Gå til innhold

Jeg tiltrekker meg bare dårlige damer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du?

Dette har nok hovedsaklig med miljøet du finner damer i.

Utvid horisonten din og begynn med helt annen type aktiviteter og sosial omgang. Ikke plukk de opp på puben liksom

Anonymkode: acfeb...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vokst opp med en psykisk syk mor og nå føler jeg virkelig jeg betaler for dette, nok en gang. (som om det ikke var ille nok i barndommen.) Hver gang jeg treffer en dame jeg liker så viser det seg at hun enten er psykisk syk, sliter med rus, er kriminell etc. Jeg finner aldri noen "normale" damer. Begynner å lure på om jeg rett og slett er dømt til å enten tre singel eller ende opp med en av disse. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg aldri ser det. Kompisene mine ser de med en gang, "oj, hun var jo litt intens/rar etc." jeg ser det liksom aldri før det er "for sent", og jeg har rotet meg godt inn i et forhold med disse damene. 

Noen andre som har det slik? 

Anonymkode: 09c4c...f9c

Hva legger du i begrepet psykisk syk og dårlige damer ? Man kan slite psykisk og være verdens beste og sterkeste, og være skikkelig kone materiale og få til ting uansett. Man trenger ikke å la det gå utover andre, så lenge hun går i terapi og ikke oppfører seg dust mot deg ? 

Kanskje det er utstrålingen din og holdningene dine som straffer deg ? Jobb med deg selv kanskje ? Kognitiv terapi som endrer et mønster du tydeligvis har. Fint med selvinnikt som 99 prosent mangler.

Selv så tiltrekker jeg forskjellige mennesker. Alt fra de verste til de gode. Har datet en del drittsekker det siste året som tydelig har store holdnings og folkeskikk problemer for ikke å snakke om tilknyttningsproblematikk og stor mangel på kjærlighet til seg selv. De behandler andre dårlig, dårlige damer behandler andre dårlig og er ustabile og impulsive. 

Anonymkode: aa8f4...ea9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vokst opp med en psykisk syk mor og nå føler jeg virkelig jeg betaler for dette, nok en gang. (som om det ikke var ille nok i barndommen.) Hver gang jeg treffer en dame jeg liker så viser det seg at hun enten er psykisk syk, sliter med rus, er kriminell etc. Jeg finner aldri noen "normale" damer. Begynner å lure på om jeg rett og slett er dømt til å enten tre singel eller ende opp med en av disse. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg aldri ser det. Kompisene mine ser de med en gang, "oj, hun var jo litt intens/rar etc." jeg ser det liksom aldri før det er "for sent", og jeg har rotet meg godt inn i et forhold med disse damene. 

Noen andre som har det slik? 

Anonymkode: 09c4c...f9c

jeg har det også slik og det er virkelig vanskelig! jeg har vurdert å bli evig singel og ikke satse på noen andre enn meg selv.

Anonymkode: 5e8be...3ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har det også slik og det er virkelig vanskelig! jeg har vurdert å bli evig singel og ikke satse på noen andre enn meg selv.

Anonymkode: 5e8be...3ee

Ja god ide :rolleyes: Så blir dere sittende på internett å klage på at dere er forever alone og kvinner er fæle til dere dør, i stedet for å faktisk endre de negative mønstrene dere har fulgt og gå andre veier og faktisk få oppleve noe nytt og god kjærlighet i livet. Krever kanskje for mye å gå gjennom en selvransakelse og endre sine negative mønstre......

Anonymkode: acfeb...785

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i MGTOW og The Red Pill. Der vil dere får lære dere alt dere trenger, og kan, lære om kvinner!

Anonymkode: 6280e...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bli med i MGTOW og The Red Pill. Der vil dere får lære dere alt dere trenger, og kan, lære om kvinner!

Anonymkode: 6280e...ff6

Hvis du hadde brukt litt mere tid ute i den virkelige verden og ikke subgrupper med andre tapere på internett så ville du lært mye mer om kvinner. MGTOW er bare ødeleggende for deg selv om målet ditt faktisk er å forstå eller komme nærmere kvinner.
MGTOW er litt som nazisme, en gjeng tapere som ikke føler innpass noen andre steder og blir med i et nettverk av ekstreme holdninger med vrangforestililnger bare fordi de blir backet opp av andre tapere.

Du har holdt på å skrive om MGTOW i fem timer på forumet i dag i forskjellige tråder, og sikkert de andre dagene også, så kanskje skaffe deg et litt rikere liv ute i IRL enn å prøve å verve flere til taperbevegelsen du føler er den perfekte gutteklubben fordi du har liten sosial erfaring og lite innsikt i kvinner i den virkelige verden....

Anonymkode: acfeb...785

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vurdert psykolog? Jeg tenker at det ikke er de dårlige damene som tiltrekkes av deg, men at det er du som trekkes mot dem. De er det kjente og "normale" for deg. En psykolog kan kanskje hjelpe deg med å få bearbeidet barndommen litt, hjelpe deg til å klare å se tegn tidligere og finne ut hva du egentlig bør lete etter i en dame. Om du synes det er litt drøyt så prøv i hvert fall å jobb med det på egenhånd. Jeg har aldri prøvd selvhjelpsbøker, men kanskje det finnes noen med et relevant tema. Bruk også kameratene dine, spør de hva det er de ser som ikke du ser, og kanskje de har noen tanker om hva du gjør feil som du ikke klarer å se selv. Hold deg mer skeptisk og ikke overse småting hos de du treffer.

Anonymkode: 57eee...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du vurdert psykolog? Jeg tenker at det ikke er de dårlige damene som tiltrekkes av deg, men at det er du som trekkes mot dem. De er det kjente og "normale" for deg. En psykolog kan kanskje hjelpe deg med å få bearbeidet barndommen litt, hjelpe deg til å klare å se tegn tidligere og finne ut hva du egentlig bør lete etter i en dame. Om du synes det er litt drøyt så prøv i hvert fall å jobb med det på egenhånd. Jeg har aldri prøvd selvhjelpsbøker, men kanskje det finnes noen med et relevant tema. Bruk også kameratene dine, spør de hva det er de ser som ikke du ser, og kanskje de har noen tanker om hva du gjør feil som du ikke klarer å se selv. Hold deg mer skeptisk og ikke overse småting hos de du treffer.

Anonymkode: 57eee...c2a

Ja, jeg trekkes mot dem, det har jeg sagt hele tiden. Skal sterkt vurdere selvhjelpsbøker. Eventuelt psykolog...

ts

Anonymkode: 09c4c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bli med i MGTOW og The Red Pill. Der vil dere får lære dere alt dere trenger, og kan, lære om kvinner!

Anonymkode: 6280e...ff6

Nei, det er vel dit man går om man er en taper.

På et forum jeg var medlem på tidligere så ble kvinner derfra hengt ut på et sånt red pill-forum. Så jeg har ingenting til overs for slike menn.

Det viser bare hvor patetisk man er. MGTOW er en vits. Hvis det hadde vært "men going their own way" så hadde de ikke hatt behov for å sitte og rakke ned på kvinner. Da hadde de prøvd å skape seg et liv uten kvinner.

Anonymkode: c3d9b...c13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vokst opp med en psykisk syk mor og nå føler jeg virkelig jeg betaler for dette, nok en gang. (som om det ikke var ille nok i barndommen.) Hver gang jeg treffer en dame jeg liker så viser det seg at hun enten er psykisk syk, sliter med rus, er kriminell etc. Jeg finner aldri noen "normale" damer. Begynner å lure på om jeg rett og slett er dømt til å enten tre singel eller ende opp med en av disse. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg aldri ser det. Kompisene mine ser de med en gang, "oj, hun var jo litt intens/rar etc." jeg ser det liksom aldri før det er "for sent", og jeg har rotet meg godt inn i et forhold med disse damene. 

Noen andre som har det slik? 

Anonymkode: 09c4c...f9c

Neste gang en kompis sier noe, spør han om hva han ser. Å lære seg å forstå mennesklig adferd er en lang og komplisert prosess, du må rett og slett lære deg hvordan tolke mennesklig oppførsel. Å ha en kompis eller to som forklarer hvilken oppførsel de reagerer på kan hjelpe deg å bli bedre på å se det samme selv. Det er mulig å utvikle seg på dette området, du kan bli bedre på å gjenkjenne crazies med litt erfraing og litt nye perspektiv på oppførsel

Om du trekkes mot dem kan det være litt mer problematisk, i verste fall er det en type selvhat der du ønsker at noen skal straffe deg, du "vil" at noen skal behandle deg dårlig. Kanskje du til og med assosierer misbruk med kjærlighet og omtanke etter en messed up barndom. Jeg tenker det kan være vært å snakke litt med en psykolog om det å vokse opp med den moren du gjorde, og hvordan du har en tendens til å ende opp med feil kvinner

Anonymkode: 1be95...e4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vokst opp med en psykisk syk mor og nå føler jeg virkelig jeg betaler for dette, nok en gang. (som om det ikke var ille nok i barndommen.) Hver gang jeg treffer en dame jeg liker så viser det seg at hun enten er psykisk syk, sliter med rus, er kriminell etc. Jeg finner aldri noen "normale" damer. Begynner å lure på om jeg rett og slett er dømt til å enten tre singel eller ende opp med en av disse. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg aldri ser det. Kompisene mine ser de med en gang, "oj, hun var jo litt intens/rar etc." jeg ser det liksom aldri før det er "for sent", og jeg har rotet meg godt inn i et forhold med disse damene. 

Noen andre som har det slik? 

Anonymkode: 09c4c...f9c

Høres ikke ut som du har gode nok sosiale antenner til at du registrerer.  Du er nok mer den typen som er avhengig av å være heldig til slutt. Så vær deg selv og den du har blitt og ikke tenk så mye mer over det enn at du får fortsette å finne hun rette :)

Er et ordtak som heter at det er de dummeste bøndene som får de største potetene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er også altfor aksepterende i forhold til andres feil og mangler.

Anonymkode: d8176...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neste gang en kompis sier noe, spør han om hva han ser. Å lære seg å forstå mennesklig adferd er en lang og komplisert prosess, du må rett og slett lære deg hvordan tolke mennesklig oppførsel. Å ha en kompis eller to som forklarer hvilken oppførsel de reagerer på kan hjelpe deg å bli bedre på å se det samme selv. Det er mulig å utvikle seg på dette området, du kan bli bedre på å gjenkjenne crazies med litt erfraing og litt nye perspektiv på oppførsel

Om du trekkes mot dem kan det være litt mer problematisk, i verste fall er det en type selvhat der du ønsker at noen skal straffe deg, du "vil" at noen skal behandle deg dårlig. Kanskje du til og med assosierer misbruk med kjærlighet og omtanke etter en messed up barndom. Jeg tenker det kan være vært å snakke litt med en psykolog om det å vokse opp med den moren du gjorde, og hvordan du har en tendens til å ende opp med feil kvinner

Anonymkode: 1be95...e4a

Ja det er et godt tips, fte så sier de bare sånne vage ting, "hun virker veldig intens", "hun var litt spesiell", "fikk litt dårlig inntrykk av henne", eller bare "jaja, hun er ikke min type"... Kanskje jeg skal prøve å grave litt mer i det ja...

Jeg trekkes mot de ja, kan fort være jeg assosierer det med kjærlighet...

TS

Anonymkode: 09c4c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Xcase33 skrev:

Høres ikke ut som du har gode nok sosiale antenner til at du registrerer.  Du er nok mer den typen som er avhengig av å være heldig til slutt. Så vær deg selv og den du har blitt og ikke tenk så mye mer over det enn at du får fortsette å finne hun rette :)

Er et ordtak som heter at det er de dummeste bøndene som får de største potetene ;)

mulig det. men jeg vil ikke basere meg på å være heldig, jeg må forandre meg...

TS

Anonymkode: 09c4c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i begrepet psykisk syk og dårlige damer ? Man kan slite psykisk og være verdens beste og sterkeste, og være skikkelig kone materiale og få til ting uansett. Man trenger ikke å la det gå utover andre, så lenge hun går i terapi og ikke oppfører seg dust mot deg ? 

Kanskje det er utstrålingen din og holdningene dine som straffer deg ? Jobb med deg selv kanskje ? Kognitiv terapi som endrer et mønster du tydeligvis har. Fint med selvinnikt som 99 prosent mangler.

Selv så tiltrekker jeg forskjellige mennesker. Alt fra de verste til de gode. Har datet en del drittsekker det siste året som tydelig har store holdnings og folkeskikk problemer for ikke å snakke om tilknyttningsproblematikk og stor mangel på kjærlighet til seg selv. De behandler andre dårlig, dårlige damer behandler andre dårlig og er ustabile og impulsive. 

Anonymkode: aa8f4...ea9

At de har psykiske problemer som gjør hverdagen og livet deres og mitt vanskelig. Jeg er 32 år, så jeg ser etter en mulig livspartner nå. Det siste jeg vil er å slå meg ned og få barn med en person som er lik min mor og gi mitt barn samme ræva oppvekst som meg. 

Jeg må selvsagt  jobbe med meg selv ja, kan jo ikke endre noen andre...

TS

Anonymkode: 09c4c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Dette har nok hovedsaklig med miljøet du finner damer i.

Utvid horisonten din og begynn med helt annen type aktiviteter og sosial omgang. Ikke plukk de opp på puben liksom

Anonymkode: acfeb...785

32 år, tror ikke det er miljøet. Jeg kjenner ikke folk som sliter på den måten. Flere av damene jeg har møtt har ikke vet en del av mitt nettverk i det hele tatt. Møtt de på nettet etc....

TS

Anonymkode: 09c4c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

mulig det. men jeg vil ikke basere meg på å være heldig, jeg må forandre meg...

TS

Anonymkode: 09c4c...f9c

Nei du må være deg selv ..finner du ingen på det grunnlaget så er det å ha partner verdiløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...