Gå til innhold

På grensen til det unormale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fyr jeg har rotet med i godt over et år har et helt vanvittig forhold til dette med sex og jenter, med andre ord, jeg er glad det aldri ble mer enn ett FF forhold på oss. 
I den tiden vi har vært sammen har det vært nye jenter hver uke, og den ene uken hadde han 8 jenter på 7 dager. Dette har jeg fått høre gjennom kompisene hans rettere sagt, så hvor mye av det som faktisk stemmer vet jeg ærlig talt ikke.
Fikk til og med høre at en gang vi var sammen, da gikk vi tur og hadde sex, veldig koselig med andre ord. Så rett etter jeg hadde dratt inviterte han en ny jente og hadde sex med hun også, at det går an? 
Greien er at han har hatt seg med langt over 120 stk... Og dette er 8 mnd siden jeg hørte det antallet, så sikkert oppi 140-50 nå minst.... 
Han snakker med jenter i hytt og gevær og det er nærmest sånn at det er på grensen til en besettelse tenker jeg. Jeg er den lengste han har hatt et ff forhold til. Og i starten ble han forelsket og kunne faktisk tenkt seg noe mer, men så ble det litt intriger og drama som gjorde at det ikke funket. Dette sa han aldri til meg, men til kompisene sine. Han fortalte at han aldri ville få følelser for meg osv.. Men til kompisene sa han at han trodde han hadde endelig funnet den "ene", den riktige. Men jeg ødelagte det med å være alt for "på" hele veien, ga han ikke pusterom. 

Men over til saken... Jeg fikk i tillegg høre at mens han var sammen med eksen så hadde han seg med over 17 stk bak hennes rygg. Foholdet før der igjen vare han også utro med flere enn 1 mener jeg. 
Det som bekymrer meg er at denne gutten er 27 år og holder på som en 17 åring... Er som en flyfille og nye jenter inn og ut av den døren hele tiden.. Gutter? Noen som kjenner seg igjen i en slik oppførsel. Som sagt hadde han vært 16,17,18 hadde jeg ikke tenkt så mye over det, men i hans alder der de fleste har etablert seg eventuelt fått barn.. Også holder ha på slik enda??? Er ikke det litt stigmatiserende. Det aller verste er jo at han går rundt å skryter av det og er stolt av antallet og erobringene sine?? 
Reagerer ikke dere andre gutter på en slik oppførsel i hans alder? Ser dere på dette som normalt og "sosialt akseptabelt"? 

Og tror dere at en sånn fyr vil faktisk slå seg til ro.. De sier jo at en vond vane er vond å vende, å når det er snakk om hans alder, vil de noen gang bli bedre? 
I og med at han aldri har vært trofast mot tidligere partnere... Og han ligger rundt som det skulle vært hans siste dag liksom... 
Jeg tenker bare fordi dette er så ekstremt at jeg er nærmest bekymret for at det er gått over til det sykelige... En slags mani, besettelse eller hva man kan kalle det? 

Noen råd, tips?? Bryr jo meg om denne fyren.. Og tenker de som holder på slik i det uendelige kan da umulig ha det godt med seg selv. Tenker på mindreverdighetskomplekser med en gang i slike tilfeller. 

Anonymkode: 4a268...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner en slik en. Han er 36 nå og har ikke forandret seg

Anonymkode: 01afb...fc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker er bare ''mennesker'' og bryr seg ikke om medmennesker.

Det store spørsmålet er dermed: Hvordan er det DE som har gjort suksess med damene? De bryr seg jo ikke om de.

Anonymkode: 5ef92...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gutter vokser aldri opp nei. Kjenner menn i både 30 og 40 åra som fortsatt holder på sånn.
Syntes også det er rart at ikke jevnaldrende gutter reagerer på det, men vi lever i et patriarkat der menn er opplært til å måle verdi i status blandt damer og sex så de jazzer hverandre bare opp over det og syns det er kult.

Anonymkode: 68400...7ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen mennesker er bare ''mennesker'' og bryr seg ikke om medmennesker.

Det store spørsmålet er dermed: Hvordan er det DE som har gjort suksess med damene? De bryr seg jo ikke om de.

Anonymkode: 5ef92...d51


Det er jo ikke suksess å legge ned så mange som mulig damer, det er bare ekkelt. Er nok derfor sånne menn også sliter med å faktisk være i noe forhold, fordi de har ikke egentlig suksess med damer, de bare har god flørte-game.

Det som er suksess er å ha ekte kjærlighet og fast forhold med en og samme person over tid/livet ut, bygge opp et drømmeliv med henne og stifte familie, så har man den beste støtten og sikkerhetsnettet og drivkraften for livsgnist og selvbilde som finnes, pga det.
 

Anonymkode: 68400...7ff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hans problem. Om ti år, eller tjue, når alle andre er etablerte og han begynner å dra på årene - da kan det bli kjipt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kast bort tid på å bry deg om menn som ikke bryr seg om deg. Han er voksen, han endrer seg neppe. 

Anonymkode: 68aff...344

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg egentlig bare fordi jeg er bekymret og syntes det er en litt «avvikende» oppførsel om jeg kan si det på den måten. 

Jeg har aldri opplevd gutter så ekstreme i hans alder. Har liksom noen gutter som har et par i mnd.. Og har et sunt og normalt forhold til dette med jenter. Men dette er som sagt på grensen til det sykelige... Nesten litt sånn manisk. Hadde jeg hatt en slik venninne hadde jeg lurt hva i alle dager hun holdt på med, rart ikke andre gutter reagerer sterkere. Av de kompisene jeg har fortalt dette til så måper de bare og rister på hodet... og de er yngre enn han! 

 

Anonymkode: 4a268...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg egentlig bare fordi jeg er bekymret og syntes det er en litt «avvikende» oppførsel om jeg kan si det på den måten. 

Jeg har aldri opplevd gutter så ekstreme i hans alder. Har liksom noen gutter som har et par i mnd.. Og har et sunt og normalt forhold til dette med jenter. Men dette er som sagt på grensen til det sykelige... Nesten litt sånn manisk. Hadde jeg hatt en slik venninne hadde jeg lurt hva i alle dager hun holdt på med, rart ikke andre gutter reagerer sterkere. Av de kompisene jeg har fortalt dette til så måper de bare og rister på hodet... og de er yngre enn han! 

 

Anonymkode: 4a268...f10

Så du bryr deg ikke fordi du innerst inne håper at din omsorg skal gjøre at han en dag faller for deg og du er den som endrer han og får han til å innse at han ikke bør pule rundt lenger så lever dere lykkelig i alle deres dager og du kan føle deg ekstra spesiell fordi han endte opp med deg, i motsetning til det du gjør nå etter å ha innsett at han du trodde ville nedprioritere andre damer for deg og bli din, bare fortsatte å pule rundt og aldri endret seg?
Hmmm..... Uansett årsak til at du bryr deg, det er ikke noe du får gjort noe med, og man høster som man sår, han er nok fullt klar over at det i manges øyne blir sett på som litt avvikende oppførsel, men faktisk er det ikke det i enkelte miljøer, og hos enkelte menn er det drømmelivet, og den levemåten og moralene de har valgt. Da kan ingen andre endre det for dem.

Anonymkode: 68400...7ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han tilfeldigvis fra flekkefjord?😂

 

Høres ut som han er avhenig av bekreftelse stakkar, og det er gått så langt at han må ha det hver dag. Sexavhenighet, abstinensermog påfølgende angst vil nok også være tilfelle i så fall.

Men menn er ikke flinke nok til å søke hjelp, eller i det hele tatt innse at de har problemer, så ser for meg at han kommer til å holde på sånn veeldig lenge.

Anonymkode: e7445...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han tilfeldigvis fra flekkefjord?😂

 

Høres ut som han er avhenig av bekreftelse stakkar, og det er gått så langt at han må ha det hver dag. Sexavhenighet, abstinensermog påfølgende angst vil nok også være tilfelle i så fall.

Men menn er ikke flinke nok til å søke hjelp, eller i det hele tatt innse at de har problemer, så ser for meg at han kommer til å holde på sånn veeldig lenge.

Anonymkode: e7445...ce0

Nei, han er fra Hordaland... 😂 Ja, det er det jeg også tenker. Mindreverdighetskomplekser deluxe er tanken som har slått meg fra dag 1 av. 

Og nei, til svaret over her... Tror du virkelig jeg vil være sammen med en som har tillat seg selv å være utro 17!!!!  ganger med sin kjære. Da er du riiimelig kynisk og egoistisk i mine øyne. Klarer ikke en av de 150 jentene å endre han, klarer ingen det.. 100% sikker. Men utenom alt dette er han en flott gutt, med fine verdier og fungerer absolutt godt som en VENN, intet annet. Han er såpass følelsesmessig avstumpet at rett og slett er ødelagt på kjærlighets fronten etter min mening, derfor jeg syntes synd på han.

For han er en grei og hyggelig kar ellers!

 

 

 

Anonymkode: 4a268...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare klassisk skryt, og guttegjengen som prater hverandre opp.

Har du  vært til stedet ved alle tilfellene, altså, TS?

Anonymkode: 5ef92...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok bare klassisk skryt, og guttegjengen som prater hverandre opp.

Har du  vært til stedet ved alle tilfellene, altså, TS?

Anonymkode: 5ef92...d51

Til stede? Nei, det har jeg ikke. Jeg har heller ikke fått med meg absolutt alt av hva som har blitt sagt og gjort etter jeg traff han. Men har fått høre nok etter min mening til å gi meg avsmak på hele fyren seksuelt 😅😅

Anonymkode: 4a268...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje det mest utrolige.

Er det noe som er tiltrekkende ved gutter som ikke vil binde seg?

Er det sannhet i teorien om at jenter tiltrekkes av ideen om å ''tro'' at de er løsningen for å gjøre gutten monogam?

Prater vi noe biologi/dyrisk atferd/psykologi for denne typen tiltrekning? Det er utrolig interessant for forskning!

Det er også interessant om dette kun gjelder enkelte type jenter som føler spesielle behov, og om det er den type jenter med mindreverdighetskomplekser, usikkerhet og andre ''feil'', som gjør at vanlige gutter kanskje ikke bør jakte på å prøve å tiltrekke denne delen av menneskegruppen?

Det er utrolig interessant at jenter vil ha sex med gutter som ikke bryr seg om de, men de som bryr seg om dem? Nei, ... de er uinteressant! Haha...

Anonymkode: 5ef92...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke du kan sette meg i bås sammen med jenter som sliter med mindreverdighetskomplekser, usikkerhet osv...                For jeg vil ikke si at jeg har/eller sliter med disse problemene. Han er jo en kjekk fyr å være med, og jeg visste over hodet ikke at han var så gale som dette før helt på slutten. Hadde jo løpt vekk ved første muligheten hadde jeg visst dette her. 
Det som jeg syntes er litt "humoristisk" er at denne fyren ønsker seg barn i tillegg, ikke bare 1, men hele 3 stk... 
Ser for meg at det ALDRI kom til å gå. Han må finne en passe dum og naiv jente som holder ut med han over lengre tid... 

Anonymkode: 4a268...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres utrolig ekkelt ut. Han har vel en sexmani, men det får være hans problem. Fatter ikke at så mange jenter har lyst på en fyr som ligger med alle.

Anonymkode: 9a6c0...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.3.2018 at 8:31 PM, AnonymBruker said:

En fyr jeg har rotet med i godt over et år har et helt vanvittig forhold til dette med sex og jenter, med andre ord, jeg er glad det aldri ble mer enn ett FF forhold på oss. 
I den tiden vi har vært sammen har det vært nye jenter hver uke, og den ene uken hadde han 8 jenter på 7 dager. Dette har jeg fått høre gjennom kompisene hans rettere sagt, så hvor mye av det som faktisk stemmer vet jeg ærlig talt ikke.
Fikk til og med høre at en gang vi var sammen, da gikk vi tur og hadde sex, veldig koselig med andre ord. Så rett etter jeg hadde dratt inviterte han en ny jente og hadde sex med hun også, at det går an? 
Greien er at han har hatt seg med langt over 120 stk... Og dette er 8 mnd siden jeg hørte det antallet, så sikkert oppi 140-50 nå minst.... 
Han snakker med jenter i hytt og gevær og det er nærmest sånn at det er på grensen til en besettelse tenker jeg. Jeg er den lengste han har hatt et ff forhold til. Og i starten ble han forelsket og kunne faktisk tenkt seg noe mer, men så ble det litt intriger og drama som gjorde at det ikke funket. Dette sa han aldri til meg, men til kompisene sine. Han fortalte at han aldri ville få følelser for meg osv.. Men til kompisene sa han at han trodde han hadde endelig funnet den "ene", den riktige. Men jeg ødelagte det med å være alt for "på" hele veien, ga han ikke pusterom. 

Men over til saken... Jeg fikk i tillegg høre at mens han var sammen med eksen så hadde han seg med over 17 stk bak hennes rygg. Foholdet før der igjen vare han også utro med flere enn 1 mener jeg. 
Det som bekymrer meg er at denne gutten er 27 år og holder på som en 17 åring... Er som en flyfille og nye jenter inn og ut av den døren hele tiden.. Gutter? Noen som kjenner seg igjen i en slik oppførsel. Som sagt hadde han vært 16,17,18 hadde jeg ikke tenkt så mye over det, men i hans alder der de fleste har etablert seg eventuelt fått barn.. Også holder ha på slik enda??? Er ikke det litt stigmatiserende. Det aller verste er jo at han går rundt å skryter av det og er stolt av antallet og erobringene sine?? 
Reagerer ikke dere andre gutter på en slik oppførsel i hans alder? Ser dere på dette som normalt og "sosialt akseptabelt"? 

Og tror dere at en sånn fyr vil faktisk slå seg til ro.. De sier jo at en vond vane er vond å vende, å når det er snakk om hans alder, vil de noen gang bli bedre? 
I og med at han aldri har vært trofast mot tidligere partnere... Og han ligger rundt som det skulle vært hans siste dag liksom... 
Jeg tenker bare fordi dette er så ekstremt at jeg er nærmest bekymret for at det er gått over til det sykelige... En slags mani, besettelse eller hva man kan kalle det? 

Noen råd, tips?? Bryr jo meg om denne fyren.. Og tenker de som holder på slik i det uendelige kan da umulig ha det godt med seg selv. Tenker på mindreverdighetskomplekser med en gang i slike tilfeller. 

Anonymkode: 4a268...f10

Du synes tydeligvis det er veldig spennende med en slik fyr som er på grensen til det unormale mtp jenter og det ;)

Synes mer synd på deg enn han egentlig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...