Gå til innhold

Makan til smålige og hatefulle innlegg fra sosialistisk side på Stortinget i dag!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne feks fra Eivor Evenrud:

Listhaug: Stortinget har blitt en barnehage.

Stortingsflertallet: Sylvi, du er heeeenta! Hade1f44b.png👋

Anonymkode: 5241a...c80

Eivor Evenrud sitter ikke på stortinget. Tråden handler om «sutring» fra sosialistisk side på stortinget. Flere eksempler?

Anonymkode: 3aa21...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tøys.  Ingen partier har fått mer hat enn Arbeiderpartiet. 22. juli er selvsagt mer hat enn noen andre i Norge har opplevd. Det er fakta. Så er det sant at det er  mange flere partier som har opplevd hat, men løgn at FrP står i noe særstilling utenom når det kommer til offerkortet.

Forøvrig så kan folk signere med hva som helst når det kommer til anonyme innlegg. 

Hilsen tidligere justisminister Sylvi Listhaug :)

Anonymkode: 0cfa3...71a

Virkelig? Ingen partier? Hva har Frp opplevd i så mange år da? Ros og gratulasjoner? :balltre: Jeg kan være uenig med Frp i mye, men jammen er de det norske partiet som har opplevd mest hets, jevnt og trutt, gjennom tiden og det er fakta. Barnslig nivå å fremstille deg som Listhaug. Du er ikke annet enn en vanlig mobber.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg er hvor dårlige på og bli motsagt høyresiden er, ytringsfrihet er ikke det samme som og ikke bli motsagt, særlig når det både er substans i både form og innhold på argumentasjonen til motparten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Drizzt said:

Nei, si det. De polariserer og overdriver og nører opp under hat mot henne personlig. Hvorfor kan de ikke opptre voksent, ansvarlig og ikke minst verdig posisjonen de har? Hvis dette er representativt for landet, så gråter jeg for dette landet. De fikk det de ville, de kneblet henne men må de virkelig tråkke over henne videre? Jeg håper aldri, aldri, aldri jeg og mine får oppleve sosialister i regjering igjen. Slike holdninger har ingenting å gjøre på Stortinget eller i regjering. 

Jeg er ikke enig i at de har kneblet henne(jeg mener det var hun som ikke greide å tilpasse tonen til stillingen hun hadde), men nå synes jeg de oppfører seg verre enn hun noen gang har gjort, og jeg synes de skal holde opp nå. Det er ekkelt å være vitne til, og jeg vet ikke hva jeg skal svare når ungene mine sitter og måper over ting voksne folk sier til og om hverandre på TV og skriver på Facebook. 12-åringen min virker å ha mye mer empati og diplomatiske evner enn denne gjengen som liksom skal være den gode eliten.

Vi trenger å legge dette bak oss og komme videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Moxnes, Arntstad, Lysbakken osv hadde gode innlegg på talerstolen i dag. At Erna "kjeftet" litt etterpå tar jeg ikke så nøye, for jeg tenker det er helt innafor at opposisjonen måtte få vise en reaksjon. Det hadde vært rart om dagen i dag gikk unna uten en eneste reaksjon på de siste dagers eventer. Erna fortsatte med hvordan man bør oppføre seg med toleranse, anstendighet og rederlighet, er jo akkurat de kvaliteter Sylvi ikke har.

Så i beste FrP stil:

Morna Sylvi

Anonymkode: 02fad...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Moxnes, Arntstad, Lysbakken osv hadde gode innlegg på talerstolen i dag. At Erna "kjeftet" litt etterpå tar jeg ikke så nøye, for jeg tenker det er helt innafor at opposisjonen måtte få vise en reaksjon. Det hadde vært rart om dagen i dag gikk unna uten en eneste reaksjon på de siste dagers eventer. Erna fortsatte med hvordan man bør oppføre seg med toleranse, anstendighet og rederlighet, er jo akkurat de kvaliteter Sylvi ikke har.

Så i beste FrP stil:

Morna Sylvi

Anonymkode: 02fad...c79

Dette er da kvaliteter hun har. Derfor baserer hun seg på fakta.

"Morn'a" er en høflighetsfrase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Apis said:

Det som slår meg er hvor dårlige på og bli motsagt høyresiden er, ytringsfrihet er ikke det samme som og ikke bli motsagt, særlig når det både er substans i både form og innhold på argumentasjonen til motparten 

Hvor mye substans noen synes det er i argumentasjon kommer helt an på hva man mener fra før, uansett hvilken side det gjelder. Det er sikkert mange på venstresiden som synes han venstreekstremisten som drev og skrek mens andre snakket på Dagsnytt 18 i går var fornuftig.

Anonymkode: 5e181...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...