Gå til innhold

Vanlig at katter med hvite poter ofte ser skitten ut på potene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pusen min er sort og hvit. Han er hvit på potene, og særlig nå på vinterstid har jeg lagt merke til at han sjelden er spesielt hvit, mest grå fordi han er skitten. Han vasker seg, så det er ikke det, og han er i fin form (var hos veterinær senest forrige onsdag). Men kanskje han ikke vasker seg nok? Kastrert hannkatt vel å merke, men er både aktiv og lat - aktiv når han vil være ute og lat når han vil være inne. 

Flere med puser som har hvite poter? Fortell gjerne om deres erfaringer :) 

(PS. vær grei og ikke tolk dette som at jeg mener at han skal være skinnende ren til enhver tid, bare tenkte at katter pleier å være ganske renslige)

Anonymkode: a908a...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ridder Pelsdott er alltid litt svart på de hvite potene sine, fordi han går mye ute.
Han er som regel hvit og fin på potelottene sine om morgenen, men så er han ute om dagen og om ettermiddagen er han skitten som bare fy XD
Gjennom vinterhalvåret er han nesten bare grå på potene, det tar tid å vaske bort både sølevann og hva annet han nå har ruslet rundt i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Min katt med hvite poter var alltid kritthvit på potene. Også ellers på kroppen der det hvite kom frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...