Gå til innhold

Friends with benefits - hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vel bare skrevet en tråd om dette? Trodde jeg svarte de andre, men jeg lagde kanskje nye tråder i stede. Beklager for det! 

Anonymkode: c4c3a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er 32 og holder på sånn, redd deg selv nå så du ikke kaster bort neste 10 årene på han der

Anonymkode: 98aef...54b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna denne mannen. Han utnytter deg bare. Slett nummeret hans og facebooken hans. Blokker han og kom deg videre. Ikke kast bort dine beste år på en fyr som bare vil ligge med unge jenter 

Anonymkode: f002f...230

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Du er jo kun en reserve han ikke vil ha og du lar deg jo bare utnytte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare vond lesning på alle måter. Han må ha rasert ca all egenverdi og selvfølelse i deg i løpet av de 3 årene dere har holdt på..Man kan knapt være mer rasshøl en det han er, eller grensesette mindre en det du gjør. Det at han ligger med deg igjen og igjen nå, har ingenting med kjærlighet å gjøre for han, og han er klar og tydelig på det. Han sier rett ut at du tilhører useriøse greier han føler seg ferdig med og devaluerer deg på alle måter. For guds skyld: slutt å nedverdige deg med å legge deg på rygg for den kuken i håp om at han skal bli glad i deg tilbake. Når han sender deg hjem i en taxi midt på natta for å kvitte seg med deg, kvalifiserer du knapt nok som horen hans. Bruk tiden nå som han er opptatt med noen andre til å komme deg videre og aldri gå tilbake til der du er nå. Med noen. For å finne seg i den behandlingene der, ville ødelagt alle og enhver. For en jævel av en mann.

Anonymkode: c0c81...fcb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får assosiasjoner til Marius Mullers "Den du veit". Refrenget går som følger:

For jeg er den du veit,
sier aldri nei.
Jeg kommer alltid løpende til deg
Du trenger bare knipse og si 'Hei!'
Jeg kommer alltid løpende til deg.

La oss snu på flisa og si: Det er du som har funnet en som du kanskje tenker på som mer seriøst forholdsmateriale. Hadde han tolerert dette uten å bli rasende sjalu? Det var nå bare en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kommer nok til å stoppe å oppføre seg slik, men ikke før han treffer den rette. Du er ikke den jenta, da hadde han funnet ut av det for lenge siden dessverre. Harsh, but true. 

Anonymkode: e06db...d05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lurer på hvordan det går med trådstarter her?

Anonymkode: 954fd...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 20.18, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan det går med trådstarter her?

Anonymkode: 954fd...5f3

Det går bedre. Har hatt et par glipper, men jeg klarer meg ganske godt nå. Jeg har fått litt overtaket og har møtt en annen fyr som opptar tankene mine for tiden. Blir mast mye på med meldinger og telefoner av han andre, men så langt har jeg klart å unngå de eller svart saklig og ikke interessert tilbake!

Utrolig at jeg ble SÅ lei meg for dette når det gikk tre uker før han ville ha meg igjen. Burde ikke blitt så sjokkert og trodd sånn på alt han sa, det er åpenbart bare ord og ting han følte på der og da. Ligger ingenting seriøst i det og det blir derfor fryktelig unødvendig å bli så knust. 

Det hjalp å lese alle rådene fra dere her inne og det er utrolig deilig å være så uavhengig av han. At han er den som maser og pusher nå er en god følelse, spesielt siden jeg føler meg ganske ferdig!

Anonymkode: c4c3a...787

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går bedre. Har hatt et par glipper, men jeg klarer meg ganske godt nå. Jeg har fått litt overtaket og har møtt en annen fyr som opptar tankene mine for tiden. Blir mast mye på med meldinger og telefoner av han andre, men så langt har jeg klart å unngå de eller svart saklig og ikke interessert tilbake!

Utrolig at jeg ble SÅ lei meg for dette når det gikk tre uker før han ville ha meg igjen. Burde ikke blitt så sjokkert og trodd sånn på alt han sa, det er åpenbart bare ord og ting han følte på der og da. Ligger ingenting seriøst i det og det blir derfor fryktelig unødvendig å bli så knust. 

Det hjalp å lese alle rådene fra dere her inne og det er utrolig deilig å være så uavhengig av han. At han er den som maser og pusher nå er en god følelse, spesielt siden jeg føler meg ganske ferdig!

Anonymkode: c4c3a...787


Bra :) Det hjelper ofte som en overgang å finne seg en annen, bare å huske på å passe på  å ikke la seg utnytte av han heller

Anonymkode: 2c373...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...