Gå til innhold

Voksne «mobbere».


Knekkis-jenta

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en super dag idag, inntil jeg møter på ei fru «viktig-per», som ikke hilser på meg, men stiller ett par krasse spørsmål før hun marsjerer videre. UTEN å lytte til det jeg har å si... 

Hvorfor er det jeg som skal stå igjen med en klump i magen. Og hvorfor skal jeg føle meg som en liten ert? 

Dette er egentlig noe jeg bare bør le av, men klarer ikke la være å ta sånt innpå meg...

Endret av Knekkis-jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor ofte skjer dette fra samme person?

Anonymkode: 4c31c...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjedd så ofte..., men dette er en person jeg ser nesten hver dag. Og det er en «setting» som det er normalt og hilse, men der hun ikke ser på meg en gang... Har igrunn «svelget den kamelen» for lenge siden... Men da hun i tillegg stilte noen krasse spørsmål..., kjente jeg meg liten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Knekkis-jenta skrev:

Ikke skjedd så ofte..., men dette er en person jeg ser nesten hver dag. Og det er en «setting» som det er normalt og hilse, men der hun ikke ser på meg en gang... Har igrunn «svelget den kamelen» for lenge siden... Men da hun i tillegg stilte noen krasse spørsmål..., kjente jeg meg liten. 

Er ikke sikkert det er pga deg, kanskje hun har noe hun sliter med privat.

Anonymkode: 4c31c...360

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg prøver å tenke den veien jeg også... men det var ikke måte på hvor hyggelig hun var mot personen 10 meter unna... Mulig jeg er veldig hårsår..., men jeg må innrømme at jeg reagerer på slikt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke hårsår. Det er riktig å reagere på folk som ikke oppfører seg og bli streng. Bli streng, men ikke gråt eller kast halen mellom beina fordi da blir de verre. Men ikke ta det til deg fordi det er ikke din skyld. 

Har møtt en del sånne mennesker jeg også dessverre og det blir bare verre. Folk behandler en ikke så pent lenger, vurderer å ikke sette barn til denne verden så ikke de må lide det jeg gjør...

Anonymkode: 0966c...000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voksne er faktisk langt verre når det kommer til mobbing enn det barn er.

Anonymkode: 234fe...6e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2018 den 13.40, Knekkis-jenta skrev:

Ja jeg prøver å tenke den veien jeg også... men det var ikke måte på hvor hyggelig hun var mot personen 10 meter unna... Mulig jeg er veldig hårsår..., men jeg må innrømme at jeg reagerer på slikt...

Still krasse spørsmål tilbake!!!!!!! Ellers er det bare full ignorering som hjelper.

Anonymkode: f5d78...cba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/23/2018 at 9:40 PM, Knekkis-jenta said:

Ja jeg prøver å tenke den veien jeg også... men det var ikke måte på hvor hyggelig hun var mot personen 10 meter unna... Mulig jeg er veldig hårsår..., men jeg må innrømme at jeg reagerer på slikt...

Det viser jo bare hvor falsk hun er. Se på henne som en stor unge som fortsatt tror hun er i barnhagen. Det er lett å ta slik oppførsel innover seg og til slutt tro at det er noe feil med en selv, men det handler om henne som ikke har folkeskikk eller store problemer. Prøv å ha fokus på å observere henne når du må forholde deg til henne siden det skaper avstand til sitasjonen og det er lettere å unngå at ta det innover seg. Husk på hele veien at det ikke er din feil. men hennes problemer.

Anonymkode: 86ed9...2d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...