Gå til innhold

Har kvinnfolk lettere tilgang på sex en menn


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt kvinner hevde at de er minst like kåte som menn, og gjerne mer. Men når man ser realitetene og hvem som "higer" etter sex og det å komme i buksa, så er det menn. 

Anonymkode: 14ef4...e8d

Jeg tror ikke det. Menn får ereksjon flere ganger for dagen og har behov for å runke sånn ca 2-4 ganger for dagen. Jeg tror sexlyste  er høyere enn kvinner. Men at kvinner også definitivt har sexlyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Forskning  viser at de fleste kvinnfolka  debuterer tidligere en menn , og de fleste kvinnfolka har oftest  flere sexpartnere en gutter,  og   tilgangen på sex er   lettere for jenter / kvinnfolk en menn.   ( Nå  blir det  ofte sagt at kvinner flest treng ikkje bruke den  store anstrengelsen dersom de er ute etter  sex  i motsetning til menn som må bruke mer energi for å få seg kvinnfolk.).  Undres på hvor mykje hold det er idenne påstanden.?        # Metoo debatten  har avdekt at  overaskende mange  kvinnfolk  er blitt    utsatt for sextrakassering / sexuell tilnærming i en eller  annen samanheng , og som selvsagt er en heilt uakseptabel handling og likestilt med  mobbing.    Mest sansynleg er det  bare toppen av isfjellet og uønskede tilnærmelser  vi har hørt om , og kanskje er det slik at mange gutter og menn har lett for å missforstå  i  kombinasjon m/ alkohol.                                    

En kvinne trenger bare å gi litt øyekontakt eller fremheve et kroppsparti(hår, bryster, rumpe) bittelitt, og hun har fangst for kvelden. Masse fangst, dersom hun er ekstra sulten og lyst på diversitet.

Anonymkode: daa7d...690

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Ja vi har lettere tilgang fordi menn er billigere enn first price.

Menn vil ha sex først og fremst,så da er de ikke vanskelige å be.

Kvinner har opp igjennom tidene blitt fortalt at vi skal lukke beina,det har derfor ført til at kvinner er mer "redde" for å ha sex. Det er sånt som skjer når man har undertrykket og fortalt at man er mindre verdt som menneske.

Hovedgrunnen til at kvinner er "redde" for å ha sex er nok heller at kvinner gjennom tusenvis av år har blitt selektert etter evnen til å få seg en fast partner som kunne forsørge og beskytte henne og barnet, mens de "billige" kvinnene gjerne hadde dårligere sjanse til å overleve eller forsørge barnet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, bortebra skrev:

Jeg lurer på hvor konstruktivt det er alltid å sette kjønn opp mot hverandre. Jeg tror det er mange flere faktorer som spiller inn. Økonomisk status, utdanningsnivå, bosted, alder osv. Jeg tror enkelte menn og kvinner har veldig lett for å finne sexpartnere, og andre ikke fullt så lett. 

Dette.

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke så rart? Menn er mer glade i sex enn kvinner er. Menn er kåtere enn kvinner. Menn har mer lyst på sex enn kvinner har. Så da blir det til at flere menn enn kvinner har lyst til å ha sex. Da blir det en overflod av menn.

Anonymkode: 45a10...785

Hahaha, for noe tull. Her varierer det nok mer fra person til person hvor seksuell man er.

Anonymkode: 7fe49...124

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt kvinner hevde at de er minst like kåte som menn, og gjerne mer. Men når man ser realitetene og hvem som "higer" etter sex og det å komme i buksa, så er det menn. 

Anonymkode: 14ef4...e8d

Jeg har vært kåtere enn mannen i forholde jeg har vært med, bortsett fra ett forhold. Jeg har også vært skamkåt når jeg har vært singel, men likevel valgt å ikke gå til sengs med noen, fordi jeg synes det er ekkelt at en ukjent kropp og pikk skal feie over meg. Jeg har derfor valgt å håndtere kåtheten alene, selv om tilbudet er stort. 

Jeg tror faktisk at jeg hadde hatt mer sex dersom jeg visste at menn var mer selektive. Det er rett og slett ikke noe stas å vite at menn tar nærmest hva som helst. Har hørt historier fra både kamerater og menn jeg har vært sammen med, om hva de har pult. Både jenter de synes var direkte stygge, og jenter som viste seg å lukte vondt både her og der, og likevel gjennomførte de. Det står ikke noe respekt av slikt, og derfor frister det lite å gjøre seg tilgjengelig for menn. Uansett hvor kåt man er. 

Hadde jeg visst at mannen som ville ha sex med meg hadde en viss standard, og ville ha sex med MEG, ikke hvem som helst, så hadde det vært greiere å takke ja. Siden det sjelden er tilfellet, så takker jeg nei, selv om jeg nærmest er desperat kåt. Da blir det heller dusjen eller vibrator. 

Så selv om vi kvinner lettere KAN få sex enn menn, så er det ikke nødvendigvis slik i praksis. Jeg kunne enkelt avtalt sex med 10 menn på en dag, om jeg ville, men siden jeg har både selvrespekt og standard, så må jeg gå kåt/fikse meg alene. 

Jeg tror menn ødelegger markedet mye for seg selv ved å være så ukritisk til hvem de har sex med + at de kaller kvinner som har tilfeldig sex løse/horer/lett på tråden. De skiter i sitt eget badevann! Hvorfor skal vi kvinner velge å ha sex med dem når det er slik? Det blir da å nedverdige oss, istedenfor at det blir noe positivt. Det blir en vinn situasjon for mannen, og en tap situasjon for kvinnen, mens det burde ha vært en vinn-vinn situasjon at to kåtere mennesker fikk tilfredsstillelse. 

Anonymkode: c5a92...b1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo menn er billige. De stikker pikken sin inni set meste som har vagina. Men forhold skal de ikke ha!

Anonymkode: a379e...aea

Joda, det er masse menn som vil ha forhold men da er gjerne kravene, som du nevner, betraktelig høyere.

Sitat

Tror menn det virkelig er stas for damer med alle mennene som vil tømme sæden sin i oss for så å stikke videre? 

Noen tror det nok. Men jeg tror nok de fleste menn skjønner at det ikke akkurat er et kjempekomplement, på samme måte som de færreste menn vil ha forhold til damene som "alle mennene tømmer sæden sin i". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror faktisk at jeg hadde hatt mer sex dersom jeg visste at menn var mer selektive. Det er rett og slett ikke noe stas å vite at menn tar nærmest hva som helst. Har hørt historier fra både kamerater og menn jeg har vært sammen med, om hva de har pult. Både jenter de synes var direkte stygge, og jenter som viste seg å lukte vondt både her og der, og likevel gjennomførte de. Det står ikke noe respekt av slikt, og derfor frister det lite å gjøre seg tilgjengelig for menn. Uansett hvor kåt man er. 

Hadde jeg visst at mannen som ville ha sex med meg hadde en viss standard, og ville ha sex med MEG, ikke hvem som helst, så hadde det vært greiere å takke ja. Siden det sjelden er tilfellet, så takker jeg nei, selv om jeg nærmest er desperat kåt. Da blir det heller dusjen eller vibrator. 

Anonymkode: c5a92...b1d

Det skjønner jeg faktisk godt! Samtidig er det faktisk slik at grunnen til at menn er "ukritiske" er at de finner de fleste kvinner attraktive nok til å ha sex med dem. Kvinner på sin side bruker enormt mye tid på sminke, mote og generelt å se best mulig ut, slik at selv en relativt gjennomsnittlig dame kan bli utrolig vakker å se på, og de aller færreste er "stygge" (forferdelig ekkelt ord) så lenge man er opptatt av å se godt ut. 

Anonymkode: 40cea...f1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det skjønner jeg faktisk godt! Samtidig er det faktisk slik at grunnen til at menn er "ukritiske" er at de finner de fleste kvinner attraktive nok til å ha sex med dem. Kvinner på sin side bruker enormt mye tid på sminke, mote og generelt å se best mulig ut, slik at selv en relativt gjennomsnittlig dame kan bli utrolig vakker å se på, og de aller færreste er "stygge" (forferdelig ekkelt ord) så lenge man er opptatt av å se godt ut. 

Anonymkode: 40cea...f1e

De fleste menn kan også bli mer attraktive, om de bryr seg litt om hvordan de presenterer seg med klær, hår og oppførsel. ;)

Jeg er så heldig at jeg er bifil, og treffer jeg en dame jeg får seksuell tenning med, så har jeg ikke samme skrupler med å ha sex med henne. Rett og slett fordi da vet jeg at det er meg hun liker, ikke hvem som helst som stiller seg tilgjengelig. 

Jeg klarer ikke å forstå eller respektere at menn tar det som er tilgjengelig. At man blir redusert til et brukanes hull, selv om man er altfor full, lukter eller er ekkel i oppførsel. 

Da jeg var ung hadde jeg en kvinne i omgangskrets (barndomsvenninne av bekjente), som hadde en del psykiske problemer. Noe som blant annet resulterte i at personlig hygiene var vanskelig for henne. Hun gikk gjerne ut onsdag til lørdag, i samme undertøy, og hadde seg med ulike menn hver dag. Uten å dusje, og uten å skifte undertøy. Hun stinket! Likevel takket menn ja, og dyppet seg så velvillig i det underlivet, som må ha vært en safari i lukt og bakterier. 

Jeg forstår det ikke! Jeg respekterer menn som kjønn og gruppe ut fra så mye, men ut fra seksuell standard har jeg problemer med å respektere menn. Derfor velger jeg heller å være kåt enn å hoppe til sengs med en mann jeg ikke kjenner bedre enn at jeg synes han ser "knullbar" ut. 

Anonymkode: c5a92...b1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
7 timer siden, Skriblerinna skrev:

Hvor har du det fra at kvinner har hatt flere sexpartnere enn menn? Bare lurer...

Eit av svarene finner du m.a. her på KG under innlegget "Hvor mange har du hatt sex med "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn kan også bli mer attraktive, om de bryr seg litt om hvordan de presenterer seg med klær, hår og oppførsel. ;)

Jeg er så heldig at jeg er bifil, og treffer jeg en dame jeg får seksuell tenning med, så har jeg ikke samme skrupler med å ha sex med henne. Rett og slett fordi da vet jeg at det er meg hun liker, ikke hvem som helst som stiller seg tilgjengelig. 

Jeg klarer ikke å forstå eller respektere at menn tar det som er tilgjengelig. At man blir redusert til et brukanes hull, selv om man er altfor full, lukter eller er ekkel i oppførsel. 

Da jeg var ung hadde jeg en kvinne i omgangskrets (barndomsvenninne av bekjente), som hadde en del psykiske problemer. Noe som blant annet resulterte i at personlig hygiene var vanskelig for henne. Hun gikk gjerne ut onsdag til lørdag, i samme undertøy, og hadde seg med ulike menn hver dag. Uten å dusje, og uten å skifte undertøy. Hun stinket! Likevel takket menn ja, og dyppet seg så velvillig i det underlivet, som må ha vært en safari i lukt og bakterier. 

Jeg forstår det ikke! Jeg respekterer menn som kjønn og gruppe ut fra så mye, men ut fra seksuell standard har jeg problemer med å respektere menn. Derfor velger jeg heller å være kåt enn å hoppe til sengs med en mann jeg ikke kjenner bedre enn at jeg synes han ser "knullbar" ut. 

Anonymkode: c5a92...b1d

Momentene du nevner er nok også mye av grunnen til at menn flest unngår løse kvinner med tanke på forhold, fordi tanken på at hun har vært  et "brukanes hull", som du skriver det, for mange menn er en ganske ekkel tanke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Momentene du nevner er nok også mye av grunnen til at menn flest unngår løse kvinner med tanke på forhold, fordi tanken på at hun har vært  et "brukanes hull", som du skriver det, for mange menn er en ganske ekkel tanke. 

Ja det er det som er så ironisk. Menn dypper seg i hva som helst, men når de skal slå seg til ro med en kvinne, så skal ikke hun ha hatt mye i seg. Selv om hun har hatt standard og er renslig. 

Anonymkode: c5a92...b1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det som er så ironisk. Menn dypper seg i hva som helst, men når de skal slå seg til ro med en kvinne, så skal ikke hun ha hatt mye i seg. Selv om hun har hatt standard og er renslig. 

Anonymkode: c5a92...b1d

Menn vil ikke ha en kvinne som har ridd på kukkarusellen. Hva er så rart med det? Da er det stor sjanse for at hun er utro, får barn med andre og gjør han til sin cuck, bare utnytter han. En kvinne som har holdt seg til hun ble sammen med han er det derimot stor sjanse for holder seg trofast og alltid vil elske han.

Anonymkode: 588a2...624

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det som er så ironisk. Menn dypper seg i hva som helst, men når de skal slå seg til ro med en kvinne, så skal ikke hun ha hatt mye i seg. Selv om hun har hatt standard og er renslig. 

Anonymkode: c5a92...b1d

La oss si at halvparten av menn "tar alt" mens den andre halvparten har en viss kritisk sans. Det er da ikke særlig rart om menn med visse standarder unngår kvinnene som har vært gjennom et større antall av de uten? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn vil ikke ha en kvinne som har ridd på kukkarusellen. Hva er så rart med det? Da er det stor sjanse for at hun er utro, får barn med andre og gjør han til sin cuck, bare utnytter han. En kvinne som har holdt seg til hun ble sammen med han er det derimot stor sjanse for holder seg trofast og alltid vil elske han.

Anonymkode: 588a2...624

Nåja! En venninne av meg levde et svært utsvevende liv før hun traff sin mann, men er en av dessverre få jeg er 100% sikker på at aldri vil være utro. Et par andre venninner levde heller rolig. Hun ene giftet seg med sin første, hun andre hadde to partnere før hun gifter seg. De derimot er begge stadig utro. 

Hun som levde livet sier at hun fikk nok av sex med ulike da hun var ung. De to andre forsvarer utroskapet med at de hadde opplevd for lite før de slo seg til ro. 

Jeg stoler dermed ikke helt på teorien din. 

Anonymkode: c5a92...b1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn vil ikke ha en kvinne som har ridd på kukkarusellen. Hva er så rart med det? Da er det stor sjanse for at hun er utro, får barn med andre og gjør han til sin cuck, bare utnytter han. En kvinne som har holdt seg til hun ble sammen med han er det derimot stor sjanse for holder seg trofast og alltid vil elske han.

Anonymkode: 588a2...624

Jeg vil ha en kvinne som har ridd på kukkarusellen. Drittlei av amatøre jeg 😊 Har vært alltid glad i kvinner som har litt erfaring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For et latterlig spørsmål. Er gresset grønt?

Selvsagt har de det. Jeg kan garantere deg om jeg vil ha meg et ligg, skal det ta meg max 15 minutter på byen før jeg har kuk. Menn må jobbe mye hardere for å få seg noe, og de fleste vil gå hjem uten fitte fra byen de fleste gangene.

Det handler rett og slett om at menn er skrudd sammen på en helt annen måte enn kvinner. Mens kvinner vil ha en connection og relasjon til fyren, puler de fleste gutter hva som helst så lenge det har mus.

Anonymkode: 644d1...daf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2018 den 23.32, bortebra skrev:

Jeg lurer på hvor konstruktivt det er alltid å sette kjønn opp mot hverandre. Jeg tror det er mange flere faktorer som spiller inn. Økonomisk status, utdanningsnivå, bosted, alder osv. Jeg tror enkelte menn og kvinner har veldig lett for å finne sexpartnere, og andre ikke fullt så lett. 

Helt enig. Det har ikke noe med kjønn å gjøre. Fordi pene mennesker uansett kjønn kan velge i mange flere partnere. Pene mennesker er også derfor oftere utro.

Anonymkode: 69af4...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest på en forsknings artikkel at de som debuterer sent seksuelt og har få partnere er de som har de mest stabile forhold og minst utroskap.  Kanskje det sier seg selv.

Anonymkode: 69af4...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2018 den 2.05, AnonymBruker skrev:

Jo menn er billige. De stikker pikken sin inni set meste som har vagina. Men forhold skal de ikke ha! Tror menn det virkelig er stas for damer med alle mennene som vil tømme sæden sin i oss for så å stikke videre? 

Anonymkode: a379e...aea

Det er derfor jeg ikke praktiserer sex utenfor forhold. Og unngår derfor å bli såret.

Anonymkode: 69af4...ea9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...