt til det. Så jeg ble snørrete :rolleyes: 

Anonymkode: 01cce...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med over 1 meter snø og - 10 grader på natta, så pakkes ikke stillongsen og vinterjakka bort enda. Bor på Østlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pakket det vekk i dag , bor i vest-agder.

Anonymkode: 6ab2e...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunjakka kommer nok til å forsvinne snart, den bruker jeg bare når det er -10 eller kaldere. Boblejakka og den fôra regnjakka blir brukt til snøen forsvinner, og det kan se ut som at det er ei stund til. Bor et stykke fra kysten i Sogn og Fjordane, og første året jeg bodde her lå snøen helt ned til fjæresteinene 17. mai.

Anonymkode: f8148...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker ikke bort noe. Bare bytter plass på ting. De største/tyngste skoene er satt bort og joggesko er fremme igjen. Har mye skapplass så bytter bare om på hvor ting er i skapene. 

Anonymkode: dff84...c56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men håper på det snart. Er fortsatt kaldt om natten og utover formiddagen. Blir et par grader på dage, er for kaldt til tynne jakker. Bor på Østlandet. 

Anonymkode: 51c88...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker ikke ned vinterklær før gradestokken ligger rundt 0 eller på pluss siden på nattestid. Bor i Oslo område, og temperaturen varierer mye fra Oslo sentrum og ut mot Akershus. Senest for 3 dager siden var nattetemperaturen -17 som fortsatte godt ut på formiddagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo og går med lettere kåpe nå enn vinterkåpe,men bruker fremdeles vintersko med ordentlige såler da det fremdeles er is her og der. Joggesko med glatte såler er ikke bra å gå med da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...