Gå til innhold

Hvilket hjem hadde du helst vært på besøk i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et hjem hvor alt var moderne og nyoppusset med litt dyrere interiør, men ikke helt strøkent når det kommer til rent og ryddig.

Eller

Et hjem som ikke var helt moderne, litt eldre standard, og litt rimeligere interiør, men forsatt koselig, og helt rent og ryddig.

 

Anonymkode: 23c9d...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Besøker mennesker som bor i hus/leilighet. Hvordan de har det ser jeg ikke. Dog tråkker man rundt i hundemøkk o.l ja da koser jeg meg ikke akkurat.

Anonymkode: f6cfb...05e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sistnevnte. Orker ikke skitt og rot. Får helt spader!

Anonymkode: b6de9...5ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ikke hvordan personen har det men hvordan personen er, men jeg ville jo selvsagt helst ha ønsket å komme til et hjem ryddig og fint. Altså, det nederste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg føler meg velkommen.

Jeg liker å ha det rent og ryddig rundt meg, men hvordan andre foretrekker å ha det kunne ikke brydd meg mindre. Det som er viktig er at de har tid og lyst til å ha meg på besøk. :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i et hjem som verken er helt moderne eller helt rent og ryddig. Må være et mareritt for enkelte her inne :fnise:

Anonymkode: 8ec4a...65c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint leve med at folk jeg er på besøk hos har litt støv her og der, men en jeg kjenner har katt som røyter forferdelig og han støvsuger sjelden. Å være på besøk der betyr kattehår på alle klær, kattehår i maten, kattehår på bordene osv. Det er sykt ekkelt, så hvis det kommer sånn melding "hvem skal vi være hos og gjøre ett eller annet" og ingen andre enn han sier vi kan være hos meg, så foreslår jeg konsekvent noe som gjør at vi må ut av huset som kino eller bowling. 

Anonymkode: e63c9...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil på besøk der jeg like folka som bor der. Bryr meg ikke om det andre du nevner

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Jeg bryr meg ikke om det er litt støv eller rot når jeg er på besøk til folk, jeg er ikke der for å inspisere eller dømme. Er der for å besøke de jeg besøker, syns det er koselig uansett hvordan de har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 😜 Liler ikke når folk har det helt sterilt rent 😂 Man må jo bo der  liksom.. også er jeg interessert i desihn og interiør ;) 

Anonymkode: 87c9c...b59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vil ikke

Der mennesker jeg bryr meg om bor og at jeg føler meg velkommen og ksn være meg selv. Da er faktisk ikke interiørstil og ryddighet av betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duff skrev:

Det viktigste er egentlig at kaffekoppen er ren. 

Ren kaffekopp er viktig! Og så er det fint om jeg slipper å legge plast på bilsetet etter å ha sittet i sofaen. Ellers er jeg ikke så kravsotr.

Forresten, "ikke helt strøkent rent og ryddig" betyr for meg bare normalt renhold og en bolig man kan se at noen bor i, ikke nødvendigvis skittent eller rotete. Så disse to valgene lever jeg helt fint med begge to. Ingen preferanser. Stilen folk har hjemme skal passe dem, ikke meg. Så lenge de er hyggelige folk trives jeg på besøk. 

Anonymkode: 2a11f...497

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎29‎.‎03‎.‎2018 den 6.01, AnonymBruker skrev:

Et hjem hvor alt var moderne og nyoppusset med litt dyrere interiør, men ikke helt strøkent når det kommer til rent og ryddig.

Eller

Et hjem som ikke var helt moderne, litt eldre standard, og litt rimeligere interiør, men forsatt koselig, og helt rent og ryddig.

 

Anonymkode: 23c9d...d38

Jeg ville helst vært på besøk i et hjem med varme. Et hjem som oser av varme, gode mennesker, et hjem som ser ut som et hjem i bruk. Uansett hvordan hjemmene ser ut. Men jeg er vokst opp med at de fleste rundt min krets har litt eldre hjem, samme med meg, og jeg synes det er mer sjarmerende og gir en mer "hjem" følelse enn nymotens hjem. Men et hjem som ser ut til å være i bruk, uansett årstall på hus og pris på møbler, er et hjem jeg vil være i. En bonus om menneskene i husene er varme og gode mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besøker mennesker, ikke hus. Jeg hadde sikkert trivdes godt begge steder, siden jeg gikk på besøk. Det betyr at det bor noen der som jeg setter pris på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig betyr det ikke så mye, men av de to alternativene foretrekker jeg nr. to. 

Jeg foretrekker et koselig og ikke helt moderne hjem framfor nyoppusset og dyrere interiør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge folka jeg besøker er hyggelige, spiller det ingen rolle hvordan hjemmet er.  Er bare koselig å se at det bor noen der. Jeg foretrekker dog en helt ren kaffekopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...