Gå til innhold

Hva synes dere om partilederne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er deres opplevelse av lederne til partiene som er inne på Stortinget?

  • Bjørnar Moxnes
  • Audun Lysbakken
  • Jonas Gahr Støre
  • Une Bastholm/Rasmus Hansson
  • Trygve Slagsvold Vedum
  • Knut Arild Hareide
  • Trine Skei Grande
  • Erna Solberg
  • Siv Jensen

Anonymkode: 0870a...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Bjørnar Moxnes - Kjenner ikke så godt til ham, men er uenig i politikken.
  • Audun Lysbakken - Stort sett saklig, men går noen ganger over streken i sin omtale av andre. Uenig idet meste.
  • Jonas Gahr Støre - En særdeles dårlig leder. Lyver mye i sin omtale av andre. Han tar AP til stadig lavere oppslutning, og det er jo bra.
  • Une Bastholm/Rasmus Hansson - Une kjenner jeg ikke til.  Rasmus Hansson fremstår som usaklig og radikal.
  • Trygve Slagsvold Vedum - Saklig, med glimt i øyet og humor. Uenig i mye.
  • Knut Arild Hareide - Saklig, men litt svak. Uenig i mye.
  • Trine Skei Grande - Liker å fremstå løsnibgsorientert, men synes det er lite å se av det i praksis.  Enig i noe.
  • Erna Solberg - God leder, saklig tone. Litt for usynlig. Enig i godt over halvparten.
  • Siv Jensen - Grei leder, men når ikke opp til god leder. Flink i debatter. Enig i over 3/4.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Husholdning1 said:
  • Bjørnar Moxnes - Kjenner ikke så godt til ham, men er uenig i politikken.
  • Audun Lysbakken - Stort sett saklig, men går noen ganger over streken i sin omtale av andre. Uenig idet meste.
  • Jonas Gahr Støre - En særdeles dårlig leder. Lyver mye i sin omtale av andre. Han tar AP til stadig lavere oppslutning, og det er jo bra.
  • Une Bastholm/Rasmus Hansson - Une kjenner jeg ikke til.  Rasmus Hansson fremstår som usaklig og radikal.
  • Trygve Slagsvold Vedum - Saklig, med glimt i øyet og humor. Uenig i mye.
  • Knut Arild Hareide - Saklig, men litt svak. Uenig i mye.
  • Trine Skei Grande - Liker å fremstå løsnibgsorientert, men synes det er lite å se av det i praksis.  Enig i noe.
  • Erna Solberg - God leder, saklig tone. Litt for usynlig. Enig i godt over halvparten.
  • Siv Jensen - Grei leder, men når ikkeopp til god leder. Flink i debatter. Enig i over 3/4.

Enig i mye av det du skriver, men jeg synes Hareide viste uventet styrke mot slutten av Listhaug-saken. Audun Lysbakken stoler jeg ikke på i det hele tatt etter hvordan han håndterte saken da han måtte gå av som statsråd for barne- og likestillingsdepartementet.

Jeg er veldig, veldig fornøyd med Erna Solberg. Hun er klok og lar aldri følelsene løpe av med seg. Føler meg trygg med henne ved roret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

Generelt skulle jeg ønske at de brukte mer tid på å snakke om egen politikk, og mindre tid på å snakke om de andres politikk. 

Det blir så trøttende når Støre skal fortelle hva Høyre mener, Lysbakken skal fortelle hva KrF mener og Jensen skal fortelle hva AP mener. Det blir bare uendelig krangling om tilsiktede overdrivelser og misforståelser. Jeg har nesten sluttet å se debatter pga det her. 

Om alle kunne konsentrere seg om seg selv, og ordstyrer kunne få frem forskjellene, så hadde det vært så mye bedre. 

Håper noen partiledere ser denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er deres opplevelse av lederne til partiene som er inne på Stortinget?

  • Bjørnar Moxnes - Uverdig oppførsel
  • Audun Lysbakken - Smålig retorikk
  • Jonas Gahr Støre - Tåkefyrste
  • Une Bastholm/Rasmus Hansson - Hvem er det?
  • Trygve Slagsvold Vedum - Samma det
  • Knut Arild Hareide - Vingler mye
  • Trine Skei Grande - Så som så
  • Erna Solberg - Generelt positivt inntrykk
  • Siv Jensen - Gikk litt i skyggen av Listhaug

Anonymkode: 0870a...621

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er deres opplevelse av lederne til partiene som er inne på Stortinget?

  • Bjørnar Moxnes. God retorikk, har en del bra innlegg. Ikke enig i alt, bedre for arbeidre enn AP
  • Audun Lysbakken Flott retorikk, bra politikk. Er enige i mye, men ikke om kongehuset.
  • Jonas Gahr Støre Som SVer så synes jeg egentlig ingenting om JGS, han har nok skadet AP mer enn han har hjulpet dem. Skal AP ha en reell sjanse igjen så må de kvitte seg med han.
  • Une Bastholm/Rasmus Hansson Une vet jeg ikke noe om, Rasmus Hansson framstår som dobbelt moralsk. Han snakker varmt om elbiler og hybridbiler men kjører selv SUV
  • Trygve Slagsvold Vedum Ahhh Trygve, jeg elsker Trygve. Han bryr seg om folk i distriktene, han har et smittende humør osv.
  • Knut Arild Hareide Han er helt ok, er ikke kristen men Hareide er nok en bra mann
  • Trine Skei Grande Tja hun har jo noen gode meninger, men nå er jeg ikke enig med Venstre 
  • Erna Solberg Hun er ok, har ikke noe mot henne.
  • Siv Jensen Synes alt det her med at hun glemmer alt mulig blir teit, hun tar ikke oppgjør med trakasseringen innad i sitt eget parti osv. 

Anonymkode: 0870a...621

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Er dette det beste Norge har tenker jeg... 

En mener at folk skal bruke norsk produserte bunader produsert lokalt. Bare det å mene noe sånn er jo helt på trynet. Det er familier som strir med økonomien og som ikke har råd til dette så den som mener sånn er ikke så veldig oppegående. Regner med at vedkommende betaler for dette når han klarer å komme med en så dum ide. Syns forresten at folk kan få gå i festdrakter uten at det OGSÅ skal være et problem.

 

Endret av te_groupies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2018 den 17.28, AnonymBruker skrev:

Hva er deres opplevelse av lederne til partiene som er inne på Stortinget?

  • Bjørnar Moxnes
  • Audun Lysbakken
  • Jonas Gahr Støre
  • Une Bastholm/Rasmus Hansson
  • Trygve Slagsvold Vedum
  • Knut Arild Hareide
  • Trine Skei Grande
  • Erna Solberg
  • Siv Jensen

Anonymkode: 0870a...621

Bjørnar Moxnes- eneste tydelig opposisjonelle på tinget

Audun Lysbakken - lite synlig

Jonas Gahr Støre - Libyabomber, og littegrann Erna

Une Bastholm/Rasmus Hansson- trolig trofaste mot sitt mandat.

Trygve Slagsvold Vedum- interessant

Knut Arild Hareide- han har jeg nesten glemt

Trine Skei Grande- litt Erna

Erna Solberg- enda mer Erna, men dessverre ser det ut som om hun jobber mer for EU og USA enn hun jobber for Norge

Siv Jensen - Erna i grilldress  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/20/2018 at 5:28 PM, AnonymBruker said:

Hva er deres opplevelse av lederne til partiene som er inne på Stortinget?

  • Bjørnar Moxnes
  • Audun Lysbakken
  • Jonas Gahr Støre
  • Une Bastholm/Rasmus Hansson
  • Trygve Slagsvold Vedum
  • Knut Arild Hareide
  • Trine Skei Grande
  • Erna Solberg
  • Siv Jensen

Anonymkode: 0870a...621

Bjørnar Moxnes er en sjarlatan som gir ekstremistisk ideologi et søtt ansikt.

Audun Lysbakken måtte forlate den rødgrønne regjeringen som følge av politisk korrupsjon og det sier mye om SV at han fremdeles er partileder.

Jonas Gahr Støre liker jeg personlig, men han har nok en stri tørn med å styre et parti som Ap uten en maktbase i partiet.

Une Bastholm/Rasmus Hansson liker jeg godt, det er trist at MDG har blitt infiltrert av såpass mange desillusjonerte SVere.

Trygve Vedum er en klassisk populist som forstår både det parti-interne politiske spillet og har god teft for hva som rører seg utenfor mediegryten i Oslo. Jeg liker ham.

KA Hareide er ikke partileder lenger. Jeg liker ham ikke, han er en klassisk dydsblotter.

Trine Skei Grande er en intellektuell lettvekter med tvilsom impulskontroll. Jeg har null respekt for henne.

Erna Solberg er en klassisk politiker som synes posisjon er viktigere enn politikk.

Siv Jensen har jeg lite sans for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...