Gå til innhold

Seksuell/fysisk tiltrekning, når?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at man skal føle en fysisk tiltrekning til en person etter kun en /to dater? Kan dette komme mer f. Eks etter sex? Når bør man liksom føle at en har lyst på den andre? 

Anonymkode: 86858...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde aldri i livet hatt sex med noen jeg ikke var tiltrukket av bare for å "se" om tiltrekningen kom

Anonymkode: bf6b3...b8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste går ikke på flere dater etter å ha vært på en date med noen de ikke vil ha sex med. Det er sjeldent noe som endrer seg etterhvert.

Anonymkode: 5f449...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel merker du tiltrekningen med én gang, men den kan også komme etter hvert. Det har jeg opplevd, men den kom liksom ikke snikende - jeg fikk bare plutselig øynene opp for fyren. Og så lenge det varte var det intens lidenskap og fantastisk sex.

Anonymkode: c5fc7...8fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hadde aldri i livet hatt sex med noen jeg ikke var tiltrukket av bare for å "se" om tiltrekningen kom

Anonymkode: bf6b3...b8c

Samme her. 

Anonymkode: e4831...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hadde aldri i livet hatt sex med noen jeg ikke var tiltrukket av bare for å "se" om tiltrekningen kom

Anonymkode: bf6b3...b8c

Ikke jeg heller, men flere venninder av meg har det - datet bra menn men ikke følt den seksuelle tiltrekningen, gitt de en sjanse og fortsatt å date og blitt seksuelle for så se, og etter noen ganger med sex så kom den seksuelle tiltrekningen også - og de lever i gode forhold med disse mennene i dag. Så jeg tenker at det er verdt å gi det sjansen om personen stemmer på andre områder!

Anonymkode: 117ad...081

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en utbredt misoppfatning at de som er gode til å skape seksuell kjemi på første møte er gode til å vedlikeholde meningsfulle forhold over tid.

Dette er to forskjellige egenskaper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg mener ja. En grad av lyst bør melde seg på første stevnemøte, enten man har sex eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at man skal føle en fysisk tiltrekning til en person etter kun en /to dater? Kan dette komme mer f. Eks etter sex? Når bør man liksom føle at en har lyst på den andre? 

Anonymkode: 86858...9b9

Jeg tenker at hun må være fysisk attraktiv først, og sånn sett skape et gnist allerede der, også se gjennom samtalene om jeg blir mentalt og fysisk(enda mer) tent. 

Anonymkode: 2c0b7...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/20/2018 at 8:21 PM, AnonymBruker said:

Er det slik at man skal føle en fysisk tiltrekning til en person etter kun en /to dater? Kan dette komme mer f. Eks etter sex? Når bør man liksom føle at en har lyst på den andre? 

Anonymkode: 86858...9b9

Fra erfaring var jeg sammen med en fyr jeg i utgangspuntet ikke hadde fysisk tiltrekning av. Følelsene var der for han var en veldig flott fyr, men sexlivet var aldri helt bra. Jeg tenkte i starten at vi kunne få det bedre om vi jobbet med det, men jeg tror en viss gnist må være der fra start og den kan ikke "jobbes med". Lang historie kort, vi gjorde det slutt etter ett år fordi jeg kun så på han som en venn

Anonymkode: 19124...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Overrasket skrev:

Jeg mener ja. En grad av lyst bør melde seg på første stevnemøte, enten man har sex eller ikke.

Me  med grad av lyst, mener du da at man ikke er fremmed for å kunne ha sex med vedkommende eller må man liksom føle seg kåt på vedkommende? Eller er det nok at en føler seg tiltrukket /syns vedkommende er pen /flott? 

Anonymkode: 86858...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Me  med grad av lyst, mener du da at man ikke er fremmed for å kunne ha sex med vedkommende eller må man liksom føle seg kåt på vedkommende? Eller er det nok at en føler seg tiltrukket /syns vedkommende er pen /flott? 

Anonymkode: 86858...9b9

Med grad av lyst mener jeg nettopp grad av lyst. Det finnes sikkert ikke en fasit på hva som er nok lyst, men at man i det minste betrakter personen fra et seksuelt ståsted og lar tankene leke litt med å iaktta personens kropp tror jeg nesten må være en selvfølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...