Gå til innhold

Hva synes du er best? Ekte vare eller vibrator?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må i grunn si vibrator jeg.. For da kan jeg styre som jeg selv vil:D

Anonymkode: bb5b6...781

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekte vare for min del, men en god vibrator er god å ha de gangene kåken er tom, og behovet er sterkt. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jente 93 skrev:

begge deler samtidig er det beste imo 😊😊

nå tenkte jeg automatisk på klitorisvibrator da.

synes det er enklere å komme alene med vibrator, men jeg savner ofte å "bli tatt" med ekte vare likevel. det er vel best å variere mellom begge deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på hva jeg er ute etter. 

Om jeg bare vil ha et par kjappe orgasmer er det vibratoren uten tvil. Men for nærhet er jo så klart ekte vare best

Anonymkode: dd380...58f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kaller jeg det ikke en "vare" den sitter på en mann jeg er glad i, penis.

Anonymkode: 2ce2f...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig et rart spørsmål siden det er stor forskjell på en penis og en vibrator. Jeg liker å bruke vibrator på klitoris og penetreres med penis. Å penetrere med vibrator eller gni penisen mot klitoris er ikke så interessant.
Så alt til sitt bruk. Ja takk begge deler kanskje :)

Anonymkode: a0f53...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig et rart spørsmål siden det er stor forskjell på en penis og en vibrator. Jeg liker å bruke vibrator på klitoris og penetreres med penis. Å penetrere med vibrator eller gni penisen mot klitoris er ikke så interessant.
Så alt til sitt bruk. Ja takk begge deler kanskje :)

Anonymkode: a0f53...329

Dette er jeg helt enig i. :) 

Anonymkode: ba6e9...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer veldig an på hvem jeg skal sammenligne med.

To av de jeg har hatt sex med ville jeg ha foretrukket før vibratoren, både når det kommer til penetrering og oppmerksomhet med klitten. Han jeg er gift med er fantastisk, så lenge han er tilgjengelig så trenger jeg ikke sexleketøy.

De andre fire som jeg har hatt sex med var bortkastet tid, for jeg hadde ikke noe spesielt nytelse av sexen. Orgasmene måtte jeg ordne selv, så kunne like gjerne vært alene.

Anonymkode: d2be0...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ekte vare? Altså sex sammen med et annet menneske? 

Jeg klarer ikke helt å sammenligne de to med hverandre. Ja, begge ender forhåpentligvis i orgasme, men det er jo noe helt annet og helt andre komponenter å ha sex med et annet menneske, enn å ha sex helt alene med seg selv og en vibrator. Begge har sine kvaliteter. Noen ganger vil jeg helst ha en tung mann oppå meg som stønner og støter inn i meg, andre ganger er jeg glad for å ligge alene i senga og slippe det jævla klisset og jaget etter en annens orgasme, der jeg kan være så egoistisk jeg bare vil og ikke tenke et sekund på hvordan jeg ser ut eller høres ut, og ikke minst kunne rulle meg rundt og SOVE sekundet etter jeg har kommet. 

Anonymkode: 29dc8...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting kan måle seg med en ekte varm og deilig penis..mmm :ninuskapus: Har ikke bruk for noe annet enn det som sitter på en mann :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo vanskelig å sammenligne onani og vanlig sex. Alt til sin tid. Hvorfor skal man velge vekk noe? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, TulleJenny skrev:

Alltid ekte vare :nigo:

du tulle nå jenny

Anonymkode: 1f21e...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer veldig an på hvem jeg skal sammenligne med.

To av de jeg har hatt sex med ville jeg ha foretrukket før vibratoren, både når det kommer til penetrering og oppmerksomhet med klitten. Han jeg er gift med er fantastisk, så lenge han er tilgjengelig så trenger jeg ikke sexleketøy.

De andre fire som jeg har hatt sex med var bortkastet tid, for jeg hadde ikke noe spesielt nytelse av sexen. Orgasmene måtte jeg ordne selv, så kunne like gjerne vært alene.

Anonymkode: d2be0...ebe

du høres bare patetisk ut

Anonymkode: 1f21e...142

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...