Gå til innhold

Han er ulykkelig gift. Vil han ha mer enn sex med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En opptatt mann som vil være utro med en kvinne sier HVA SOM HELST for å få deg til å ha sex med han. Det er kun manipulering for å få deg med på å ha sex og IKKE NOE ANNET. 

Mitt råd til deg er: LØØØØP OG KOM DEG FOR HELVETE UNNA!!!!!!

 

Anonymkode: 4f47e...bac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Han er ute etter spenning. Og sannsynligvis er han ikke engang ulykkelig gift men bare noe han fremstiller seg som til deg for å prøve å legitimere at han er utro

Anonymkode: 41a5a...2a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Du begynner å få følelser og det erdumt for du blir lurt.  Selvsagt vil fyren si at han har det dårlig og evnt at han ønsker å forlate henne. Det hørtes jo mye bedre ut enn « jeg vil knulle rundt fordi det er gøy». 

Av og til går fyren fra kona, men det er ca sånn 1%. Menn liker nemlig komfort og stabilitet. Ikke skilsmisser, krangling, økonomisk katastrofe, barnefordeling og all dritten som følger med. De 1% er lei av kona og vil flytte rett inn til elskerinnen så han slipper å havne på «kjøttmarkedet» igjen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis TS brydde seg det minste om baret sitt så ville hun ikke drive på med en mann hun hadde truffet i forbindelse med aktivtiteter for barnet. Snakk om å rasere barnets sosiale fritidsaktivitet hvis/når de blir avslørt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:



Spørsmålet mitt var egentlig hvorfor han sier han vil synge til meg og lignende(kjærlighetssanger), når han sier han ikke vil ha et forhold. Det er mildt sagt forvirrende. Men det er nok som dere sier, at han bare vil ha sex. 

 

Anonymkode: 22002...b97


Fordi det er sånn menn vet kvinner smelter av å høre og forestille seg. Han er en "pursuer" som elsker å sjarmere damer, og savner denne spenningen i livet når han lever i et ekteskap. Du er nok ikke så spesiell for han som han får det til å høres ut som med manipulerende og myke gloser fra romantiske filmer han har sett sjarmerer damene i senk og dermed booster selvtillitten og egoet sitt enormt.

Anonymkode: 41a5a...2a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En opptatt mann som vil være utro med en kvinne sier HVA SOM HELST for å få deg til å ha sex med han. Det er kun manipulering for å få deg med på å ha sex og IKKE NOE ANNET. 

Mitt råd til deg er: LØØØØP OG KOM DEG FOR HELVETE UNNA!!!!!!

 

Anonymkode: 4f47e...bac

Signerer dette!

Anonymkode: 41a5a...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke dette med selvtillitsboost! Det burde vært helt motsatt.... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ellevill skrev:

Skjønner ikke dette med selvtillitsboost! Det burde vært helt motsatt.... 

Ja... Utrolig at de ikke skammer seg og innser hvor smålige og tragiske de faktisk er! Men visse har ikke den samme empatien som andre, mange kan man til og med se det  i hjernen på, uten å være psykopater har de grå hjernemasse i områder som skal være sorte og hvite. Ikke at det er noe unnskyldning, man vet jo fortsatt forskjellen på rett og galt!
Personlig syntes jeg utro folk bør få straff for det. Hvis man hadde kappet av en cm av pikken eller snurpet den stram med tau med vekter på som nappet og dro og ga smerte i noen uker, for hver gang noen var utro hadde man nok fått en stopper for det.

Anonymkode: 41a5a...2a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte nylig en mann gjennom skolen til barna mine. Vi har vært i møter sammen og har samarbeidet om ting i forbindelse med idrett og skole. Etter det første møtet vi var på, la jeg til ham på facebook(sammen med en annen forelder) for å kunne kommunisere enklere og dermed samarbeide lettere. Jeg oppdaget raskt at han var ivrig etter å snakke med meg, begynte å skrive til meg utenfor gruppechatten og var generelt interessert i å holde samtalen gående(hver dag). Jeg begynte å skjønne at han var interessert når han spurte meg hva jeg holdt på med der og da, om han kunne få snapchatten min osv.. Han begynte å småflørte litt med litt frekke(flørtende/sexy) kommentarer på "spøk", og vi skulle møtes hjemme hos meg for et møte. Etter møtet snakket vi over meldinger og jeg skjønte at han virkelig prøvde å komme i buksa på meg.. Dagen etter møtet traff vi hverandre og hadde sex. Problemet er... Han er gift. 

Det var dette som gjorde at jeg ble veldig nysgjerrig, overrasket og smigret, alt på en gang. Vi snakket sammen en god stund før vi bestemte oss for å ligge sammen. I starten var jeg veldig reservert fordi han er gift og fordi jeg ikke vil åpne meg og vise følelser. Han har ved et par anledninger tatt opp det at det ikke må bli følelser inne i bildet, og jeg har sagt meg enig. Nå er jeg imidlertid forvirret, for det er enkelte ting som gjør at jeg føler han TENKER på eller ønsker noe mer.  

Vi tekster eller sender bilder hver dag, men "tingen" vår er relativt fersk så ting er selvfølgelig spennende. Før vi lå sammen fortalte han at ekteskapet ikke var så greit og ikke hadde vært det på flere år. Jeg mistenker at han kan være en luring som sier fine ord for å holde på sexen, og som leder meg an til å tro at han vil ha mer. Jeg har ikke gitt uttrykk for at jeg vil ha mer, og har vært bevisst på å være forsiktig med det. Men jeg begynner å lure når han snakker om ting vi skal gjøre så langt frem som i sommer, han sier han savner meg og vil se smilet mitt osv. I går fortalte han at han ville synge en sang for meg, og jeg ble skikkelig overrasket. Er ikke det noe en gjør for noen man er forelsket i? Han åpnet seg mye i går kveld og fortalte ting om seg selv. Eller, mye med tanke på hvor kort tid vi har kjent hverandre og hvor kort tid vi har vært intime med hverandre. 

Jeg spør av ren nysgjerrighet, for jeg blir litt forvirret. Planen min, eller ideen min, er at vi må avslutte dette om ikke så lenge. Jeg frykter at det kan bli vanskelig i framtiden dersom en av oss utvikler følelser. Han har barn og det har jeg også. Ser ikke for meg at det kommer til å bli oss for å si det sånn. Men likevel lurer jeg på hva han vil...  

Anonymkode: 22002...b97

Homewrecker. Håper du en dag opplever at mannen din gjør det samme mot deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke man forstår en sånn situasjon før en sitter i det selv. Jeg hadde nok sagt akkurat de samme tingene som dere for to uker siden. (Det betyr ikke at jeg ikke ser hvor galt det er). 

Anonymkode: 22002...b97

 

Jeg tror ikke DU forstår hvordan det føles å sitte på den andre siden, helt oppriktig..   
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2018 den 16.36, AnonymBruker skrev:

Ikke sant det er en voldsom selvtillitboost? hihi :fnise:

Fuck, jeg elsker det når gifte menn legger an på meg. Ikke spør meg om hvorfor... Men det er noe eget med gifte menn som gjør det, jevnført med single menn.

Uansett, han sier jo bare noe tøv for å overbevise deg om å gå til sengs med han. 99,9999% av gifte menn som prøver seg, er bare ute etter sex.

Anonymkode: 2b967...e85

eller en kone 2:fnise:

Folk har seg med hverandre i øst og vest, gift eller ugift. Velkommen til polyamori og polygami sier nå jeg. 

Anonymkode: 50d5d...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han gift, så holder du deg unna. Hvis ikke, er du et svin.

Anonymkode: b3353...072

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folks medmenneskelige moralinnsikt overfor hverandre er som den amerikanske pengekulturen; SKRUPPELØST. 

Anonymkode: 50d5d...816

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på tenker nå jeg.  Han som tar iniativ, dermed er han ansvarlig 

Anonymkode: 18108...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtillitsboost av en utro mann? Du tuller? Han er jo bare dritten selv. Samme om han ser bra ut. Han er full av dritt.

Rart at folk aldri lærer. Har han det så fælt så får han være mann nok å ordne opp hjemme med kona, ikke snakke med en annen dame og ligge med henne. Han er ikke et offer, men som bidrar til et dårlig ekteskap. 

Fortell det til kona også. Hun fortjener å vite det. Eventuelt sjekke seg for sykdommer.

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det høres ut som du er elskerinne nr. X i rekken av mange andre. Han var veldig kjapp til å begynne å flørte med deg, han tar en enorm risiko iom at dere har barn i samme krets, og virker ikke som han har noen skrupler ved det han holder på med. Så det høres ut som en mann som har vært utro ganske mange ganger før, og har blitt god på å sjarmere.

 

Om han har følelser for deg eller ikke er egentlig irrelevant. Du må se på han, se han for den han egentlig er (samvittighetsløs rundbrenner) og tenke om du ville hatt et ordentlig forhold til ham eller ikke. Er svaret nei så er det vel det samma hva han føler? Han blir sikkert litt forelsket i oppmerksomheten han får fra deg, men noe godt forhold ville du aldri fått med denne mannen.

 

For øvrig tar du en veldig stor risiko selv med tanke på barnet ditt. Hvis dette blir oppdaget kan det gå utover han/henne. Du vet aldri hvordan kona vil reagere, noen folk har ikke vettet helt på plass og kan finne på å ødelegge for barnet ditt (jeg tenker på utestenging, mobbing osv.). Du vil vel ikke være hun som alle vet bidro til at foreldrene til noen i klassen skilte seg? Dette kan bli veldig stygt! 

Anonymkode: 1da8a...5de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva en mann gjør i en slik situasjon trenger ikke å bety noe som helst i forhold til hans følelser eller forpliktelser. Håper dette ikke går ut over barna dine hvis kona finner ut av det og forteller ungene hvem dette var mora til. Ikke så lurt å drite i eget rede. 

Anonymkode: 05b4a...d9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette går til helvete så er det ikke sikkert at det bare er dere to som får gjennomgå.

Jeg har hørt en historie om ett slikt forhold som ble kjent. Bruddet mellom ekteparet ble utrolig skittent, og alle viste hva faren og denne dama hadde gjort. Selvfølgelig var det alenemoren som var singel som ble den største syndebukken, for det er desverre slik at det er kvinnen som får mesteparten av skylden. Siden faren flyttet når kona sparket han ut, så var det elskerinnen som måtte ta støyten alene. Hun ble passelig fryst ut av foreldrene på skolen og trening. Noen for at de var lojal til konen og andre for at de ikke ville bli beskyldt for å prøve seg om de var menn, eller for at de ikke ville slippe henne nært sin egen mann. Det var kjempe urettferdig, hun hadde forelsket seg og de var tross alt to som hadde gjort denne feilen. Faren brydde seg bare om å berge ansikt, så alle løfter og vennskap var helt borte.

Men det verste var når ungene til ekteparet fikk nyss i hvilken mor som hadde vært med å ødelegge familien deres. De kunne ikke la det gå ut over de voksne. Så de lot dessverre det gå ut over datteren til elskerinnen. Datteren fikk høre masse stygt om moren sin, fra noen som hadde tidligere vært vennene hennes. Hun ble også fryst ut av noen jenter i klassen. Skolen grep selvsagt inn, og foreldrene fikk slutt på mobbingen og ting ble bedre. Men selv på videregående, når venninnene til denne jenta fikk seg kjæreste, så kom det av og til drypp fra andre om at i "familien hennes liker man de som var opptatte, så pass på".

 

Anonymkode: c5199...a4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg glemte å spørre om ts. Hvorfor antar du at kona hans også er utro? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...