Gå til innhold

Helt sinnsyke orgasmer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, SlemUlv skrev:

Det er trist å høre, siden så mange på deres alder faktisk er fantastisk åpne mennesker. 
Som ikke har noe i mot, at partneren deres har preferanser og fantasier :)

Veldig enig med deg og jeg støtter de i å bare åpne deg opp. Verste jeg vet er folk som ikke tørr å stå for sine indre seksuelle lyster. Slipp det ut, og de som blir skremt av det, dropp dem bare. Their loss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker av og til en buttplug når jeg runker, og orgasmen blir mye sterkere da. Bruker også av og til en vibrator, enten i tillegg til pluggen eller bare den. Utrolig deilig. Hadde vært herlig å brukt det sammen med kona, men der er jeg ikke helt enda...

Anonymkode: 186e5...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at menn må være dominante og dama passiv?? Hva med at dere bytter på rollene? Menn elsker også å være passiv noen ganger. Er så kjedelig hvis sexen går i samme bane hele tiden. Ja takk til switch partnere.:)

Anonymkode: b6612...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er straight men bruker ofte dildo, butplug eller vibrator i rumpa . Masse precum og rå orgasmer. Anbefales. Min hemmelighet, though.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at mennesker som utforsker sin egen seksualitet uten fordommer og skam, slik du gjør er de som blir de beste sexpartnerene. Dette er kanskje ikke noe du trenger å bringe opp første gang du ligger med en dame, men definitivt ikke noe du trenger å være flau for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...