Gå til innhold

Hvorfor tenker Farmen-Karianne om å date menn på den måte som hun gjør?


ElinX0Xpoliti

Anbefalte innlegg

https://www.vgtv.no/video/154768/farmen-karianne-faar-uventet-reaksjon-foer-tinder-date

 

Jeg skjønner ikke hvorfor noen tar henne til side og har en samtale med henne, om faktisk hva menn ønsker i en dame. Hun virker desperat i mine øyne og det virker som hun forstår ikke hvorfor hun driver bort menn. Menn er de som bestemmer om det blir forhold eller ikke, menn er ser mest til unge egg og sånn vil det alltid være. Kvalitets menn som ønsker et forhold ser etter røde flagg og ting som ikke stemmer, om noe ikke stemmer så avslutter de det. Høy kvalitets menn kan velge og vrake hvem de vil. 

Har ingen fortalt henne at beste sjanse for god mann er 20 årene og feste bort 20 åra vil uten tvil gi lavere sjanse både kvalitets menn og familie? Skjønner ikke helt det hun sier iforhold til det hun gjør.        

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er noe friskt og befriende med mennesker som sier som det er. Ja, hun er overklar for å få seg kjæreste, men samtidig forbeholder hun seg retten til å være kresen. Skal ikke det være greit? At man ikke har funnet den rette betyr jo ikke at man ikke er av god kvalitet, men med tanke på befruktningsmuligheter vinner selvsagt yngre kvinner stort. Hun kunne sikkert tiltrukket seg noen flere menn hvis hun tonet seg litt ned, men det blir jo i så fall å spille noe hun ikke er. Personligheten hennes vil skinne gjennom til slutt likevel, så kanskje hun synes det er like greit at de som ikke takler henne som hun er lar være å ta kontakt.  

Hva mener du med at mennene bestemmer om det skal bli et forhold? Synes det virker som kvinner har mye makt på det området. I noen kulturer er mannen helt sjef der, men sånn er det virkelig ikke i vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møte noen for aller første gang hjemme, med vin. 😬

Anonymkode: 276ff...301

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, hind said:

 

Hva mener du med at mennene bestemmer om det skal bli et forhold? Synes det virker som kvinner har mye makt på det området. I noen kulturer er mannen helt sjef der, men sånn er det virkelig ikke i vår.

Nå snakker jeg om langvarig forhold og gifte mål om jeg ikke tar feil så er det forsatt mannen som pleier å si ja eller nei til dette. Ikke så forskjellig som for lenge siden.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Nå snakker jeg om langvarig forhold og gifte mål om jeg ikke tar feil så er det forsatt mannen som pleier å si ja eller nei til dette. Ikke så forskjellig som for lenge siden.   

Nei, det er ikke sånn lengre

Anonymkode: e7cd4...2a1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, ElinX0Xpoliti said:

Nå snakker jeg om langvarig forhold og gifte mål om jeg ikke tar feil så er det forsatt mannen som pleier å si ja eller nei til dette. Ikke så forskjellig som for lenge siden.   

Ok, "Elin".

Anonymkode: be2d5...1ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke sånn lengre

Anonymkode: e7cd4...2a1

Ikke hørt kvinner spørre om gifte mål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, ElinX0Xpoliti said:

Ikke hørt kvinner spørre om gifte mål. 

Ja da, "Elin".

Anonymkode: be2d5...1ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange kvinner som. har fridd jeg, tidene forandrer seg og godt er det! Du virker bakstreversk, Elin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2018 den 11.29, ElinX0Xpoliti skrev:

https://www.vgtv.no/video/154768/farmen-karianne-faar-uventet-reaksjon-foer-tinder-date

 

Jeg skjønner ikke hvorfor noen tar henne til side og har en samtale med henne, om faktisk hva menn ønsker i en dame. Hun virker desperat i mine øyne og det virker som hun forstår ikke hvorfor hun driver bort menn. Menn er de som bestemmer om det blir forhold eller ikke, menn er ser mest til unge egg og sånn vil det alltid være. Kvalitets menn som ønsker et forhold ser etter røde flagg og ting som ikke stemmer, om noe ikke stemmer så avslutter de det. Høy kvalitets menn kan velge og vrake hvem de vil. Har ingen fortalt henne at beste sjanse for god mann er 20 årene og feste bort 20 åra vil uten tvil gi lavere sjanse både kvalitets menn og familie? Skjønner ikke helt det hun sier iforhold til det hun gjør.        

 

Jøssenavn hvilket århundre har du kravlet deg ut fra?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...