Gå til innhold

Bruke vibrator på mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :-) 

har lyst å utforske litt med mannen, og har diverse vibratorer jeg kunne tenke meg å prøve på mannen, for å gi overraskelsesmoment under BJ. 

Men aner jo ikke hvor eller hvordan. Noen som kan gi meg noen tips? 

Anonymkode: 07280...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, vi menn har ikke noe hull å bruke vibrator på. Du får enten finne deg en dame eller la være.

Anonymkode: 176dc...bb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, vi menn har ikke noe hull å bruke vibrator på. Du får enten finne deg en dame eller la være.

Anonymkode: 176dc...bb8

Dere menn har faktisk g punkt i rumpa, så det er jo et perfekt hull å bruke vibrator på!

Ellers så vet jeg at mange menn syntes det er deillig med vibrator trykkende på mellomkjøttet rett bak ballene, og på ballene og penishodet :)

Egentlig bare fantasien som kan stoppe deg. Bruk den på nipplene til mannen også, men spør gjerne før du drar den opp, og si at du har lyst til å teste vibrator på forskjellige erogene soner på han.
Vil ta sexlivet til nye høydare, det kan jeg trygt si!

Anonymkode: eb97b...67f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei :-) 

har lyst å utforske litt med mannen, og har diverse vibratorer jeg kunne tenke meg å prøve på mannen, for å gi overraskelsesmoment under BJ. 

Men aner jo ikke hvor eller hvordan. Noen som kan gi meg noen tips? 

Anonymkode: 07280...ea0

Hei:) jeg er gutt og har fått vibrator i rumpa av dama flere ganger. Jeg holder nesten på å dø.  Det er så innmari deilig å får så sinnsyke orgasmer av det. Liker også vibrering mot penishodet samtidig. Stønner så intenst når det går for meg da:P

Sitat

 

 

Anonymkode: 4d97a...274

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, vi menn har ikke noe hull å bruke vibrator på. Du får enten finne deg en dame eller la være.

Anonymkode: 176dc...bb8

Du får holde deg til pliktsexen å misjonærstillinga så får vi andre nyte alt det andre gode sex kan by på hvis man er litt mere åpen.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en magic-wand jeg bruker selv, på "nedsiden" av penishodet. Det er nesten bedre enn sex!

Anonymkode: b9e30...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...