Gå til innhold

Analsex på ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var med en fyr hjem for et par uker siden. Hadde sex på natta og da vi våknet på morgenen. På morgenen lå vi i skje og det utartet, og endte med at han tok meg i analen. Litt overraskende men sykt digg. Har fantasert om det siden:-D Men jeg har tenkt på det etterpå, at det må jo være en litt drøy ting å gjøre på en one night stand? Og uten at vi har snakket om det på forhånd?

Eller hva sier dere, har man analsex uten eksplisitt samtykke?

 

Anonymkode: a848b...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier aldri å ha det så det har liksom ikke vært en problemstilling. 😳

Anonymkode: e96bc...cd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

all sex skal være med samtykke!

hvis du synes det er drøyt hvorfor gjorde du det da?

jeg har ikke problem med å ha analsex på ons, er ikke noe spesielt det vel?

Anonymkode: ec18b...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke skjedd med meg. Jeg må være godt forberedt på forhånd, og det er ikke noe jeg syns er spesielt godt uansett så er ikke ofte jeg gidder.

Fint at du hadde en god opplevelse.

Anonymkode: d5dc1...b1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her. 

Jeg er ny med ons, bør kanskje nevne det. Har vært i et langt forhold der vi gjerne hadde analsex, men har vel tenkt at det hører til det litt spesielle og at det nok ikke er noe alle driver med.

Så ja, jeg synes vel det var litt drøyt, men jeg likte det.. hvorfor jeg gjorde det? jeg ble gjort det med og rakk ikke akkurat å reagere på at han gikk fra vaginal til anal, før orgasmen kom;-D

Anonymkode: a848b...a11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse

Drøyt og drøyt, alle liker det forskjellig. Du kunne jo fint sagt nei om du egentlig ikke ville/vil. Alle har ansvar for å si ifra dersom du syns den andre går over streken. Ingen er tankelesere. Jeg personlig ville foretrukket om vedkommende spurte meg først, eller hintet slik at jeg kunne godkjenne det eller avslå det. Spørs hvilket humør jeg er i og hvilken hendelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei man har ikke analsex uten samtykke , om du hadde nektet dette og ikke latt han fortsette så hadde det vært voldtektsforsøk selvom du godtok vaginal sex.

Anonymkode: 87c79...b43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts her. 

Jeg er ny med ons, bør kanskje nevne det. Har vært i et langt forhold der vi gjerne hadde analsex, men har vel tenkt at det hører til det litt spesielle og at det nok ikke er noe alle driver med.

Så ja, jeg synes vel det var litt drøyt, men jeg likte det.. hvorfor jeg gjorde det? jeg ble gjort det med og rakk ikke akkurat å reagere på at han gikk fra vaginal til anal, før orgasmen kom;-D

Anonymkode: a848b...a11

Kjørte han deg tørt bak da, gjorde ikke det vondt? Det syns jeg er en frekk måte å gjøre det på. Du fikk jo ikke akkurat valget. Jeg personlig hadde klappet til han å dratt. Man gjør ikke det uten godkjennelse eller at det er blitt avtalt på forhånd. Tenk hvis du aldri hadde prøvd anal tidligere? Da kan jeg vedde på at du hadde hatt store smerter og mest sannsynlig rifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg hadde jeg slått til han , brølt, sparka og gått. Men men, vi er forskjellige ! Flaks for han at du ville prøve!

Anonymkode: 87c79...b43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Kjørte han deg tørt bak da, gjorde ikke det vondt? Det syns jeg er en frekk måte å gjøre det på. Du fikk jo ikke akkurat valget. Jeg personlig hadde klappet til han å dratt. Man gjør ikke det uten godkjennelse eller at det er blitt avtalt på forhånd. Tenk hvis du aldri hadde prøvd anal tidligere? Da kan jeg vedde på at du hadde hatt store smerter og mest sannsynlig rifter.

Jeg var veldig våt allerede og precum også så det var ikke vondt, bare veldig godt. Tenker nå at jeg kanskje burde tatt signalene litt bedre, for han gnikket jo fram og tilbake litt før han til slutt penetrerte, men jeg var altfor "in the moment" og oppfattet det liksom ikke. 

Så, en av mine bedre seksuelle opplevelser selv om fornuften sier at han gikk litt langt.

Anonymkode: a848b...a11

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var veldig våt allerede og precum også så det var ikke vondt, bare veldig godt. Tenker nå at jeg kanskje burde tatt signalene litt bedre, for han gnikket jo fram og tilbake litt før han til slutt penetrerte, men jeg var altfor "in the moment" og oppfattet det liksom ikke. 

Så, en av mine bedre seksuelle opplevelser selv om fornuften sier at han gikk litt langt.

Anonymkode: a848b...a11

Det er jo bra. Flaks for han at han gjorde det med deg! Hadde han gjort det på meg hadde han fått en blåveis med det samme :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var veldig våt allerede og precum også så det var ikke vondt, bare veldig godt. Tenker nå at jeg kanskje burde tatt signalene litt bedre, for han gnikket jo fram og tilbake litt før han til slutt penetrerte, men jeg var altfor "in the moment" og oppfattet det liksom ikke. 

Så, en av mine bedre seksuelle opplevelser selv om fornuften sier at han gikk litt langt.

Anonymkode: a848b...a11

Du var "veldig våt allerede"? Correct me if I am wrong, men så vidt jeg vet blir man ikke våt i analen. 

Og - siden denne analsexen var på morgenen og ikke planlagt: Du hadde vel også endel "ting&tang" liggende nede i tarmen som ikke nødvendigvis gjør en spontan analsex veldig delikat? 

 

Anonymkode: e5575...249

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du var "veldig våt allerede"? Correct me if I am wrong, men så vidt jeg vet blir man ikke våt i analen. 

Og - siden denne analsexen var på morgenen og ikke planlagt: Du hadde vel også endel "ting&tang" liggende nede i tarmen som ikke nødvendigvis gjør en spontan analsex veldig delikat? 

 

Anonymkode: e5575...249

ja fullt klar over det, men som jeg allerede har skrevet..han gnikket først så det fordelte seg.. og siden du spør, så kan jeg fortelle at jeg var på do sent på kvelden på byen og heller ikke spiste noe sent den kvelden, så det var HELDIGVIS tomt

Anonymkode: a848b...a11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt vitsen med å problematisere noe teoretisk når du opplevde det godt i praksis. Tror neppe det er vanlig å kjøre anal på one night stands, men du likte det og da er jo alt bare velstand. 

Anonymkode: 1a0e5...81d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei man har ikke analsex uten samtykke , om du hadde nektet dette og ikke latt han fortsette så hadde det vært voldtektsforsøk selvom du godtok vaginal sex.

Anonymkode: 87c79...b43

Man har ikke sex uten samtykke. Analsex er ikke spesielt i så måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde tatt en "ATM" i samme slengen da, for å toppe innspurten også, liksom.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Oppgitt78 skrev:

Burde tatt en "ATM" i samme slengen da, for å toppe innspurten også, liksom.. 

Hva er det? Synes det blir mye prat her jeg AS. 

Anonymkode: e96bc...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det? Synes det blir mye prat her jeg AS. 

Anonymkode: e96bc...cd2

Google er din venn.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Google er din venn.. 

Har ikke lyst til det i frykt for hva det kan være.. 

Anonymkode: e96bc...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke lyst til det i frykt for hva det kan være.. 

Anonymkode: e96bc...cd2

Du kan like gjerne gjøre det med en gang, nysgjerrigheten vinner til slutt uansett.. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...