Gå til innhold

30 days shred med jillian michaels?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem har prøvd det, og har dere fått bra resultater? Kjøpte denne dvden på loppemarked i helgen og tenkte å prøve den ut. Noen som har erfaringer å dele?

Anonymkode: d5e5a...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd og følte meg i bedre form, men jeg så vel ingen resultater i cm eller vekt. Jeg var slank i utgangspunktet, så det er kanskje ikke så rart. Det som er helt sikkert er at jeg følte en klar forbedring av kondisjon og styrke. Jeg trente 5 dager i uka og hadde pause to dager. Valgte å ta level 1 i 2 uker (10 økter), så det samme med level 2 og 3. Da får du litt tid på hver.

Anonymkode: edf21...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd det, og lvl 1 var helt grei når jeg tok noen hviledager. 

Lvl 2 var veldig hard mot håndleddene og skuldrene, sannsynligvis fordi jeg i utgangspunktet er svak i armene. Jeg måtte derfor tilbake til lvl 1, og etterhvert ble det for kjedelig med bare det samme. Jeg endte derfor opp med å slutte.

Anonymkode: 8bea1...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp fullført level 1, jeg er slank og følte jeg var i normal form/litt trent pga andre aktiviteter, men dette kom jeg akkurat gjennom..! Kommer til å kjenne det i kroppen i morgen. Dette var såpass hardt at jeg håper å bli sterkere og kanskje strammere når denne måneden er over, eller som du over her, 2 uker på hver, det hørtes bedre ut egentlig. 

Anonymkode: d5e5a...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd den. Funka som bare det.!! Mest på cm. Du må passe på hva du spiser og ha 1-2 hvile dager i uka viss du vil oppnå gode resultater.:hoppe:

Anonymkode: 3b121...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd den. Funka som bare det.!! Mest på cm. Du må passe på hva du spiser og ha 1-2 hvile dager i uka viss du vil oppnå gode resultater.:hoppe:

Anonymkode: 3b121...9f4

Supert, er veldig interessert i å gå ned noen cm rundt lår/få mer muskler, hvilket jeg tror jeg skal greie med dette. Hviledager høres lurt ut, tror ikke jeg greier dette kjøret 6uker i strekk feks... 

Anonymkode: d5e5a...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Supert, er veldig interessert i å gå ned noen cm rundt lår/få mer muskler, hvilket jeg tror jeg skal greie med dette. Hviledager høres lurt ut, tror ikke jeg greier dette kjøret 6uker i strekk feks... 

Anonymkode: d5e5a...ea5

Det jeg gjorde for å gå ned i vekt og cm var å kombinere Grete Roede kurs og Julian Michaels videoer.  Gikk ned 14 kg. Var på grensen til lett overvekt før jeg startet. Husker ikkje helt hvor mye cm jeg tok av totalt, men tok av 24 cm rundt magen. Det er knall hardt i starten. Viktig å holde ut den første uken så blir det bedre etter hvert. Lykke til:biggrin:

Anonymkode: 3b121...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2018 den 15.04, AnonymBruker skrev:

Det jeg gjorde for å gå ned i vekt og cm var å kombinere Grete Roede kurs og Julian Michaels videoer.  Gikk ned 14 kg. Var på grensen til lett overvekt før jeg startet. Husker ikkje helt hvor mye cm jeg tok av totalt, men tok av 24 cm rundt magen. Det er knall hardt i starten. Viktig å holde ut den første uken så blir det bedre etter hvert. Lykke til:biggrin:

Anonymkode: 3b121...9f4

Er helt dødsstiv i dag og kom meg nesten ikke ut av sengen, skal si dette tok knallhardt på! Gleder meg til å fortsette, er sikker på gode resultater.

Anonymkode: d5e5a...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært så fresh og sterk som etter 30 day shred :) gøy var det også, og jeg hater å trene. Husker ikke hvor mye jeg gikk ned, annet enn at ryggvalkene forsvant og at jeg skvatt litt en dag jeg kjente hvor hard overarmen min hadde blitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på andre runde i dag, måtte ha en hviledag fordi det bare var for ille, haha. Dette er skikkelig supre greier, nå kan sommeren bare komme 😂

Anonymkode: d5e5a...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre videoene til Jillian Michaels er og veldig bra. Men tyngre. Liker godt No more trouble zones. Men best å starte med 30 day shred. Husker jeg fikk kommentarer fra kolleger da jeg var sånn halvveis inn i 30 day shred. Utrolig gøy når det er så effektivt.

Anonymkode: 3b121...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De andre videoene til Jillian Michaels er og veldig bra. Men tyngre. Liker godt No more trouble zones. Men best å starte med 30 day shred. Husker jeg fikk kommentarer fra kolleger da jeg var sånn halvveis inn i 30 day shred. Utrolig gøy når det er så effektivt.

Anonymkode: 3b121...9f4

Så gøy å høre, visste ikke at hun hadde andre videoer, får google og kjøpe de også, men det er nok greit å starte med denne, tøff nok :)

Anonymkode: d5e5a...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt min tredje tørn i dag og merker allerede at jeg tar et par repetisjoner mer enn dag 1 og det går litt lettere. Tenker å legge på litt på vektene om et par dager og se hvordan det går, har veldig lette vekter nå, blir spennende. :)

Anonymkode: d5e5a...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er maten som er det viktigste. Kalorier inn vs. kalorier ut. Trening forbrenner marginalt med kalorier.

Men hvis man ønsker å bli sterkere og sunnere så er trening naturligvis et must.

Og er det meningen at du bare skal gjøre dette i 30 dager? Hva skjer så etter de 30 dagene?

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt min tredje tørn i dag og merker allerede at jeg tar et par repetisjoner mer enn dag 1 og det går litt lettere. Tenker å legge på litt på vektene om et par dager og se hvordan det går, har veldig lette vekter nå, blir spennende. :)

Anonymkode: d5e5a...ea5

Så flink du er :)

Anonymkode: 3b121...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...