Gå til innhold

Unormal mensen??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

WARNING: EKKELT!

Er nå på min andre dag av menstruasjonen min. Startet i går, med veldig lite blod. Det rare i går var at det som kom var veldig blankt og litt som farget vann? I dag hatt store mensensmerter noe jeg bruker å ha - men de har vært unormalt sterke! Derfor neddop av paracet..

nå i kveld skulle jeg på do - og det som møtte meg (beklager detaljer) skremmer meg. På bindet ligger det noe som ligner på en ustekt biff-strimle. Det er tydelig VEV. Hva i alle dager er dette? Var to avlange slike «strimler» .. skjønner ingen er leger og at det ikke er noe sikkert her, men om noen har noe erfaring eller innspell setter jeg pris på det. 

Anonymkode: 7f7d1...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts

Kan påføye at jeg ikke har hatt mensen på noen måneder grunnet kluss med syklus etter p-stav 

Anonymkode: 7f7d1...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

WARNING: EKKELT!

Er nå på min andre dag av menstruasjonen min. Startet i går, med veldig lite blod. Det rare i går var at det som kom var veldig blankt og litt som farget vann? I dag hatt store mensensmerter noe jeg bruker å ha - men de har vært unormalt sterke! Derfor neddop av paracet..

nå i kveld skulle jeg på do - og det som møtte meg (beklager detaljer) skremmer meg. På bindet ligger det noe som ligner på en ustekt biff-strimle. Det er tydelig VEV. Hva i alle dager er dette? Var to avlange slike «strimler» .. skjønner ingen er leger og at det ikke er noe sikkert her, men om noen har noe erfaring eller innspell setter jeg pris på det. 

Anonymkode: 7f7d1...245

 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Kan påføye at jeg ikke har hatt mensen på noen måneder grunnet kluss med syklus etter p-stav 

Anonymkode: 7f7d1...245

Det er så enkelt at det er hinner fra slimhinnen i livmoren som kommer ut. Helt aldeles og fullstendig normalt. 

Anonymkode: 98f6a...974

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til den dagen du får en kraftig slimklump av koagulert blod, DET er ekkelt det :fnise: 

Begge deler, helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts

opplevd det dere begge over skriver, men dette er annerledes..

Anonymkode: 7f7d1...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er en stund siden du har hatt mensen kan det ofte samle seg opp dødt vev og døde celler i livmorhalsen, og da kommer det ut når du endelig blør. Husker en gang jeg hadde gått et halvt år uten mensen og en svær kladd kom ut. Det er helt normalt og skjer mest sannsynlig fordi du ikke har fått "renset ut" på en stund

Anonymkode: 0f3bd...860

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...