Gå til innhold

Har du samme kriterier for sex og kjærest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Interssant å høre. 

Er du mann/dame

Alder

Anonymkode: 6b34f...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dame på 39. Onenights og korte forhold så skal jeg synes han er superhot og sexy. Kjæreste så er ikke utseendet like viktig, da går det på andre verdier.

Anonymkode: 4f17b...ed6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sex med noen uten at jeg er interessert i at det skal bli noe mer, så svarer mitt er ja. Dame 27.

Anonymkode: 7e177...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.
For sex holder det at han er grisedeilig, masse selvtillitt, sexy armer og fin størrelse på pikken. Ok klesstil.

For partner er det såklart en haug av flere ting som spiller inn, for et partnerskap dreier seg ikke bare om sex men felles verdier, felles livsstil, felles moraler, like personligheter, like drømmer og mål for livet osv

Anonymkode: 3abe5...bec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. For ONS er det nok at er en sexuell tiltrekning der. For en elskerinne som en treffer jevnlig må i tillegg kjemien stemme, både på det personlige  plan og på det sexuelle plan. Når en har kjæreste må det klaffe med andre ting i tillegg som personlighet og en del andre ting. Så har ikke samme kriterier nei. Mann i 40 årene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ganske like kriterier. Jeg må like henne godt uansett. Holder ikke bare at hun er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Paramount skrev:

For meg er kjærest viktigst, stoler alltids på at vi blir enige om sex etter hvert. 

Du er ung, ikke sant? Så naiv. Så søtt. :) 

Anonymkode: 317ec...1ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her.

For bare sex holder det at han er hyggelig, renslig og ikke forteller videre at vi hadde sex. 

For et forhold vil jeg ha en mann som i tillegg er smart og sexy.

Anonymkode: f19d0...133

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Ja, egentlig. En mulig sexpartner er lik en mulig kjæreste. En som ikke er en mulig sexpartner er ikke en mulig kjæreste.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.
For sex holder det at han er grisedeilig, masse selvtillitt, sexy armer og fin størrelse på pikken. Ok klesstil.

For partner er det såklart en haug av flere ting som spiller inn, for et partnerskap dreier seg ikke bare om sex men felles verdier, felles livsstil, felles moraler, like personligheter, like drømmer og mål for livet osv

Anonymkode: 3abe5...bec

kan du si hva du ligger i begrepet ditt " sexy armer " ?

vil det si store biceps og triceps på en kjekk mann ? kanskje med litt synlige blodårer ? barer lurer 

Anonymkode: b040e...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig
47 minutter siden, AnonymBruker said:

kan du si hva du ligger i begrepet ditt " sexy armer " ?

vil det si store biceps og triceps på en kjekk mann ? kanskje med litt synlige blodårer ? barer lurer 

Anonymkode: b040e...dd0

Damer er som regel mest opptatt av underarmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Stiller høyere krav til utseende og lavere krav til hjerne/personlighet, når det bare er for sex. -K

Anonymkode: ffb7b...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, et ons må være hot, pen å se på, ok hygiene, og ok nok personlighet til at alt går smooth og opplevelsen blir god. 

En kjæreste bør også være hot og pen å se på, må selvfølgelig ha god hygiene, men må også ha en bra personlighet som passer bra med min personlighet. Snill, omsorgsfull, veldig oppegående, osv osv

Anonymkode: 0dff5...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...