Gå til innhold

Helt sinnsyke orgasmer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, gutt 17. Opplevde noe sjukt. Prøvde dildo i rumpa.  Det var litt sånn for å teste hvordan det var. Det var litt vondt i starten, men ble ganske for deilig, helt sjukt deilig. Fikk en helt vill og anderledes orgasme.

Ble helt sjokka av følelsen, den var helt umenneskelig deilig. Ble skremt av det også. Kan jeg være homo?

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonymjente21

Neida, du er ikke homo. Du har bare truffet på g-punktet, det kan være godt for både gutter og jenter. Men gjerne hold det for deg selv, jeg hadde ikke blitt så keen på en gutt som sa han liker å få noe i to`ern :P 

Endret av anonymjente21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker gutter, så kanskje du er homo eller bi. Men alle menn har prostata, uavhengig av legning. :)

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hadley skrev:

Hvis du liker gutter, så kanskje du er homo eller bi. Men alle menn har prostata, uavhengig av legning. :)

 

 

Prostata? Hva gjør den?

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, anonymjente21 skrev:

Neida, du er ikke homo. Du har bare truffet på g-punktet, det kan være godt for både gutter og jenter. Men gjerne hold det for deg selv, jeg hadde ikke blitt så keen på en gutt som sa han liker å få noe i to`ern :P 

Ok, føler ikke at jeg liker gutter i det heletatt. Det er så utrolig deilig å har gjort det flere ganger fordi orgasmen kom så utrolig sterkt og varte mye lengre.

Kan jeg ikke si dette til ei dame når jeg får meg kjæreste da?

Anonymkode: 1d9dd...1fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, føler ikke at jeg liker gutter i det heletatt. Det er så utrolig deilig å har gjort det flere ganger fordi orgasmen kom så utrolig sterkt og varte mye lengre.

Kan jeg ikke si dette til ei dame når jeg får meg kjæreste da?

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Joda, det er jo ikke noe problem. Bare fortell det til din fremtidige kjæreste du. Jeg hadde i hvert fall ikke sett på det som et stort problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, aell skrev:

Joda, det er jo ikke noe problem. Bare fortell det til din fremtidige kjæreste du. Jeg hadde i hvert fall ikke sett på det som et stort problem. 

Det er bra å høre, vet ikke helt hvordan jeg skal klare å slutte å gjøre det? Etter å oppdaget dette, bruker jeg dildoen ca hver dag. Føler det blir vanskelig å slutte når jeg får dame?

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prostata? Hva gjør den?

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Kort fortalt er den med til å lage sæd.

Lettere å google enn å forklare. ;)
Lærer ikke ungdommer anatomi på skolen lengre?!

prostate-image-1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hadley skrev:

Kort fortalt er den med til å lage sæd.

Lettere å google enn å forklare. ;)
Lærer ikke ungdommer anatomi på skolen lengre?!

prostate-image-1.png

Ok, viste jeg ikke. Er det den det gjør så godt i da?

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21

Ja, du kan jo si det til en kjæreste. Om vi hadde blitt sammen og du hadde sagt det så hadde jeg ikke dumpet deg for det. Men det trenger jo ikke akkurat å være det første du sier til en jente heller da.. Noen jenter takler det fint, noen synes det er rart og andre synes det blir litt ekkelt. 

Du trenger ikke å slutte med det, men personlig ville jeg ikke ha puttet noe oppi rompa til en kjæreste, føler det er mer en jente greie. Jeg kan godt ha analsex, men da på meg selv, ikke på han.

En gang da jeg hooket med en fyr og det var første gangen jeg ble med han hjem så var det første han sa da vi satte oss i senga at han likte å ta leker i rompa, også viste han meg de, da syntes jeg det ble litt rart og kleint. 

Endret av anonymjente21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, anonymjente21 skrev:

 Men gjerne hold det for deg selv, jeg hadde ikke blitt så keen på en gutt som sa han liker å få noe i to`ern :P 

Hvorfor skal han holde det for seg selv? De fleste jenter er litt mer åpne for andres seksualitet enn det du er. Poenget med et godt og modent sexliv er å være åpne med hverandre om hva man liker.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra å høre, vet ikke helt hvordan jeg skal klare å slutte å gjøre det? Etter å oppdaget dette, bruker jeg dildoen ca hver dag. Føler det blir vanskelig å slutte når jeg får dame?

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Du trenger ikke slutte med det. Kos deg med analstimulering og finn ei dame som er åpen for ekstrautstyr i senga. Mange damer har jo selv diverse leketøy som de liker å bruke både alene og sammen med partner, så det er bare å kose deg :)

Anonymkode: f40ea...992

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, anonymjente21 skrev:

Ja, du kan jo si det til en kjæreste. Om vi hadde blitt sammen og du hadde sagt det så hadde jeg ikke dumpet deg for det. Men det trenger jo ikke akkurat å være det første du sier til en jente heller da.. Noen jenter takler det fint, noen synes det er rart og andre synes det blir litt ekkelt. 

Du trenger ikke å slutte med det, men personlig ville jeg ikke ha puttet noe oppi rompa til en kjæreste, føler det er mer en jente greie. Jeg kan godt ha analsex, men da på meg selv, ikke på han.

En gang da jeg hooket med en fyr og det var første gangen jeg ble med han hjem så var det første han sa da vi satte oss i senga at han likte å ta leker i rompa, også viste han meg de, da syntes jeg det ble litt rart og kleint. 

Takk for at du ser det litt mer moderat. Bra å vite at damer liker forskjellige ting. Greia er at orgasmen uten dildo, bare er en svak kjedelig greie i forhold til med dildo.

Vil sef ikke si det sånn med en gang, bli litt kjent først da. Kan jeg spørre om hvorfor det er forskjell på når jenter gjør det i forhold til når gutter liker det? Syns du det er mye deiligere da?

Hva skjedde med han du datert, ble det noe mer enn hooking?

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal han holde det for seg selv? De fleste jenter er litt mer åpne for andres seksualitet enn det du er. Poenget med et godt og modent sexliv er å være åpne med hverandre om hva man liker.

Du trenger ikke slutte med det. Kos deg med analstimulering og finn ei dame som er åpen for ekstrautstyr i senga. Mange damer har jo selv diverse leketøy som de liker å bruke både alene og sammen med partner, så det er bare å kose deg :)

Anonymkode: f40ea...992

Takk for forståelsen og forklaring og motivasjon.:)

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du ser det litt mer moderat. Bra å vite at damer liker forskjellige ting. Greia er at orgasmen uten dildo, bare er en svak kjedelig greie i forhold til med dildo.

Vil sef ikke si det sånn med en gang, bli litt kjent først da. Kan jeg spørre om hvorfor det er forskjell på når jenter gjør det i forhold til når gutter liker det? Syns du det er mye deiligere da?

Hva skjedde med han du datert, ble det noe mer enn hooking?

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Hehe, bare hyggelig :) 

Jeg skjønner hva du mener :) Gutter er også forskjellige der. Noen liker det, noen bare prøver det og noen gjør det aldri. 

Grunnen til at jeg synes det er litt mer ok når jenter får noe i rompa under sex, er fordi jeg synes det rett å slett er mer feminint. Er mer vant til at det er jenter som tar ting i rompa. Jeg kan ikke helt se for meg at jeg kunne ha puttet noe i rompa til en gutt. Jeg liker at gutten er den dominante i forholdet og at han ikke tar rollen som jenta.  Men om han liker å ta ting i rompa når jeg ikke er til stede så får han bare gjøre det. :P Det er mer sexy når ei jente tar noe i rompa, enn når gutter gjør det, nettopp fordi det er mer en jente greie å få ting inni seg. 

Haha, du er nysgjerrig :P Jaa, nå skal jeg ikke gå helt inn på detaljer, får litt noia om han plutselig skulle ha lest dette haha. Men jaaa, vi hadde sex og det var syyykt digg, han var seriøst en av de beste på å slikke. Også sov jeg hos han. Vi satte på vekkeklokken sykt tidlig på morningen også snek jeg meg inn i huset sånn at ingen skulle skjønne jeg hadde vært borte hele natta :P 

Endret av anonymjente21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, anonymjente21 skrev:

Hehe, bare hyggelig :) 

Jeg skjønner hva du mener :) Gutter er også forskjellige der. Noen liker det, noen bare prøver det og noen gjør det aldri. 

Grunnen til at jeg synes det er litt mer ok når jenter får noe i rompa under sex, er fordi jeg synes det rett å slett er mer feminint. Er mer vant til at det er jenter som tar ting i rompa. Jeg kan ikke helt se for meg at jeg kunne ha puttet noe i rompa til en gutt. Jeg liker at gutten er den dominante i forholdet og at han ikke tar rollen som jenta.  Men om han liker å ta ting i rompa når jeg ikke er til stede så får han bare gjøre det. :P Det er mer sexy når ei jente tar noe i rompa, enn når gutter gjør det, nettopp fordi det er mer en jente greie å få ting inni seg. 

Haha, du er nysgjerrig :P Jaa, nå skal jeg ikke gå helt inn på detaljer, får litt noia om han plutselig skulle ha lest dette haha. Men jaaa, vi hadde sex og det var syyykt digg, han var seriøst en av de beste på å slikke. Også sov jeg hos han. Vi satte på vekkeklokken sykt tidlig på morningen også snek jeg meg inn i huset sånn at ingen skulle skjønne jeg hadde vært borte hele natta :P 

Ja, ymtet inn på litt med han som sa at jeg måtte teste dette ut. Han har ikke fortalt så mye mer enn at det er utrolig deilig.  Tror litt at han er litt gay, veldig usikker der.

Skjønner at jenter nok syns at gutten skal bestemme og at gutten er aktiv og ikke passiv. Uerfaren jeg, men er det fordi jenter syns det er mer naturlig å få noe inn i seg da? Syns du det er deilig? Uerfaren jeg, men skjønner det med feminint at gutten blir pult i rumpa og at dette ikke virker mye maskulint at gutten gjør. Er jo gutten som skal gjøre det med dama.:)

Nysgjerrig på hvordan andre gjør det og hvordan det oppfattes. Hvis det oppfattes som homo, føler jeg blir feil på en måte. Hørtes ut som om dere hadde det skikkelig deilig :)

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, føler ikke at jeg liker gutter i det heletatt. Det er så utrolig deilig å har gjort det flere ganger fordi orgasmen kom så utrolig sterkt og varte mye lengre.

Kan jeg ikke si dette til ei dame når jeg får meg kjæreste da?

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Ville ikke ha sagt noe nei..

Anonymkode: 9d497...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke ha sagt noe nei..

Anonymkode: 9d497...7a2

Hører flere sier at jeg ikke skal fortelle dette til ei dame. Vet ikke hvordan jeg skal klare å la være å gjøre det?  Gjorde det i ste, 3 supre orgasmer ga det meg:)

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke ha sagt noe nei..

Anonymkode: 9d497...7a2

Har du forslag til hva jeg bør gjøre?

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, anonymjente21 skrev:

Jeg liker at gutten er den dominante i forholdet og at han ikke tar rollen som jenta.  Men om han liker å ta ting i rompa når jeg ikke er til stede så får han bare gjøre det. :P Det er mer sexy når ei jente tar noe i rompa, enn når gutter gjør det, nettopp fordi det er mer en jente greie å få ting inni seg. 

Så om denne dominante mannen, gir deg ordre om å leke med analen hans, fordi prostata orgasmer er gode. Så vil du ikke gjøre det? 

Analsex har ikke noe med verken kjønn, eller om man er dominant eller ikke å gjør. Menn har prostata, som kan sammenlignes med vårt g-pungt. Som altså kan gi bedre orgasmer, en vanlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...