Gå til innhold

Per Sandberg som justisminister. Erna Solberg uskikket som statsminister!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er forhåpentligvis kun midlertidig, men er det ikke spesielt at Solberg har en justisminister som er dømt for vold?   

Per Sandberg er også mannen som ropte "Dette er en krigserklæring" på 22. juli for så å bli helt taus når han fant ut at det var Breivik og ikke en muslim som stod bak. Tenk at vi skal ha en justisminister som mener etnisiteten og religionen til terroristen er hva som bestemmer reaksjonen. 

Skal vi ha en justisminister som om Norge blir utsatt for et nytt terrorangrep sier: "Jeg har lært av mine tidligere feil og vil derfor ikke uttale meg før jeg vet etnisiteten og religionen til personen som står bak terrorangrepet"?

Alle forstår at Per Sandberg er totalt uegnet også som midlertidig justisminister. Ingen vet når terrorangrep vil ramme oss og om vi blir rammet må vi ha en  som faktisk kan gjøre jobben sin i stedet for å fremstå som en klovn og eventuelt skaffe seg sykemelding om  pressen kritiserer hans oppførsel. 

Erna Solberg forstod aldri at Listhaug var uskikket til å være justisminister. Stortingsflertallet måtte stille Listhaug ultimatumet: Enten går du av selv eller så fjerner vi deg med mistillitsforslaget. Solberg var for svak til å sparke Listhaug.  Alle kan gjøre feil og ledere lærer av sine feil. Solberg har ikke lært noe som helst. Hun bytter bare ut en uegnet klovn med en annen. 

Justisministeren har ansvaret for landets beredskap og krisehåndtering. Der har vi ikke råd til  ha klovner. Kun det beste er godt nok og Per Sandberg er ikke best, han er ikke god nok og han har ingenting i denne jobben å gjøre. 

 

Anonymkode: d3563...556

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra valg av Erna, jeg syntes hun har hentet seg litt inn igjen med å gjøre et såpass bra valg til posisjonen, selv om det var synd at Listhaug gikk av.

Anonymkode: a3922...442

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandberg er dyktig, og han lar seg heller ikke kneble av AP.

Anonymkode: 77389...042

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listhaug går av også kommer Sandberg inn istedenfor. Opposisjonen må sitte og rive seg i håret av frustrasjon. :legrine:Jeg skal innrømme at jeg fikk skikkelig latterkrampe.

Anonymkode: 7a7b6...a8b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Listhaug går av også kommer Sandberg inn istedenfor. Opposisjonen må sitte og rive seg i håret av frustrasjon. :legrine:Jeg skal innrømme at jeg fikk skikkelig latterkrampe.

Anonymkode: 7a7b6...a8b

Du synes dette er morsomt? Norsk politikk og dine meningsmotstandere er humor for deg? Greit å være uenige, men smålige og nedlatende kan vi vel holde oss for gode for å være.

Anonymkode: 3ab5a...de9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke Sandberg den som har tatt et klarest oppgjør med holdninger og retorikk som fører til islamistisk terror da, som tross allt over hundre nordmenn har sluttet seg til gjennom IS og også blitt dømt for planlegging av i Norge og ikke bare en enkelt sinnsforvirret person?

Det er viktig at vi tar den debatten og da må vi ha fokus på der hvor den største faren ligger. Vi kan ikke ha en justisminister som forsøker å feie under teppet de holdningene og retorikken som skaper så mye islamistisk ekstremisme. 

Anonymkode: 18ed6...915

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømme Sandberg før han har fått en eneste sjanse er vel ikke demokrati.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

I fjor var Listhaug ute i barselpermisjon i fre måneder, fra begynnelsen av mars til begynnelsen av juli. Da var Per Sandberg settestatsråd, altså fungerende justisminister, i hele den perioden.

Han har altså vikariert for henne i fire måneder før, med slutt for åtte måneder siden. Skjønner ikke helt hvorfor det blir såpass oppstandelse av at han gjør det i en mye kortere periode nå. Jeg er hverken fan av Listhaug eller Sandberg, men hvorfor reagere såpass nå og ikke da han var fungerende justisminister i fire måneder helt frem til valgkampen i fjor?

Anonymkode: 8c92a...af2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hæ?

I fjor var Listhaug ute i barselpermisjon i fre måneder, fra begynnelsen av mars til begynnelsen av juli. Da var Per Sandberg settestatsråd, altså fungerende justisminister, i hele den perioden.

Han har altså vikariert for henne i fire måneder før, med slutt for åtte måneder siden. Skjønner ikke helt hvorfor det blir såpass oppstandelse av at han gjør det i en mye kortere periode nå. Jeg er hverken fan av Listhaug eller Sandberg, men hvorfor reagere såpass nå og ikke da han var fungerende justisminister i fire måneder helt frem til valgkampen i fjor?

Anonymkode: 8c92a...af2

Fordi venstresiden må ha noen å hate slik at de kan skape engasjement rundt partiene sine. De har jo ikke noe politikk å spille på. 

Anonymkode: 18ed6...915

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Sandberg er ikke noe dumt valg. Christian Tybring-Gjedde er også en god kandidat.

Anonymkode: 33a4c...cf3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes dette er morsomt? Norsk politikk og dine meningsmotstandere er humor for deg? Greit å være uenige, men smålige og nedlatende kan vi vel holde oss for gode for å være.

Anonymkode: 3ab5a...de9

Klart det er morsomt. Støre får en enda verre å hanskes med og Frp kommer styrket ut av hele fadesen AP satte i gang:-)

Dette er fantastisk:-)

Anonymkode: ba057...e4f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

I fjor var Listhaug ute i barselpermisjon i fre måneder, fra begynnelsen av mars til begynnelsen av juli. Da var Per Sandberg settestatsråd, altså fungerende justisminister, i hele den perioden.

Han har altså vikariert for henne i fire måneder før, med slutt for åtte måneder siden. Skjønner ikke helt hvorfor det blir såpass oppstandelse av at han gjør det i en mye kortere periode nå. Jeg er hverken fan av Listhaug eller Sandberg, men hvorfor reagere såpass nå og ikke da han var fungerende justisminister i fire måneder helt frem til valgkampen i fjor?

Anonymkode: 8c92a...af2

Han var ikke justisminister, han var invandrings og inkluderingsminister. Listhaug tok først over jobben som justisminister etter valget i fjor høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

I fjor var Listhaug ute i barselpermisjon i fre måneder, fra begynnelsen av mars til begynnelsen av juli. Da var Per Sandberg settestatsråd, altså fungerende justisminister, i hele den perioden.

Han har altså vikariert for henne i fire måneder før, med slutt for åtte måneder siden. Skjønner ikke helt hvorfor det blir såpass oppstandelse av at han gjør det i en mye kortere periode nå. Jeg er hverken fan av Listhaug eller Sandberg, men hvorfor reagere såpass nå og ikke da han var fungerende justisminister i fire måneder helt frem til valgkampen i fjor?

Anonymkode: 8c92a...af2

Sandberg var da fungerende innvandrings- og integreringsminister, Listhaug ble ikke justisminister før i januar i år.

Anonymkode: 3ab5a...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

I fjor var Listhaug ute i barselpermisjon i fre måneder, fra begynnelsen av mars til begynnelsen av juli. Da var Per Sandberg settestatsråd, altså fungerende justisminister, i hele den perioden.

Han har altså vikariert for henne i fire måneder før, med slutt for åtte måneder siden. Skjønner ikke helt hvorfor det blir såpass oppstandelse av at han gjør det i en mye kortere periode nå. Jeg er hverken fan av Listhaug eller Sandberg, men hvorfor reagere såpass nå og ikke da han var fungerende justisminister i fire måneder helt frem til valgkampen i fjor?

Anonymkode: 8c92a...af2

Nei, jeg beklager, da var hun jo selvfølgelig ikke blitt justisminister ennå. Da var hun innvandringsminister. Ikke at jeg kan skjønne at det skulle være særlig mindre problematisk, da Per Sandberg dermed også var statsråd i justisdepartementet, men fungerende justisminister var han ikke.

Anonymkode: 8c92a...af2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hæ?

I fjor var Listhaug ute i barselpermisjon i fre måneder, fra begynnelsen av mars til begynnelsen av juli. Da var Per Sandberg settestatsråd, altså fungerende justisminister, i hele den perioden.

Han har altså vikariert for henne i fire måneder før, med slutt for åtte måneder siden. Skjønner ikke helt hvorfor det blir såpass oppstandelse av at han gjør det i en mye kortere periode nå. Jeg er hverken fan av Listhaug eller Sandberg, men hvorfor reagere såpass nå og ikke da han var fungerende justisminister i fire måneder helt frem til valgkampen i fjor?

Anonymkode: 8c92a...af2

Det du skriver er jo direkte usant!  Listhaug ble justisminister 17. januar 2018. Hun var ikke justisminister da hun hadde permisjon, hun var innvandringsminister. 

TS

Anonymkode: d3563...556

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes dette er morsomt? Norsk politikk og dine meningsmotstandere er humor for deg? Greit å være uenige, men smålige og nedlatende kan vi vel holde oss for gode for å være.

Anonymkode: 3ab5a...de9

Akkurat dette her bør du si til Støre, Moxnes og resten av klovnegjengen. 

Anonymkode: 4a3c5...aa6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjetil E skrev:

Han var ikke justisminister, han var invandrings og inkluderingsminister. Listhaug tok først over jobben som justisminister etter valget i fjor høst.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sandberg var da fungerende innvandrings- og integreringsminister, Listhaug ble ikke justisminister før i januar i år.

Anonymkode: 3ab5a...de9

Jepp, dere har selvfølgelig helt rett. Merket det selv. Samme departementet, og neppe særlig mindre problematisk hvis problemet er hans syn på etnisitet og religion, men det var meg det glapp hos. Beklager.

Anonymkode: 8c92a...af2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det er morsomt. Støre får en enda verre å hanskes med og Frp kommer styrket ut av hele fadesen AP satte i gang:-)

Dette er fantastisk:-)

Anonymkode: ba057...e4f

Dette er ganske talende. Takk for at du nok en gang bekrefter fordommene mine mot FrPs velgere.

Anonymkode: 3ab5a...de9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...