Gå til innhold

Kjæreste med umettelig sexbehov


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidlig i 20-årene og vært sammen i bare 1 1/2 år? På den tiden hadde vi sex 3 ganger om dagen.

Anonymkode: 73488...f7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må jo være utrolig slitsomt at bare det at du tar på han så forventer han sex. Si til han at dette maset og forventningene om sex hele tiden gjør at du ikke orker å gi han en klem.

Han må roe seg litt ned. Det finnes andre måter å vise at en bryr seg.....

Anonymkode: fd550...305

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så hadde det vært totalt avtennende om en fyr maste om sex. 

Hvordan gjør han det? Du gir han en klem også sier han sug meg?

Anonymkode: fd550...305

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På din alder hadde kjæresten og jeg sex flere ganger om dagen. Og jeg sugde han flere ganger daglig. Og nøt hvert sekund. Vi ble sammen alt på videregående og han kom hjem til meg på morgenen, jeg sugde ham og svelget alt så ikke klærne ble grisete. Noen ganger gikk vi hjem til meg i storefri for mer sex og så sex etter skolen og igjen på kvelden. Den gang livet var bare nytelse og bekymringsfritt. Og den gangen jeg syntes en gutt i adidas kneppebukse, store basketsko med to lag store amerikasokker oppi og altfor stor fotballdrakt eller tskjorte og caps bak frem var Guds gave til kvinner. Det var snarere jeg som ikke kunne holde fingrene av fatet. Kanskje du er litt aseksuell? 

Som voksen i dag har ektemannen min og jeg sex to til fire ganger i uka og noen BJ utover det. 

Anonymkode: 448f9...7a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint at folk skriver om hvor mye sex de har og hadde, dere har liksom skjønt problemstillinga..!

Anonymkode: c4a59...853

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har så forskjellig sexlyst, kan det åpenbart by på problemer. Det at han maser er selvsagt usexy, men du tenner ham åpenbart mye. Du beskriver det også slik at du ikke orker mer enn 2-3 blowjobs i måneden. Noe forteller meg at det ikke handler om det fysiske. Det er ikke så fysisk krevende å få en som er såpass kåt til å komme. Så hva ligger problemet egentlig i? Liker du egentlig ikke å gi blowjobs? Er hans kåthet turn off? Er det fordi han har inntatt den seksuelle hovedrollen? Jeg vet om en del kvinner som omtrent teller antall ganger de har oralsex, for at de skal ha like mye, enda mannen er mye kåtere enn dem. Er det problematisk for deg å suge ham om du ikke har lyst på sex selv? Jeg forsøker bare å finne grensen her. Man skal ikke tvinge seg selv til å ha sex når man ikke vil, men for meg hadde det vært naturlig å gå ned på henne innimellom om hun hadde større sexlyst enn meg. Men folk er forskjellige. Jeg bare forsøker å forstå dynamikken. Kanskje det kun handler om at du er lei masinga?

Det å bli avvist er også selvsagt usexy. Etter en stund kommer man til et punkt hvor alt endrer seg. Plutselig ser man ikke på dama si på samme måte, og man tenner ikke særlig på henne lenger. Da må du også være forberedt på at han vil avvise deg. At han rett og slett ikke ser på deg på samme måte lenger. Det er alltid en risiko. Samtidig må han være villig til å prøve å forstå din seksualitet. Ingen av dere er åpenbart særlig fornøyde slik det er nå. Han vil ha mer, du vil ha mindre. Han må forstå at masing er direkte usexy, og at du sliter med at du må avvise ham så ofte. Dette er helt nødvendig kommunikasjon. Samtidig må du finne balansen. Det er lett for ham å tro han ikke tenner deg nok i en slik situasjon. Så om man går over til en løsning der du skal ta initiativ i større grad, bør du også vise at du har lyst på ham, og at hyppigheten ikke dropper stort. Alternativet er selvsagt å innse seksuell inkompatibilitet dersom ingen parter ønsker å nærme seg hverandre. Da er det vel egentlig like greit å gjøre det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.3.2018 den 8.54, #Hannkatt# skrev:

Det er ikke ofte..... 

Helt vanlig at en mann vil ha sex daglig. Ofte er flere ganger daglig. :)

Jeg har ikke hatt sex med min samboer ennå, og vi har bodd sammen 3 måneder. Han er ikke sånn lysten på det. Jeg er derimot helt der, men venter fordi alt det andre er utmerket. 

Anonymkode: 458e1...511

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som drømmemannen, for meg.

Men vi er alle forskjellige. Dere er ikke kompatible. Jeg vil si han høres normal ut mens du fremstår veldig lite seksuell. BJ tre ganger i måneden er virkelig lite.

Dere burde slå opp og finne dere partnere som passer dere bedre. Han fortjener en kåt dame og du fortjener en som ikke maser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror flere her ikke har lest innlegget mitt. Dere mener jeg er aseksuell eller veldig lite seksuell? JEG har lyst på, og vil ha, sex hver eneste dag. Bare ikke tre-fire ganger for dagen. Det gjør meg absolutt ikke aseksuell. Herregud 

og for de som reagerte på det med blowjobs, var jeg kanskje litt uklar. Jeg suger han hver gang vi har sex (altså hver dag). Men han kommer bare i munnen min ca 1 gang i uka. Ellers inni meg eller andre steder på kroppen. Dette er fordi jeg ikke er fan av smaken av sperm. Det tar også veldig lang tid å få han til å komme i munnen min, selvom jeg innimellom har skikkelig lyst til at han skal det. Det har alltid tatt lang tid for han å komme hvis han ikke runker selv. (Jeg har sugd han til jeg har spydd og fått blødende sår inni munnen flere ganger...) 

Jeg har prøvd å snakke med han om dette, men han sier bare «jeg må jo få lov til å prøve meg da» osv. Jeg burde selvfølgelig egentlig se på det som et kompliment (noe jeg også gjør) men greia her, som jeg var litt utydelig på, var at jeg mister lyst av å aldri kunne være den som tar initiativet. Jeg elsker å forføre han og gjøre han kåt når han i utgangspunktet ikke var så lysten. Og det får jeg aldri gjort. 

Tusen takk for langt svar @Sphere !! Som du sier, er kanskje problemet at han har inntatt den seksuelle hovedrollen. Jeg vil at det skal være mer likt :) 

Får vel bare håpe at jeg blir litt våryr snart :fnise::ninuskapus:

 

TS 

Anonymkode: ab90a...24c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2018 den 20.18, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten har vært sammen i 1,5 år, jeg er 20 og han er 26. Vi bor ikke sammen, men tilbringer veldig mye tid sammen. Han vil ha sex hele tiden. Så og si alltid. Det er som et ustoppelig mas. Vi har sex nesten hver eneste gang vi er med hverandre, men likevel vil han ha mer. Mer, mer, mer, mer. Dette gjelder særlig suging. Jeg kan nesten ikke ta på han uten at han vil at jeg skal suge han (all in, med svelging og hele pakka). Vil anta at jeg sier nei 9 av 10 ganger, noe som gir meg dårlig samvittighet og får meg til å føle meg kjedelig. Men greia er bare at de 1 av 10 gangene jeg sier ja, tilsvarer rundt 2-3 blowjobs i måneden (altså at vi ikke har noe annen sex, kun hans nytelse). Jeg orker rett og slett ikke mer enn det, og føler også at det egentlig er ganske ofte. 

Problemet er ikke at jeg har lite sexlyst, for det har jeg ikke. Vi har som sagt sex nesten hver dag. Problemet er at han har en umettelig lyst, som hele tiden vil ha mer mer mer. Jeg vil ikke avvise hver gang, og det er selvfølgelig ikke godt for han å bli avvist heller. Ha prøvd å ta dette opp med han, men det hjelper ikke. Jeg har sagt at det er gøy for meg å noen ganger være den som virkelig vil, den som kaster seg over han og virkelig tar initiativet. Det tenner meg. Men jeg får aldri muligheten til det, han er alltid i forkant, og har ofte begynt å mase allerede før jeg får satt fra meg handleposene..

Noen som har vært i samme situasjon og som har noen råd? :)

Anonymkode: ab90a...24c

Klin litt med han etter du har sugd han, også når gan har kommet. Se eeaksjonen hsns. Liker han ikke det så fortell han at du vil kysse og kline etter å ha sugd han, for at du ikke skal føle at det bare er nok mekanisk. Trekker han seg, så har du en mulig åpning for å ha motdbar mhp hyppighet, lyst osv.

Anonymkode: d708f...ad8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får rett og slett si til han at masing er avtennende for deg. At du mister lysten.

Prøv å fortell han at du savner nærhet, uten at det MÅ føre til sex. Si at du savner å flørte, og å forføre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2018 den 14.54, Lilleprinsesse skrev:

Kan ikke huske sist jeg ga typen en blowjob🤔 skal sies at han har blitt tilbudt det flere ganger da, men kun avvist det. Kanskje det er noe galt med han?:P

Ånei! Den stakkars munnen din trenger jo å bli fylt den også..🙄. Bj’s er jo noe av det deiligste😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleprinsesse
14 timer siden, Ansagt skrev:

Ånei! Den stakkars munnen din trenger jo å bli fylt den også..🙄. Bj’s er jo noe av det deiligste😍😍

JA :(  hehe. Jeg elsker å gi blowjobs:ninuskapus: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2018 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Samme her! Kan ikke se på han eller legge hendene rundt han i sofaen før jeg må suge han eller ha sex. Han vil ha sex heeele tiden og vi har vært sammen i 7 år!

Anonymkode: 98ca8...679

Er det generelt det at han vil ha mye sex som er problemet? Eller er det at sexlivet handler om mest hans behov ? De fleste blir jo lei hvis sexen kun omhandler suging og puling inn og ut. Da er han rett og slett en dårlig elsker. 

Anonymkode: 23fbc...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å legge seg på rygg å lese litt nyheter på nett mens han gjør seg ferdig. Værre er det ikke.:P

Anonymkode: fddc9...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.3.2018 den 13.59, lyx22 skrev:

Er ikke sikkert han liker å slikke fitte. Er mange som ikke gjlr det da kvinneunderlivet er mye mer fuktig og lukter betydelig værre enn kuk. Samtidig kommer menn mye fortere så man dlipper å holde på så lenge

Så sjangsen er større for at han aldri har likt å slikke fitte. De som faktisk liker det gjør det automatisk

Og nei. Ikke kom med "om han ikke liker å slikke meg da nekter jeg å suge ham""

Det er en helt latterlig holdning til kjæresten. Når dama syns det er helt greit å suge kuk så gjør man det fordi man bryr seg om kjæresten. Man slutter ikke fordi det ikke blir rettferdig eller får en slikk bitter holdning med å ska være "likestillt" der. 

Det beste man kan gjøre er å snakke med typen. Om han absolutt hater å slikke fordi han syns det er forferdelig. Så kan du enten overtale han til å prøve kanskke hanendrer seg og ikke sysn det er så gale allikavell. Eller så får du bare forsette og suge ham i ny og ne for forholdet sitt skjyld. 

Vel, min samboer slikker heller ikke, men det er i hvert fall ikke av de grunnene du nevner! For der første ville jeg aldri latt han gå ned på meg uten å være helt nydusjet. Jeg har vært nydusjet de kanskje to gangene han har gått ned på meg i løpet av 5 år. Han derimot, kan ha latt være å dusje på et par dager når jeg skal suge han. Han sier ingenting om det før jeg tar den i munnen. Dét kan jeg love deg at ikke smaker godt! Jeg kommer også relativt fort, så det er ikke noe problem at han må holde på så lenge. 

Ta med deg de holdningene en annen plass!

Anonymkode: e3ab9...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, min samboer slikker heller ikke, men det er i hvert fall ikke av de grunnene du nevner! For der første ville jeg aldri latt han gå ned på meg uten å være helt nydusjet. Jeg har vært nydusjet de kanskje to gangene han har gått ned på meg i løpet av 5 år. Han derimot, kan ha latt være å dusje på et par dager når jeg skal suge han. Han sier ingenting om det før jeg tar den i munnen. Dét kan jeg love deg at ikke smaker godt! Jeg kommer også relativt fort, så det er ikke noe problem at han må holde på så lenge. 

Ta med deg de holdningene en annen plass!

Anonymkode: e3ab9...806

hvilken holdninger ? jeg sier jo det bare slik som det er 

og det er ikke sikkert det hjelper å dusje, mange kvinner lukter ille der nede uansett om de dusjer eller ikke.

om mannen din forsatt ikke liker å slikke deg, selv om du ikke lukter, så kan det være at han aldri har brydd seg om å gi oralsex tidligere og at dette er noe som ikke interesserer ham....har du spurt ham om han kan slikke deg ?

jeg likte det heller ikke før, hadde dårlig erfaring med det da de første jeg slikket luketet veldig ille, og ja dette var også etter de hadde dusjet. men etterhvert så ble jeg nesten tvingt til å gi oralsex da jeg hadde perioder med veldig mange sexpartnere og når det ikke luktet lengre da var det faktisk veldig digg

du kan dusje så mye du vil, men du klarer aldri å lukte deg selv i skrittet, så hva vet du hvordan det lukter der nede når du er blitt våt ?

du kan også nekte å suge ham om han har gått uten å dusje i flere dager, det er jo motbydelig. bare 1 dag uten dusjing for en mann vil han nok lukte, ikke bare der nede men generelt. jeg syns menn burde dusje minst annehver dag. hest hver dag. spør litt hva jobb han har eller om han er fysisk aktiv eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2018 den 10.42, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hatt sex med min samboer ennå, og vi har bodd sammen 3 måneder. Han er ikke sånn lysten på det. 

Anonymkode: 458e1...511

Her tror jeg dessverre ikke du bor med en heterofil mann.

Anonymkode: 67096...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...