Gå til innhold

Friends with benefits - hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan komme med noen tips eller tanker??

Jeg har vært såkalt friends with benefits med en fyr i nesten 3 år nå. Jeg er 22 og han 32, så det er en liten aldersforskjell mellom oss.. Han har så lenge jeg har kjent han vært ganske av og på, hatt sine problemer og kan plutselig finne ut at det å se meg ikke er bra lenger for og så et par timer/dager/uker senere finne ut at det ikke stemmer lenger. Jeg har til tider vært fryktelig masete og vi har "avsluttet" ting flere ganger før. Vi har hatt en runde for nesten to år siden hvor det som nå har skjedd igjen, skjedde for første gang. Før og etter det har det vært små pauser hvor han trenger space og at vi ikke har kontakt hele tiden.

Han har vært i forhold tidligere, men de har ikke blitt seriøse fordi han sier han ikke får følelser. Tror egentlig han bare sliter litt med å forplikte seg og at han har en slags mur han ikke får ned. Han har holdt på med disse useriøse forholdene i ti år nå, så jeg skjønner at han er lei. Det som nå har skjedd er at han ringte meg for å avslutte dette og fortelle at han hadde møtt en annen. Jeg ble selvfølgelig fryktelig lei meg fordi jeg er glad i fyren og har vel kanskje litt følelser for han innerst inne. Etter mye frem og tilbake på telefonen fikk jeg komme bort for å snakke om dette ordentlig. Jeg kom bort, ble liggende i armene hans på sofaen uten å si noe som helst og før jeg visste ord av det hadde vi sex. Etter det snakket vi sammen, han sto fortsatt på sitt, men nå var det ikke denne jenta som var hovedgrunnen. Han ville ha noe mer seriøst og følte at han ikke kunne fortsette med disse useriøse forholdene. Jeg spør og gråter om hverandre for å forstå hva han mener og vil, han lå jo nettopp med meg uten at det var noe problem og dette skulle jo være et forhold vi alltid kunne gå tilbake til, når man ikke var involvert med noen andre. Etter mye prat følte jeg at det var på tide å dra hjem, jeg tar på meg skoene mine og får et blikk av han. Jeg spør om han nå har tenkt til å spørre meg om det jeg tror han har tenkt til og det ender igjen med at vi har sex. Etter runde to blir vi enige om at ting er fortsatt altfor usikkert i situasjonen hans at vi ikke kan gjøre noe annet enn å gi det tid. Planen ble derfor at vi skulle sees om tre-fire uker for å se an situasjonen da. 

Dum og desperat som jeg er klarer jeg ikke ligge unna og vi har flere samtaler over sms og telefon. Vi snakker kun om det samme og han gir vage svar som "jeg tror ikke jeg kommer til å skifte mening", "Jeg vet ikke", "det er umulig å svare på om vi aldri kommer til å ha sex igjen" osv. Jeg får igjen komme bort en tur for å prate mer, denne gangen for å foreslå at han får sjekke ut dette nye, men ikke trenger å gi slipp på meg. Dette måtte han tenke på og igjen før jeg skulle dra hjem skjer det som ikke skal skje. Han hadde sagt klart i fra om at vi ikke skulle ligge sammen og jeg lovte han at det ikke skulle skje. Når han da slenger ut "vi kommer jo til å ligge sammen nå" vet jeg ikke hvilket ben jeg skal stå på og svarer med at han selv sa vi ikke skulle det. Da får jeg beskjed om at det er dårlig gjort om jeg nå bare går og jeg går da med på å ligge. Klokken er nå midt på natten og jeg spør naturligvis om jeg kan få sove over. Det får jeg ikke og han forstår om jeg da ikke vil ha sex allikevel. Jeg vil jo ikke noe annet enn å ligge med han og være med han, så selvfølgelig drar jeg ikke hjem. Jeg gir han en blowjob, han kommer og vi blir liggende. Han er stuptrøtt, jeg spør igjen om jeg kan sove over siden klokken nå er halv tre på natten, jeg kommer til og med med forslaget om å sove på gjesterommet. Jeg får igjen nei, men jeg kan få vente litt så jeg også kan få noe. Han har nemlig dårlig samvittighet for at bare han fikk. Klokken blir bare mer og mer og jeg bestemmer meg for å dra hjem. Bussene går ikke lenger og hans løsning på "problemet" er da å sende meg hjem i en taxi. 

Dagene går og det samme skjer igjen og igjen. Vi diskuterer de samme tingene på telefon og sms, jeg får de samme svarene og han får de samme spørsmålene. Nok en gang får jeg komme bort, men denne gangen for å faktisk få avsluttet ting ordentlig. Vi har en fin samtale hvor han forstår min side og jeg hans. Han lover at han ringer meg med en gang om dette nye ikke skulle fungere, men han må gi det en ordentlig sjanse. Denne gangen har han ikke litt lyst på meg en gang, til tross for at han sier at han aldri kommer til å komme over meg fordi det ikke er nødvendig, at han alltid vil syns at jeg er kjempe fin og at han alltid kommer til å ville ligge med meg. Den lysten forsvinner ikke sier han. Jeg går derfra uten at noe har skjedd og det er tydelig at ting har blitt mer seriøst med denne andre dama han snakket om tidligere.

Dagene går og igjen starter meldingene og telefonsamtalene. Vi kommer ikke lenger nå heller og det blir bare mer og mer tydelig at han virkelig kommer til å gi dette et ærlig forsøk og virkelig prøve å få det til og fungere. Det er vondt og han forstår det, men så sier han fortsatt at han kommer til å ringe meg om det ikke skulle fungere og at han fortsatt har lyst på meg.

Jeg har gjort mine feil i denne situasjonen, ved å ikke bare være stille og la det gå sin gang. Men jeg skjønner virkelig ikke hva jeg skal gjøre her nå. Noen som har noen tanker rundt dette kaoset? Når han har en såpass lang historie med forpliktelses problemer, hvorfor skal det nå fungere? Alt dette skjedde bokstavelig talt over natten og kom som lyn fra klar himmel. Bare tre uker tidligere snakket vi om å reise på en eksotisk ferie sammen liksom. Kommer han faktisk til å få til dette nye eller kommer telefonen til å ringe igjen om noen uker/måneder?

Sist dette skjedde gikk det fire uker, med samme opplegg som vi har vært gjennom nå. Av og på, sex og så ikke sex. Etter fire uker var vi tilbake til start og ting fortsatte som før. Det var også en annen i bilde den gangen..

Hjelp meg, er desperat her og skjønner at jeg helst bør gi faen i fyren. Jeg bare klarer ikke å gi slipp og håper så inderlig på at han skal finne tilbake til meg... Vi skal sees om bare noen dager, fordi jeg gjerne vil ha en klem siden jeg nå begynner å tro at dette nye faktisk vil vare i lang tid..

Anonymkode: c4c3a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kaoset kommer nok ikke til å ende med deg som hvit brud. 

Du har kjent fyren i flere år, han forandrer seg neppe.

Anonymkode: 9033b...66b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette kaoset kommer nok ikke til å ende med deg som hvit brud. 

Du har kjent fyren i flere år, han forandrer seg neppe.

Anonymkode: 9033b...66b

Nei, det tror jeg ikke heller. Men mener du at han ikke kommer til å forandre seg for hun nye dama heller? At han kommer til å kontakte meg igjen og at det ikke fungerer med hun andre?

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt han ut av livet ditt fullstendig. Slett og blokker han fra alle steder han har mulighet til å kontakte deg. Du har følelser for han, han har ikke de samme følelsene for deg. Da hadde han satset på deg for lenge siden. Ønsker du virkelig å være personen han kan løpe til for et enkelt ligg, når ting ikke går med dama han er seriøs med? Fortjener du ikke bedre enn det? Jo, det gjør du! Og du kommer til å finne det - ETTER at du har bearbeidet denne mannen. Kutt han helt ut og kom deg igjennom sorgen over å miste han, så vil du om noen måneder være glad for at du gjorde det. 

Anonymkode: 3cbd1...4fa

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jente22år skrev:

Nei, det tror jeg ikke heller. Men mener du at han ikke kommer til å forandre seg for hun nye dama heller? At han kommer til å kontakte meg igjen og at det ikke fungerer med hun andre?

-TS

Jeg mener at du skal holde deg unna fyren. Han er antageligvis kaotisk både og utenfor forhold. Det du kan gjøre, er å ikke lenger være en del av det, ved å ikke holde kontakten med ham.

Anonymkode: 9033b...66b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kutt han ut av livet ditt fullstendig. Slett og blokker han fra alle steder han har mulighet til å kontakte deg. Du har følelser for han, han har ikke de samme følelsene for deg. Da hadde han satset på deg for lenge siden. Ønsker du virkelig å være personen han kan løpe til for et enkelt ligg, når ting ikke går med dama han er seriøs med? Fortjener du ikke bedre enn det? Jo, det gjør du! Og du kommer til å finne det - ETTER at du har bearbeidet denne mannen. Kutt han helt ut og kom deg igjennom sorgen over å miste han, så vil du om noen måneder være glad for at du gjorde det. 

Anonymkode: 3cbd1...4fa

Ja, jeg tror jo at det er det beste.. Men er det i det hele tatt en mulighet for at han faktisk tar kontakt igjen? Han virker jo fornøyd med dette andre han styrer på med..

Anonymkode: c4c3a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at du skal holde deg unna fyren. Han er antageligvis kaotisk både og utenfor forhold. Det du kan gjøre, er å ikke lenger være en del av det, ved å ikke holde kontakten med ham.

Anonymkode: 9033b...66b

Fader altså. Vet jo at du har så rett her og at jeg skader meg selv ved å bli, men jeg sliter så sinnsykt med å komme over han.. Sitter her og håper han skal ringe meg, som er helt idiotisk

Anonymkode: c4c3a...787

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier vi rett ut at han skal ringe deg, hvis det ikke fungerer med Hu andre, hvis han vil ha sex igjen. Med andre ord, så sier han rett ut at du er kun for sex, og er en god nr 2, hvis plan nr 1 skjærer seg. Da risikerer du bare at han kommer tilbake, har sex med deg, og etterhvert treffer en ny, å forlater deg igjen. Det har han jo nå sagt i klar tekst for deg, du er kun en han har sex med. 

Ikke minst, hva pokker sier det deg, at han velger å ha sex med deg gjentatte ganger ETTER at han har sagt han har truffet en annen han vil satse på? For en drittsekk, vil du virkelig ha en som kullet rundt på folk, etter at han har truffet en han liksom vil satse på? 

Gjør seg selv en tjeneste. Du vil aldri bli noe annet enn et ligg for han, det har han vist, og sagt veldig klart for deg... Er det det du vil være? Hadde han hatt følelser for deg, hadde han ikke truffet en annen, og da hadde han heller aldri sagt at 'jeg ringer deg om det skjærer seg, og jeg trenger sex igjen' så utrolig kvalmt.. Han tenker kun på seg selv opp i dette, og har null følelser eller medfølelse for deg, så snill er han ikke. 'du kan ligge her å vente litt, så skal du få litt du også, men du får ikke sove her da' så kvalm..... Nei, gjør deg en tjeneste, se han for hva han er, en drittsekk som utnytter deg, overhodet ikke er interessert i deg, og for alltid kommer til å se på deg som et ligg når han ikke har noe bedre å ta seg til. Ikke gi han det inntrykket av at du er så ung, dum og naiv. Når han tar kontakt, så sier DU at DU ikke er interessert.. Du kommer til å sitte igjen med så mye mer selvfølelse og respekt, og kanskje til og med han får litt respekt for deg. Så prøver du å komme seg over han, han er en lost case. 

Anonymkode: 83514...46c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fader altså. Vet jo at du har så rett her og at jeg skader meg selv ved å bli, men jeg sliter så sinnsykt med å komme over han.. Sitter her og håper han skal ringe meg, som er helt idiotisk

Anonymkode: c4c3a...787

Det er ikke idiotisk. Du har følelser for ham, og han har sikkert noen gode kvaliteter som du falt for også. Du må sørge over forholdet som ikke ble, og gjøre noe for å komme deg videre, fylle livet med innhold. Vær grei med deg selv. 

Anonymkode: 9033b...66b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror jo at det er det beste.. Men er det i det hele tatt en mulighet for at han faktisk tar kontakt igjen? Han virker jo fornøyd med dette andre han styrer på med..

Anonymkode: c4c3a...787

Om ting går skeis med denne dama så er det en god sjanse for at han kommer til deg ja. Fordi han vet at sjansen er stor for at du står på døra om han knipser, så hvorfor gå igjennom maset med å finne en ny for uforpliktende sex? Noen endrer seg når de finner den store kjærligheten, og mange gjør det ikke. Det du kan vite med sikkerhet er at du ikke er hans store kjærlighet, du er ikke en som han ønsker et forhold med. Du er en han kutter ut når han finner en han ønsker å prøve noe seriøst med, men en han likevel vil ha som reserve. IKKE vent på han, du venter uansett forgjeves. Kom deg videre. 

Anonymkode: 3cbd1...4fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sier vi rett ut at han skal ringe deg, hvis det ikke fungerer med Hu andre, hvis han vil ha sex igjen. Med andre ord, så sier han rett ut at du er kun for sex, og er en god nr 2, hvis plan nr 1 skjærer seg. Da risikerer du bare at han kommer tilbake, har sex med deg, og etterhvert treffer en ny, å forlater deg igjen. Det har han jo nå sagt i klar tekst for deg, du er kun en han har sex med. 

Ikke minst, hva pokker sier det deg, at han velger å ha sex med deg gjentatte ganger ETTER at han har sagt han har truffet en annen han vil satse på? For en drittsekk, vil du virkelig ha en som kullet rundt på folk, etter at han har truffet en han liksom vil satse på? 

Gjør seg selv en tjeneste. Du vil aldri bli noe annet enn et ligg for han, det har han vist, og sagt veldig klart for deg... Er det det du vil være? Hadde han hatt følelser for deg, hadde han ikke truffet en annen, og da hadde han heller aldri sagt at 'jeg ringer deg om det skjærer seg, og jeg trenger sex igjen' så utrolig kvalmt.. Han tenker kun på seg selv opp i dette, og har null følelser eller medfølelse for deg, så snill er han ikke. 'du kan ligge her å vente litt, så skal du få litt du også, men du får ikke sove her da' så kvalm..... Nei, gjør deg en tjeneste, se han for hva han er, en drittsekk som utnytter deg, overhodet ikke er interessert i deg, og for alltid kommer til å se på deg som et ligg når han ikke har noe bedre å ta seg til. Ikke gi han det inntrykket av at du er så ung, dum og naiv. Når han tar kontakt, så sier DU at DU ikke er interessert.. Du kommer til å sitte igjen med så mye mer selvfølelse og respekt, og kanskje til og med han får litt respekt for deg. Så prøver du å komme seg over han, han er en lost case. 

Anonymkode: 83514...46c

Er bare så sykt vanskelig kjenner jeg.. Vil jo helst det for jeg vet godt at jeg bare er en han ligger med og at jeg er en god nr 2. Men jeg klarer allikevel ikke å skjønne om dette nye greiene hans vil fungere eller ikke og om jeg kommer til å bli ringt etter noen uker...

Anonymkode: c4c3a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 jeg klarer allikevel ikke å skjønne om dette nye greiene hans vil fungere eller ikke og om jeg kommer til å bli ringt etter noen uker...

Anonymkode: c4c3a...787

Det er fordi du lengter etter ham, og spekulerer i det. Uansett er ikke dette en kar som kommer til lengte etter å få unger med deg eller bygge hus med deg eller reise jorda rundt med deg eller hva du nå drømmer om. Han bare synes det er greit å utnytte din forelskelse i fall han trenger et ligg. 

Anonymkode: 9033b...66b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke skjønner i denne settingen, og det er; HVORFOR I ALL VERDEN LAR DU DEG BLI BRUKT PÅ DENNE MÅTEN????? Herregud jente :( 

Du er så mye mye mer verdt enn dette her! Gi slipp, og ikke la deg lure tilbake når han innser at godene hans er i ferd med å forsvinne (det blir nok som å observere et barn miste isen sin i bakken). Gro deg litt selvrespekt, og vær glad i personen du er, så ser du hvorfor han ikke er bra for deg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jente22år skrev:

Nei, det tror jeg ikke heller. Men mener du at han ikke kommer til å forandre seg for hun nye dama heller? At han kommer til å kontakte meg igjen og at det ikke fungerer med hun andre?

-TS

Kanskje han passer bedre sammen med henne totalt sett, er veldig forelsket, og at han finner roen med henne på lang sikt også. Men ikke se det som et tap.

Dere har jo holdt på i flere år, men er fortsatt bare pulevenner. Da har han ikke funnet det han leter etter i deg. Dere er kanskje for usikre begge to? Og han bare bruker deg i "mellomtiden". Mens nydama muligens er annerledes, og har noe han trenger. Han har helt direkte avvist deg nå. Om han kommer tilbake senere, vil du da bare sitte å vente på han?

Vil du ikke leve litt selv? 20-årene får du aldri tilbake, så nyt dem mens du kan. Livet senere blir fort nok fylt med plikter og hverdag. Og det skal du leve med til du blir gammel. 

Jeg vil råde deg til å gå videre nå når du har sjansen. Du er for ung til å bruke masse tid og energi på en fyr som ikke vil annet enn sex med deg.

Kutt han ut, lev deg gjennom sorgen, og finn andre ting i livet som gir deg glede. Så finner du etterhvert en mann som er akkurat den du vil ha. 

Bruk tid med venner, planlegg ferie og turer, ha det gøy! Du er bare 22, og har hele livet foran deg!

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vera skrev:

Det er en ting jeg ikke skjønner i denne settingen, og det er; HVORFOR I ALL VERDEN LAR DU DEG BLI BRUKT PÅ DENNE MÅTEN????? Herregud jente :( 

Du er så mye mye mer verdt enn dette her! Gi slipp, og ikke la deg lure tilbake når han innser at godene hans er i ferd med å forsvinne (det blir nok som å observere et barn miste isen sin i bakken). Gro deg litt selvrespekt, og vær glad i personen du er, så ser du hvorfor han ikke er bra for deg.

Godt spørsmål.. Føler jeg har mistet meg selv helt i dette greiene og syns det er helt forferdelig at jeg ikke klarer å komme meg videre.. Etter alt dette så sitter jeg fortsatt og har lyst til at han skal faile i det nye forholdet sitt

Anonymkode: c4c3a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt spørsmål.. Føler jeg har mistet meg selv helt i dette greiene og syns det er helt forferdelig at jeg ikke klarer å komme meg videre.. Etter alt dette så sitter jeg fortsatt og har lyst til at han skal faile i det nye forholdet sitt

Anonymkode: c4c3a...787

Det er forsåvidt en naturlig følelse det, når du har følelser for han, og selvfølgelig da også føler sjalusi. Men gjør deg selv en tjeneste, han er IKKE din store kjærlighet (da hadde han aldri gjort dette mot deg, forlatt deg for en annen, å sagt rett ut at du er et ligg), så ikke kast bort mer tid på han, og om forholdet failer, og han kommer tilbake til deg, så vær sterk, å si at du ikke er interessert! Si at du syns du fortjener mer!  Tro meg, du tjener så mye mer på det, og husk at følelsen av at man vil ha det man ikke kan få, også gjelder for han. Men du bør uansett ikke ta han tilbake, han er ikke verdt det. 

Anonymkode: 83514...46c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt spørsmål.. Føler jeg har mistet meg selv helt i dette greiene og syns det er helt forferdelig at jeg ikke klarer å komme meg videre.. Etter alt dette så sitter jeg fortsatt og har lyst til at han skal faile i det nye forholdet sitt

Anonymkode: c4c3a...787

Du kan ha kjørlighetssorg selv om dere ikke var kjærester. Tenk heller at det er det dette er, et brudd med en kjæreste. Du må nå komme deg videre, kjenne på sorgen og jobbe deg igjennom det. Ikke gi han muligheten til å bruke deg og trekke deg tilbake. Slett og blokker. Da får du ikke muligheten til å følge med på hva som skjer i livet hans, og han får ikke muligheten til å bare bruke deg for sex. Denne vonde prosessen må du igjennom, enten du gjør det nå eller etter enda flere år med denne mannen. Dette vil ikke ende godt for deg. 

Anonymkode: 3cbd1...4fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan komme med noen tips eller tanker??

Jeg har vært såkalt friends with benefits med en fyr i nesten 3 år nå. Jeg er 22 og han 32, så det er en liten aldersforskjell mellom oss.. Han har så lenge jeg har kjent han vært ganske av og på, hatt sine problemer og kan plutselig finne ut at det å se meg ikke er bra lenger for og så et par timer/dager/uker senere finne ut at det ikke stemmer lenger. Jeg har til tider vært fryktelig masete og vi har "avsluttet" ting flere ganger før. Vi har hatt en runde for nesten to år siden hvor det som nå har skjedd igjen, skjedde for første gang. Før og etter det har det vært små pauser hvor han trenger space og at vi ikke har kontakt hele tiden.

Han har vært i forhold tidligere, men de har ikke blitt seriøse fordi han sier han ikke får følelser. Tror egentlig han bare sliter litt med å forplikte seg og at han har en slags mur han ikke får ned. Han har holdt på med disse useriøse forholdene i ti år nå, så jeg skjønner at han er lei. Det som nå har skjedd er at han ringte meg for å avslutte dette og fortelle at han hadde møtt en annen. Jeg ble selvfølgelig fryktelig lei meg fordi jeg er glad i fyren og har vel kanskje litt følelser for han innerst inne. Etter mye frem og tilbake på telefonen fikk jeg komme bort for å snakke om dette ordentlig. Jeg kom bort, ble liggende i armene hans på sofaen uten å si noe som helst og før jeg visste ord av det hadde vi sex. Etter det snakket vi sammen, han sto fortsatt på sitt, men nå var det ikke denne jenta som var hovedgrunnen. Han ville ha noe mer seriøst og følte at han ikke kunne fortsette med disse useriøse forholdene. Jeg spør og gråter om hverandre for å forstå hva han mener og vil, han lå jo nettopp med meg uten at det var noe problem og dette skulle jo være et forhold vi alltid kunne gå tilbake til, når man ikke var involvert med noen andre. Etter mye prat følte jeg at det var på tide å dra hjem, jeg tar på meg skoene mine og får et blikk av han. Jeg spør om han nå har tenkt til å spørre meg om det jeg tror han har tenkt til og det ender igjen med at vi har sex. Etter runde to blir vi enige om at ting er fortsatt altfor usikkert i situasjonen hans at vi ikke kan gjøre noe annet enn å gi det tid. Planen ble derfor at vi skulle sees om tre-fire uker for å se an situasjonen da. 

Dum og desperat som jeg er klarer jeg ikke ligge unna og vi har flere samtaler over sms og telefon. Vi snakker kun om det samme og han gir vage svar som "jeg tror ikke jeg kommer til å skifte mening", "Jeg vet ikke", "det er umulig å svare på om vi aldri kommer til å ha sex igjen" osv. Jeg får igjen komme bort en tur for å prate mer, denne gangen for å foreslå at han får sjekke ut dette nye, men ikke trenger å gi slipp på meg. Dette måtte han tenke på og igjen før jeg skulle dra hjem skjer det som ikke skal skje. Han hadde sagt klart i fra om at vi ikke skulle ligge sammen og jeg lovte han at det ikke skulle skje. Når han da slenger ut "vi kommer jo til å ligge sammen nå" vet jeg ikke hvilket ben jeg skal stå på og svarer med at han selv sa vi ikke skulle det. Da får jeg beskjed om at det er dårlig gjort om jeg nå bare går og jeg går da med på å ligge. Klokken er nå midt på natten og jeg spør naturligvis om jeg kan få sove over. Det får jeg ikke og han forstår om jeg da ikke vil ha sex allikevel. Jeg vil jo ikke noe annet enn å ligge med han og være med han, så selvfølgelig drar jeg ikke hjem. Jeg gir han en blowjob, han kommer og vi blir liggende. Han er stuptrøtt, jeg spør igjen om jeg kan sove over siden klokken nå er halv tre på natten, jeg kommer til og med med forslaget om å sove på gjesterommet. Jeg får igjen nei, men jeg kan få vente litt så jeg også kan få noe. Han har nemlig dårlig samvittighet for at bare han fikk. Klokken blir bare mer og mer og jeg bestemmer meg for å dra hjem. Bussene går ikke lenger og hans løsning på "problemet" er da å sende meg hjem i en taxi. 

Dagene går og det samme skjer igjen og igjen. Vi diskuterer de samme tingene på telefon og sms, jeg får de samme svarene og han får de samme spørsmålene. Nok en gang får jeg komme bort, men denne gangen for å faktisk få avsluttet ting ordentlig. Vi har en fin samtale hvor han forstår min side og jeg hans. Han lover at han ringer meg med en gang om dette nye ikke skulle fungere, men han må gi det en ordentlig sjanse. Denne gangen har han ikke litt lyst på meg en gang, til tross for at han sier at han aldri kommer til å komme over meg fordi det ikke er nødvendig, at han alltid vil syns at jeg er kjempe fin og at han alltid kommer til å ville ligge med meg. Den lysten forsvinner ikke sier han. Jeg går derfra uten at noe har skjedd og det er tydelig at ting har blitt mer seriøst med denne andre dama han snakket om tidligere.

Dagene går og igjen starter meldingene og telefonsamtalene. Vi kommer ikke lenger nå heller og det blir bare mer og mer tydelig at han virkelig kommer til å gi dette et ærlig forsøk og virkelig prøve å få det til og fungere. Det er vondt og han forstår det, men så sier han fortsatt at han kommer til å ringe meg om det ikke skulle fungere og at han fortsatt har lyst på meg.

Jeg har gjort mine feil i denne situasjonen, ved å ikke bare være stille og la det gå sin gang. Men jeg skjønner virkelig ikke hva jeg skal gjøre her nå. Noen som har noen tanker rundt dette kaoset? Når han har en såpass lang historie med forpliktelses problemer, hvorfor skal det nå fungere? Alt dette skjedde bokstavelig talt over natten og kom som lyn fra klar himmel. Bare tre uker tidligere snakket vi om å reise på en eksotisk ferie sammen liksom. Kommer han faktisk til å få til dette nye eller kommer telefonen til å ringe igjen om noen uker/måneder?

Sist dette skjedde gikk det fire uker, med samme opplegg som vi har vært gjennom nå. Av og på, sex og så ikke sex. Etter fire uker var vi tilbake til start og ting fortsatte som før. Det var også en annen i bilde den gangen..

Hjelp meg, er desperat her og skjønner at jeg helst bør gi faen i fyren. Jeg bare klarer ikke å gi slipp og håper så inderlig på at han skal finne tilbake til meg... Vi skal sees om bare noen dager, fordi jeg gjerne vil ha en klem siden jeg nå begynner å tro at dette nye faktisk vil vare i lang tid..

Anonymkode: c4c3a...787

Jeg skjønner at du blir litt sjarmert av at han vil ligge med deg til tross for at han har møtt en annen.

Men det sier egentlig mest om at han er en som ligger med noen selv om han har noe på gang med en annen. Så han er ikke til å stole på, han ligger med noen for å trøste dem, fordi han blir tent, og fordi han tror at det er beste løsning på problemet der og da.

Vil du virkelig kaste bort tida di på å vente på en tlf som kanskje kommer? Om at han vil ligge med deg igjen, men ikke tilby mer enn sex? Sex kan man visst ha med alle nå for tida, uten at det betyr mer enn akkurat det.

Så han ringer hvis han får behov, og kan orke at du har lyst på forhold i tillegg. Ja, jeg skjønner at han også har bånd til deg gjennom 3 år, men jeg synes det sier sitt at han ikke har villet gå inn i et forhold til deg, men bare har sex, og er hyggelig når det passer han. Så er han liksom i et forhold med en annen, og da er du en han ikke vil bruke tid på mer. Du er en han kan kaste til side, så lett som bare det. Det er sørgelig, men det er mest sannsynlig sannheten.

Det sier mye om han som person, og jeg håper du vil unngå han, og gå videre. Du høres ut som ei som har håpt på et forhold med han, men tatt til takke med å bare ha sex. Du er verdt så mye mer enn det!!

Du høres ut som ei flott jente som vil ha et forhold med en mann som ikke vil det, og derfor prøver hardt på det, og holder ut det som skjer i "mellomtiden", mens du fortsatt har et håp om at det skal bli dere to.

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør deg selv en tjeneste og slett han fra livet ditt TS. Friends with benefits fungerer fint så lenge ingen følelser oppstår, men her er det tydelig at du har fått masse følelser som dessverre ikke er gjensidig. Jeg beklager om jeg er hard med deg nå, men hadde han følt det samme for deg så hadde han ikke begynt med denne nye dama. Han har hatt deg på gress mens han har leitet etter noe bedre. Beklager. 

Selv om han kontakter deg om det ikke funker med hun andre så gjør deg selv en tjeneste og ikke svar. Du fortjener så utrolig mye bedre enn å alltid skulle være nr 2. Den han har mens han leter etter den store kjærligheten. Nå skal du ut å finne den store kjærligheten selv! 

Ring en venninne, farg håret, dra på byen, gjør alt du kan for å glemme denne fyren. For DIN skyld! Lykke til :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor mange tråder skal du lage om dette her????
2. Skjønner at du har mye å tenke på, men du MÅ bare glemme han!!
3. Ingen kan vite om han vil forandre seg for hun nye jenta, men en ting er HELT sikkert og det er at han aldri kommer til å forandre seg for deg hvertfall, han har pult på deg i tre år og vært ganske tydelig på at han ikke "kan" få følelser (for deg).
4. Selvom du oppfatter tiden deres som noe spesielt og at du er spesiell for han så er du ikke den han vil noe seriøst med, så slutt å håp på det.
5. Nå MÅ du respektere at han har avsluttet med deg og møtt en annen han vil prøve å satse på! Ikke kontakt han, og ikke svar han når han kontakter deg.

FERDIG. GÅ VIDERE. Og lær at du aldri skal la deg bruke som en sædbøtte igjen... Menn liker også kos og oppmerksomhet, men det betyr ikke at de elsker deg eller vil etablere livet sitt med deg fordet, så neste gang du møter en mann som "ikke er klar" for forhold men gjerne har sex for å "se hva som skjer" ellersom har "issues" så dropper du han og gjør deg tilgjengelig for en bra mann som faktisk vil gjøre alt for å gjøre deg til kjæresten sin og etablere et liv sammen med deg, og ikke bare ha deg som en tilkallingsdokke i livet sitt han kan ha sex med når det passer han.

Og selvom det skulle skjære seg med denne jenta, så IKKE begynn å hold på med han på nytt, du er kun pauseunderholdningen hans, og vil aldri kunne bli den spesielle og fremtidige kjæresten hans, uansett hvor mye du håper på det og føler det når han holder rundt deg eller sweettalker deg.

Og sist ... Kanskje unødvendig å skrive, men han var 29 og du 19 når dere begynte å ha sex, det er sånne menn som utnytter unge jenter, og det er ganske harry og ekkelt egentlig... Han er åpenbart ikke noe godt kjæresteemne uansett.

Anonymkode: 2c373...ef1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...