Gå til innhold

Dere som har peil på LV vesker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man få en liten veske til 7-8000 kr?

 

Anonymkode: df037...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, neverfull PM koster rundt det. 

Anonymkode: be894...ffa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, neverfull PM koster rundt det. 

Anonymkode: be894...ffa

Tenker mer på sånn små skuldervesker

Anonymkode: df037...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker mer på sånn små skuldervesker

Anonymkode: df037...c62

Ja, pochette felicie, pallas clutch, favorite, og ulike pochetter (i monogram eller damier).

Endret av Unika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lovelulu ? Hun er den største eksperten her inne når det kommer til LV tror jeg. :) kjempeflink med vesker. 

Anonymkode: cee3d...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Kan man få en liten veske til 7-8000 kr?

 

Anonymkode: df037...c62

Hva skal du med det?

Anonymkode: 0424f...f6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du med det?

Anonymkode: 0424f...f6f

Ja, hav gjør man med vesker, du!

Anonymkode: df037...c62

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Unika skrev:

Ja, pochette felicie, pallas clutch, favorite, og ulike pochetter (i monogram eller damier).

Takk for forslag :)

Anonymkode: df037...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Unika skrev:

Ja, pochette felicie, pallas clutch, favorite, og ulike pochetter (i monogram eller damier).

Ja. De er fine. Vet du om skulderremmen kan justeres? Ellers er den litt kort. 

Anonymkode: c298e...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Unika skrev:

Ja, pochette felicie, pallas clutch, favorite, og ulike pochetter (i monogram eller damier).

Men de koster 15000kr står det på LV sine sider. For de av dere som har det. Har ikke det je. Ja ja... får begynne å spare. :( 

Anonymkode: c298e...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2018 den 11.59, AnonymBruker skrev:

Men de koster 15000kr står det på LV sine sider. For de av dere som har det. Har ikke det je. Ja ja... får begynne å spare. :( 

Anonymkode: c298e...811

Du får kjøpe lv vesker under den prisen. Feks favorite Pm til 650euro, Speedy 25 til 780 euro, alma bb 915 euro, Pochette accessoires til 400 euro.her tatt frå den franske sida til LV.

Endret av Petrus
Meir informasjon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2018 den 11.59, AnonymBruker skrev:

Men de koster 15000kr står det på LV sine sider. For de av dere som har det. Har ikke det je. Ja ja... får begynne å spare. :( 

Anonymkode: c298e...811

Det står jo absolutt ikke det. Hvor ser du det? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2018 den 11.54, AnonymBruker skrev:

Ja. De er fine. Vet du om skulderremmen kan justeres? Ellers er den litt kort. 

Anonymkode: c298e...811

Man kan kjøpe ekstra skulderrem separat.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 29.3.2018 den 10.26, AnonymBruker skrev:

@Lovelulu ? Hun er den største eksperten her inne når det kommer til LV tror jeg. :) kjempeflink med vesker. 

Anonymkode: cee3d...137

LV Pouchette er en veldig fin liten veske, som også rommer ganske mye😊 Jeg har 3 av de i monogram, azur og ebene. Fin veske å starte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt ignorante meg lurer på en ting. Jeg synes LV er fine vesker, men har merket fått et «harrystempel»? 

Anonymkode: e0f00...6c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mitt ignorante meg lurer på en ting. Jeg synes LV er fine vesker, men har merket fått et «harrystempel»? 

Anonymkode: e0f00...6c0

Hvorfor «Harrystempel»?

Anonymkode: df037...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt ignorante meg lurer på en ting. Jeg synes LV er fine vesker, men har merket fått et «harrystempel»? 

Anonymkode: e0f00...6c0

LV er ikke harry, men merket er preget av elsk/hat. Mange liker å hate, litt sånn egentlig uten grunn? Faktum er vel egentlig at LV alltid har vært populært på verdensbasis, men det svinger jo litt opp og ned i motebransjen om det er trendy eller ikke. De siste årene har jo veskene hatt litt oppsving, og mange som blir betegnet som influencere på klesfronten bruker LV.

Monogram-mønsteret til LV er ikke harry, det er gammelt og oser historie. Ganske fint at noe som var populært for over 100 år siden, fortsatt er det i dag. Bagasjen til overklassefolka på Titanic var fra LV, og Audrey Hepburn var stadig observert med sin Speedy :-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Unika skrev:

LV er ikke harry, men merket er preget av elsk/hat. Mange liker å hate, litt sånn egentlig uten grunn? 

Det er nok de jeg da har hørt som kaller LV for harry. Har også vært brukere her inne som har påpekt at de synes det, og noen har lagt det i samme gate som MK og Guess. Jeg synes det klassiske mønsteret er fint, og kunne godt tenkt meg en, men det har bremset meg litt fordi noen også sier at man da er en sau. 😞

Anonymkode: e0f00...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok de jeg da har hørt som kaller LV for harry. Har også vært brukere her inne som har påpekt at de synes det, og noen har lagt det i samme gate som MK og Guess. Jeg synes det klassiske mønsteret er fint, og kunne godt tenkt meg en, men det har bremset meg litt fordi noen også sier at man da er en sau. 😞

Anonymkode: e0f00...6c0

Noen synes alt med logoer er harry, sånn er det bare.. Jeg synes virkelig ikke LV kan sammenlignes med Guess og MK.. Begge de merkene er billigmerker, og uten lang historie/tradisjon.. 

Kjøp en LV hvis du vil. Drit i hva (noen få) andre tenker. LV har god kvalitet, og stiger i pris årlig. God investering, da de er lettsolgte hvis du skulle gå lei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...