Gå til innhold

Har vært ærlig med han - dårlig samvittighet... :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte date han i midten av november. Han er en kjempefin, snill, morsom, ærlig fyr som jeg ler masse sammen med. Han er en fantastisk far for sine barn. Problemet er at jeg føler han ikke har vært helt ferdig med et tidligere forhold. Han og eksen avslutta forholdet av meget spesielle grunner, uten at jeg vil si noe mer. Så var jeg for en stund siden i tvil om jeg skulle avslutte, siden ting ikke føles fornuftig ut. Så feiga jeg ut og lot være, men trakk meg litt unna. Men igår var jeg 100% ærlig med han og sa vi ikke burde innlede noe seriøst akkurat nå, og at jeg selvsagt er villig å snakke med han face to face når han kommer hjem. Han virket så skuffet, og jeg har så dårlig samvittighet. Han er så snill og god. Har sagt at jeg er villig å møte han til ting ordner seg mer for han (livssituasjon hans generelt) men det er jo på en måte feil både ovenfor han og for meg? Hadde jeg vært ordentlig forelska i han ville jeg kanskje ikke brydd meg i det hele tatt om ting rundt som per dd. bremser meg å gå inn i noe seriøst? Jeg spurte også om han har følelser for ex-kona, og han påstår ikke. Jeg tror nemlig ikke han VILLE avslutte forholdet, men følte han måtte. Det var liksom ikke no' alternativ. Han sa han forsto at jeg følte som jeg gjorde, og han sa han var takknemlig for min ærlighet. Jeg tror også han selv forstår at det egentlig ikke er fornuftig gå inn i et forhold sånn som ting er nå. 

Anonymkode: 34284...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...