Gå til innhold

Kjæreste med umettelig sexbehov


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har vært sammen i 1,5 år, jeg er 20 og han er 26. Vi bor ikke sammen, men tilbringer veldig mye tid sammen. Han vil ha sex hele tiden. Så og si alltid. Det er som et ustoppelig mas. Vi har sex nesten hver eneste gang vi er med hverandre, men likevel vil han ha mer. Mer, mer, mer, mer. Dette gjelder særlig suging. Jeg kan nesten ikke ta på han uten at han vil at jeg skal suge han (all in, med svelging og hele pakka). Vil anta at jeg sier nei 9 av 10 ganger, noe som gir meg dårlig samvittighet og får meg til å føle meg kjedelig. Men greia er bare at de 1 av 10 gangene jeg sier ja, tilsvarer rundt 2-3 blowjobs i måneden (altså at vi ikke har noe annen sex, kun hans nytelse). Jeg orker rett og slett ikke mer enn det, og føler også at det egentlig er ganske ofte. 

Problemet er ikke at jeg har lite sexlyst, for det har jeg ikke. Vi har som sagt sex nesten hver dag. Problemet er at han har en umettelig lyst, som hele tiden vil ha mer mer mer. Jeg vil ikke avvise hver gang, og det er selvfølgelig ikke godt for han å bli avvist heller. Ha prøvd å ta dette opp med han, men det hjelper ikke. Jeg har sagt at det er gøy for meg å noen ganger være den som virkelig vil, den som kaster seg over han og virkelig tar initiativet. Det tenner meg. Men jeg får aldri muligheten til det, han er alltid i forkant, og har ofte begynt å mase allerede før jeg får satt fra meg handleposene..

Noen som har vært i samme situasjon og som har noen råd? :)

Anonymkode: ab90a...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er ikke seksuelt kompatible. Enten må dere nok akseptere forskjellene og forsøke å inngå kompromiss, som det høres ut som dere gjør nå(?), eller gå fra hverandre og finne noen som passer bedre. Hva som er det beste valget avhenger vel av hvor godt dere ellers fungerer sammen.

Anonymkode: 0e8fe...050

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nesten nødt til å snakke med han om det. Si at du blir sliten av å ikke kunne bare være nær han uten å føle på et press om sex, at du har behov for å være nær på andre måter enn bare sex. Men du må for all del ikke gi han skyldfølelse for sexdriften, så du må bruke «jeg» når du snakker, ikke begyn med «du er for mye, du maser, du krever» osv. Si heller «jeg føler at» 

Anonymkode: 3f90f...fdf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, så slitsomt. Blir ikke mye rom for romantikk inni der?

Anonymkode: 424e5...19a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, befinner meg også i noe lignende. Og selv om man er glad i personen og personligheten ellers er flott, så legger det gjennomgående sexbehovet en demper på det hele. Man vil gjerne møte partnerens ønsker om frekvens, men får nesten ikke hentet seg inn og rekke å få lyst siden det er _hver_ dag. 

Du sier dere ikke bor sammen og det tror jeg er lurt, da får du trukket deg litt tilbake. 

 

Anonymkode: c4a59...853

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Kan ikke se på han eller legge hendene rundt han i sofaen før jeg må suge han eller ha sex. Han vil ha sex heeele tiden og vi har vært sammen i 7 år!

Anonymkode: 98ca8...679

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo skikkelig heldig haha, skulle ønske min partner også var sånn. Og 3 blowjobs i mnd er faktisk ikke mye 😂 

Anonymkode: 328b7...f46

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, synes virkelig synd på de menn som har en slik sexlyst?! det må jo være forferdelig slitsomt og irriterende hvis det er det som opptar en heele tiden? :ss 

Anonymkode: 862f1...cb8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

rundt 2-3 blowjobs i måneden

Det er ikke ofte..... 

Helt vanlig at en mann vil ha sex daglig. Ofte er flere ganger daglig. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Putti le

Ok så jeg ser at han har behov for å ha sex litt for mye.

Det i seg selv kan være en faretegn på hva han er mest ute etter.

Som partner i en forhold må han respektere at du ikke har lyst å suge pikk hver gang dere møtes.

Sett ned foten og ikke føl synd på fyren.

For mye sex kan gjøre at du føler deg ukomfortabel med å være sammen med ham og kan nesten følse seg som en sex object.

Hvis han ikke respekterer at du ikke vil ha sex så kan det hende at han er ikke typen for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker han om det da? Eller tenker han noe som helst? Må vel komme opp en ide til slutt om at "hvis hun ikke har lyst på meg" så er det noe som er galt? Men kanskje det ikke er så nøye for han??

Anonymkode: e1800...cd1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at du foreslår at han kan tilfredsstille deg uten å få noe tilbake innimellom? Hvis han ber om blowjob kort tid etter han fikk, så nei med et lurt smil, og si at det er hans tur til å gi uten å få ;) 

Anonymkode: 8f2bc...f98

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slikker kjæresten, uten å 'kreve noe tilbake' 2-3 ganger i uka. Minst. I tillegg til at vi vanligvis har sex minst en gang dagen (litt mindre nå som vi har valp og at jeg lå med en heftig infeksjon i flere uker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva med at du foreslår at han kan tilfredsstille deg uten å få noe tilbake innimellom? Hvis han ber om blowjob kort tid etter han fikk, så nei med et lurt smil, og si at det er hans tur til å gi uten å få ;) 

Anonymkode: 8f2bc...f98

Det er sånn man skaper et sunt forhold over tid.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg slikker kjæresten, uten å 'kreve noe tilbake' 2-3 ganger i uka. Minst. I tillegg til at vi vanligvis har sex minst en gang dagen (litt mindre nå som vi har valp og at jeg lå med en heftig infeksjon i flere uker).

Javel.

Anonymkode: 3f90f...fdf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg slikker kjæresten, uten å 'kreve noe tilbake' 2-3 ganger i uka. Minst. I tillegg til at vi vanligvis har sex minst en gang dagen (litt mindre nå som vi har valp og at jeg lå med en heftig infeksjon i flere uker).

Hva har det med saken å gjøre? Normale folk orker faktisk ikke å ha så mye sex i en travel hverdag. 

Anonymkode: e3ab9...806

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten har vært sammen i 1,5 år, jeg er 20 og han er 26. Vi bor ikke sammen, men tilbringer veldig mye tid sammen. Han vil ha sex hele tiden. Så og si alltid. Det er som et ustoppelig mas. Vi har sex nesten hver eneste gang vi er med hverandre, men likevel vil han ha mer. Mer, mer, mer, mer. Dette gjelder særlig suging. Jeg kan nesten ikke ta på han uten at han vil at jeg skal suge han (all in, med svelging og hele pakka). Vil anta at jeg sier nei 9 av 10 ganger, noe som gir meg dårlig samvittighet og får meg til å føle meg kjedelig. Men greia er bare at de 1 av 10 gangene jeg sier ja, tilsvarer rundt 2-3 blowjobs i måneden (altså at vi ikke har noe annen sex, kun hans nytelse). Jeg orker rett og slett ikke mer enn det, og føler også at det egentlig er ganske ofte. 

Problemet er ikke at jeg har lite sexlyst, for det har jeg ikke. Vi har som sagt sex nesten hver dag. Problemet er at han har en umettelig lyst, som hele tiden vil ha mer mer mer. Jeg vil ikke avvise hver gang, og det er selvfølgelig ikke godt for han å bli avvist heller. Ha prøvd å ta dette opp med han, men det hjelper ikke. Jeg har sagt at det er gøy for meg å noen ganger være den som virkelig vil, den som kaster seg over han og virkelig tar initiativet. Det tenner meg. Men jeg får aldri muligheten til det, han er alltid i forkant, og har ofte begynt å mase allerede før jeg får satt fra meg handleposene..

Noen som har vært i samme situasjon og som har noen råd? :)

Anonymkode: ab90a...24c

Blowjob 2-3 ganger i mnd er jo kjempelite. Jeg har vært i forhold i 4 år. Jeg får sånn ca  3-4 i uken i tilegg til at vi har sex 1 gang for dagen alt ettersom vi har tid ellet ikke. 

Du er jevla sjipp kjæreste om du suger han 2-3 ganger i mnd. Det er jo mindre en  1 blowjob i uken. Hadde aldri orket det forholdet

Anonymkode: 5c9bc...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med at du foreslår at han kan tilfredsstille deg uten å få noe tilbake innimellom? Hvis han ber om blowjob kort tid etter han fikk, så nei med et lurt smil, og si at det er hans tur til å gi uten å få ;) 

Anonymkode: 8f2bc...f98

Er ikke sikkert han liker å slikke fitte. Er mange som ikke gjlr det da kvinneunderlivet er mye mer fuktig og lukter betydelig værre enn kuk. Samtidig kommer menn mye fortere så man dlipper å holde på så lenge

Så sjangsen er større for at han aldri har likt å slikke fitte. De som faktisk liker det gjør det automatisk

Og nei. Ikke kom med "om han ikke liker å slikke meg da nekter jeg å suge ham""

Det er en helt latterlig holdning til kjæresten. Når dama syns det er helt greit å suge kuk så gjør man det fordi man bryr seg om kjæresten. Man slutter ikke fordi det ikke blir rettferdig eller får en slikk bitter holdning med å ska være "likestillt" der. 

Det beste man kan gjøre er å snakke med typen. Om han absolutt hater å slikke fordi han syns det er forferdelig. Så kan du enten overtale han til å prøve kanskke hanendrer seg og ikke sysn det er så gale allikavell. Eller så får du bare forsette og suge ham i ny og ne for forholdet sitt skjyld. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva har det med saken å gjøre? Normale folk orker faktisk ikke å ha så mye sex i en travel hverdag. 

Anonymkode: e3ab9...806

2-3 blowjobs i måneden er latterlig lite om man er i et forhold og virkelig begjærer hverandre, dét er poenget.

Sex, intimitet og romantikk handler om prioriteringer. Vi har en meget travel hverdag hvor begge balanserer jobb og studier (jeg studerer 200%), men vi prioriterer intimitet, sex og det som gjør oss lykkelig. Om andre vil prioritere andre ting som er det opp til dem, men man kan ikke skylde på en travel hverdag når man har et manglende sexliv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse

Kan ikke huske sist jeg ga typen en blowjob🤔 skal sies at han har blitt tilbudt det flere ganger da, men kun avvist det. Kanskje det er noe galt med han?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...