Gå til innhold

Gahr Støre: "Det er bedre å være rik og frisk enn fattig og syk" - Skylder på dårlig humor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noe og nå da. Det er jo dessuten sant. Jeg skulle gjerne vert frisk og rik jeg. 

Anonymkode: 5480c...b8e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å være fattig og frisk enn rik og syk :mynona:

Anonymkode: 3c4fc...6b9

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo demonstrert k ettertid....bruker privat legevakt/ sykehus. Serie gjør det

Anonymkode: 350a9...5fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en vanlig spøk, det. Mamma sier det også. 

Anonymkode: 7e1c2...411

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Ingen tilhenger av Støre, men når man begynner å bruke russetiden mot ham så har det gått litt vel langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud. Hvem har vel ikke hatt dårlige vitser på russekortet sitt? Skal liksom noe som han skrev i ungdommelig barnslighet forfølge ham nesten 40 år senere? Snakk om dårlig forsøk på å svartmale personligheten til en politikker man ikke liker. Ikke noe Støre-fan, men dette blir tåpelig. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen fan av Støre, men jeg forstår virkelig ikke at idiotiske russekort fra snart 40 år tilbake skal bety noe som helst. I så tilfelle er det mange som har mange tvilsomme russekortvitser å stå til rette for.

Anonymkode: e59dd...21f

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bedre å være fattig og frisk enn rik og syk :mynona:

Anonymkode: 3c4fc...6b9

Er i grunnen enig, men det kommer litt an på hvor fattig og hvor syk det er snakk om også. Jeg ville nok valgt Røkke-rik og forkjølelse fremfor frisk og fattig i Bombays slum.

Endret av T-Rex
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en vanlig spøk, det. Mamma sier det også. 

Anonymkode: 7e1c2...411

Hva er vitsen her da? Jeg innrømmer at jeg skjønner det ikke. Og som sagt skjønner jeg heller ikke hvordan det er problematisk.  

Anonymkode: 96251...3df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke støre heller men dette er latterlig, hva som står på russekort er til normalt bare vrøvl og kan umulig bli tatt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, nok en gang avsløres Støre for hvem han egentlig er. Han gjør et pinlig forsøk på bortforklaring....

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/--ja-det-er-mitt-russekort/3423428645.html

Anonymkode: 26ca4...1ff

Det pinlige forsøket her er dette innlegget! 

Anonymkode: 0c529...57d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vil foretrekke å være fattig og syk foran rik og frisk? Kan ikke skjønne at dette er en kontroversiell uttalelse! Alle må da være enig i dette?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ingen fan av Støre, men dette blir for dumt. Synes ikke han trenger å bortforklare dette. Herlighet han var ca 18 år og russ! Det er vel ingen som er seriøse på russekortet sitt.

Anonymkode: b472a...54c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, tirben skrev:

Er det noen som vil foretrekke å være fattig og syk foran rik og frisk? Kan ikke skjønne at dette er en kontroversiell uttalelse! Alle må da være enig i dette?

Alle må da være enig i at det er bedre om terrorister ikke får bo i Norge dersom de har statsborgerskap i andre land får de bli der. Men det mistet listhaug jobben for å ha (en pr ansvarlig som skrev på hennes facebook side) sagt

Ap har jo fremmet prinsippet om at noen ting bør en ikke si selv om det er sant fordi det kan oppfattes negativt, for eksempel bør en ikke komme med innvandringskritikk for da kan det tolkes som at en er nazi eller rasist etc, derfor bør en kun si positive ting om innvandring, og greit nok men da får du være konsekvent og trekke deg som leder for å ha sagt disse (sanne) tingene som kan tolkes negativt av noen. Men neida, AP tar alltid "ansvar" ved å bli sittende og fortsette som før, skikkelig ansvarlige folk....

Russekortet burde sagt, det er like bra å være fattig og syk som rik og frisk, det er PK meningen, det er det vi jakter i norge, alle er like, alt er like bra, alt er likt, ingen er forskjellige, ingenting er bedre enn andre, og er du uenig er du en jævla rassist, sevlsagt er dette vås, men det er det de hevder å stå for, kvotere inn kvinnfolk hit og dit og "positiv diskriminering" og annet vås, helt sykt 

Anonymkode: 90801...438

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må folk gi seg. Hva man skrev på et russekort skal virkelig ikke være noe man må forsvare 40år etter. Alle har vært 18 og de aller fleste har endret seg mye både i meninger å væremåte.

Blir flau over ha folk klarer å bli krenket for. 

 

Anonymkode: 5157f...cae

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle må da være enig i at det er bedre om terrorister ikke får bo i Norge dersom de har statsborgerskap i andre land får de bli der. Men det mistet listhaug jobben for å ha (en pr ansvarlig som skrev på hennes facebook side) sagt

Anonymkode: 90801...438

Det er nå litt forskjell på det man sier som 18-19 år gammel russ og 40-ish år gammel minister. Er det bare perfekte folk som aldri har gjort noe feil som skal få lov til å være politikere? De fleste har gjort et eller annet dumt eller har sagt noe flåsete i løpet av et langt liv, men så er det noe med hvilken hatt man har da...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...