Gå til innhold

Kysse samme kjønn - utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dama di hadde klinet med en venninne i fylla, hadde du sett på det som utroskap?

Eller hvis mannen din klinet med en annen mann?

Om det bare var for "gøy"? Er det noen forskjell om han eller hun var bifil selv om det ikke var noe seriøst i det?

Anonymkode: 1edeb...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dama hadde klint med og rent av fingret ei annen dame, fulle eller edru, så ville ikke jeg oppfattet det som å være utro nei. Bare litt spennende utforskning. ;)

Anonymkode: 0931b...122

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er utroskap.

Spiller ingen rolle hvem du kliner med.

Er du monogam så holder du deg til 1.

Ellers får man ha en enighet om at man kan kline med hvem man vil begge veier.

Anonymkode: 53b9b...bab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dama hadde klint med og rent av fingret ei annen dame, fulle eller edru, så ville ikke jeg oppfattet det som å være utro nei. Bare litt spennende utforskning. ;)

Anonymkode: 0931b...122

At en jente kysser en annen jente er greit. Om mannen hadde kysset en annen mann så hadde jeg aldri orket å ta på han igjen. Jeg er ikke homofob. Homser kan gjøre hva de vil for min del, men jeg orker ikke være sammem med en mann som har interesse av andre menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Nina1975 skrev:

Spørs hva man er blitt enig om, hva som er utroskap varierer jo fra par til par.

Enig! Derfor jeg spørr - lurer på hva andre synes er innenfor i sitt forhold.

Og om det er noen forskjell hvis kjæresten er bifil :)

TS

Anonymkode: 1edeb...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utroskap. Alt seksuelt med en annen person enn partneren sin er utroskap, uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: c1ab4...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg kommer det an på legning. Et kyss mellom to venninner - ikke utroskap. Er de bifile blir det noe annet, da er det utroskap. Sex er utroskap uansett legning 

Anonymkode: 690d6...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

At en jente kysser en annen jente er greit. Om mannen hadde kysset en annen mann så hadde jeg aldri orket å ta på han igjen. Jeg er ikke homofob. Homser kan gjøre hva de vil for min del, men jeg orker ikke være sammem med en mann som har interesse av andre menn. 

Nei, det er ikke greit. Likhet for loven.

Hilsen mann.

Anonymkode: 502d4...72f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg kommer det an på legning. Et kyss mellom to venninner - ikke utroskap. Er de bifile blir det noe annet, da er det utroskap. Sex er utroskap uansett legning 

Anonymkode: 690d6...16e

Hvorfor skal egentlig to venninner kysse hverandre på munnen? Da mener jeg de helt åpenbart har seksuell interesse for hverandre. Det er ikke normalt å kysse på munnen for gøy.

Anonymkode: 502d4...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke greit. Likhet for loven.

Hilsen mann.

Anonymkode: 502d4...72f

Å kysse en annen jente er jo stort sett bare på gøy så d blir noe annet. Det er uansett noe annet. 

Jeg har ikke tenkt til å kysse noen, men jammen skal jeg spørre mannen hva han tenker om det.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nina1975
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Derfor jeg spørr - lurer på hva andre synes er innenfor i sitt forhold.

Og om det er noen forskjell hvis kjæresten er bifil :)

TS

Anonymkode: 1edeb...d8a

ok:-) sånn ja! Overhodet ikke innenfor hos meg, nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal egentlig to venninner kysse hverandre på munnen? Da mener jeg de helt åpenbart har seksuell interesse for hverandre. Det er ikke normalt å kysse på munnen for gøy.

Anonymkode: 502d4...72f

Å joda. Har du aldri vært på fest med tenåringsjenter? At to venninner kysser hverandre etter at de har kommet litt ned i flaska er ikke unormalt i ung alder, selv om begge er hetero.

Anonymkode: 690d6...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og klina med en mann og fikk så dårlig samvittighet, så jeg måtte fortelle kjæresten min det etter en uke i skam, men sa at det var med en dame. Da var det no biggie og helt greit for han, så lenge det var en dame. Men tror ærlig jeg hadde følt meg like utro uansett kjønn. Føltes ikke bra å være utro og føltes ikke bra å lyve om kjønnet heller men måtte bare få det ut på en eller annen måte.
 

Anonymkode: 53c67...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...