Gå til innhold

Makan til smålige og hatefulle innlegg fra sosialistisk side på Stortinget i dag!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gremmes! Her snakker statsministeren varmt om å dra diskusjonen ned på et saklig og fordragelig nivå, og så er det bare surt og hatsk oppgulp som kommer fra sutrekjerringene på sosialistisk side. Snakk om å skyte seg selv i foten og å sikre blått flertall i laaang tid fremover! (Som jo er bra :-) ) 

Anonymkode: 18eca...9ef

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sitater?

Anonymkode: b67f2...6e3

Ta deg en titt på Vg og Dagbladet, så finner du det fort selv. 

Anonymkode: 4cf47...9e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gremmes! Her snakker statsministeren varmt om å dra diskusjonen ned på et saklig og fordragelig nivå, og så er det bare surt og hatsk oppgulp som kommer fra sutrekjerringene på sosialistisk side. Snakk om å skyte seg selv i foten og å sikre blått flertall i laaang tid fremover! (Som jo er bra :-) ) 

Anonymkode: 18eca...9ef

Ja, jeg merket det samme. En balansert statsminister og noen virkelig ekstreme fremføringer fra opposisjonen. For et skam.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gremmes! Her snakker statsministeren varmt om å dra diskusjonen ned på et saklig og fordragelig nivå, og så er det bare surt og hatsk oppgulp som kommer fra sutrekjerringene på sosialistisk side. Snakk om å skyte seg selv i foten og å sikre blått flertall i laaang tid fremover! (Som jo er bra :-) ) 

Anonymkode: 18eca...9ef

Så enig, jeg gremmes med deg. Helt utrolig at dette er voksne mennesker som oppfører seg sånn. 

Anonymkode: 4cf47...9e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det jeg ,men fikk ikke med meg at det var hets. Så en god del forklaringer. 

Følgte ikke 100% med så kanskje jeg gikk glipp av noe. 

Anonymkode: 0d6cb...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gremmes! Her snakker statsministeren varmt om å dra diskusjonen ned på et saklig og fordragelig nivå, og så er det bare surt og hatsk oppgulp som kommer fra sutrekjerringene på sosialistisk side. Snakk om å skyte seg selv i foten og å sikre blått flertall i laaang tid fremover! (Som jo er bra :-) ) 

Anonymkode: 18eca...9ef

Men kjære, kjære deg, ser du ikke hva dine egne uttaler? ALT som noen sinne har kommet ut av Sylvi Listhaugs munn, eller Per Sandberg sin eller den største klovnen av dem alle; Carl I. Hagen. Snakk om å ha på seg skylapper. FrP og deres velgere må lære seg å slutte å innta offerrollen og lære seg et minimum av selvransakelse og ydmykhet. 

De blåblå har forøvrig ikke flertall, de sitter i en mindretallsregjering. De «vant» valget med en veldig liten margin, og det er sannsynlig at det blir regjeringsskifte ved neste valg.

Anonymkode: 3aa21...946

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De «vant» valget med en veldig liten margin, og det er sannsynlig at det blir regjeringsskifte ved neste valg.

Anonymkode: 3aa21...946

Sannsynligheten for skifte er minimal etter denne skammens farse fra sosialistisk side, kjære deg. :-)

Anonymkode: 18eca...9ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente selvsagt "kjære, KJÆRE deg", beklager så mye. :-)

Anonymkode: 18eca...9ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære, kjære deg, ser du ikke hva dine egne uttaler? ALT som noen sinne har kommet ut av Sylvi Listhaugs munn, eller Per Sandberg sin eller den største klovnen av dem alle; Carl I. Hagen. Snakk om å ha på seg skylapper. FrP og deres velgere må lære seg å slutte å innta offerrollen og lære seg et minimum av selvransakelse og ydmykhet. 

De blåblå har forøvrig ikke flertall, de sitter i en mindretallsregjering. De «vant» valget med en veldig liten margin, og det er sannsynlig at det blir regjeringsskifte ved neste valg.

Anonymkode: 3aa21...946

Joda, du må da bare drømme:laugh:

Anonymkode: c640b...6a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gremmes! Her snakker statsministeren varmt om å dra diskusjonen ned på et saklig og fordragelig nivå, og så er det bare surt og hatsk oppgulp som kommer fra sutrekjerringene på sosialistisk side. Snakk om å skyte seg selv i foten og å sikre blått flertall i laaang tid fremover! (Som jo er bra :-) ) 

Anonymkode: 18eca...9ef

Synes alle kan gå i seg selv, og tenke seg om før de ytrer seg slik mange både inne på Stortinget, på forumet her og ellers i mediene uttaler seg. Knapt den ene er bedre enn den andre. 

Ja, vi har ytringsfrihet her i landet, men det er ikke den jeg mener skal knebles. 

For å sitere Knut Arild Hareide, det handler om anstendighet og rederlighet for alle og overfor alle uansett politisk standpunkt. 

(Kan ikke folk vise ansiktet sitt og si det de har å si offentlig og overfor den de omtaler så trenger de heller ikke skrive det du ytrer nåde i denne politiske debatten og saken så bør de holde seg langt unna sosiale medier og media.).

Anonymkode: 574c9...96c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Drizzt skrev:

Ja, jeg merket det samme. En balansert statsminister og noen virkelig ekstreme fremføringer fra opposisjonen. For et skam.

Et skam? Ok..

Anonymkode: 04303...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg gremmes! Her snakker statsministeren varmt om å dra diskusjonen ned på et saklig og fordragelig nivå, og så er det bare surt og hatsk oppgulp som kommer fra sutrekjerringene på sosialistisk side. Snakk om å skyte seg selv i foten og å sikre blått flertall i laaang tid fremover! (Som jo er bra :-) ) 

Anonymkode: 18eca...9ef

Ja, man kan absolutt si du skyter deg selv i foten ved å på den ene siden klage over retorikken til andre og på den andre siden stemple andre som sutrekjerringer. 

Heldigvis for deg så  gjør ikke det deg uskikket til å være FrPs representant på Stortinget. Det ville bare gjort deg uskikket til å sitte i regjering. 

Anonymkode: 0cfa3...71a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det ikke litt inflasjon i "hat"-begrepet her? Noen som ikke vet hva hat er? Eller er det slik at ordet skal utvannes slik at vi må finne på et nytt ord for virkelig hat?

Anonymkode: 79a42...377

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, man kan absolutt si du skyter deg selv i foten ved å på den ene siden klage over retorikken til andre og på den andre siden stemple andre som sutrekjerringer. 

Heldigvis for deg så  gjør ikke det deg uskikket til å være FrPs representant på Stortinget. Det ville bare gjort deg uskikket til å sitte i regjering. 

Anonymkode: 0cfa3...71a

Dette var et nokså uelegant forsøk, men retorikken lyder kjent.

Anonymkode: 18eca...9ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg en titt på Vg og Dagbladet, så finner du det fort selv. 

Anonymkode: 4cf47...9e0

 

40 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Virkelig? :fnise:

Et lite eksempel kan dere vel bjuda på?

Anonymkode: 3b8fe...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg syns det var mange gode og sterke innlegg, særlig fra Knut Hareide og Audun Lysbakken. Jeg la ikke merke til verken hat eller hets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Så enig, jeg gremmes med deg. Helt utrolig at dette er voksne mennesker som oppfører seg sånn. 

Anonymkode: 4cf47...9e0

Alle voksne mennesker ser at det er Listhaug som oppfører seg om en drittunge.

Anonymkode: ec46f...85e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Forrige innlegg ble ødelagt av autocorrect)

Om du lukker øynene når Hareide snakker, høres han faktisk ut som en sutrete drittkjærring på 50+

Om det er noen som har kjørt et snikende two-face politisk SPILL her, er det jo nettopp KRF.

 

Den kriminelle Solbakken er jo en av drivkreftene bak fjerningen av Listhaug, i tospann med medmarxist Moxnes.

Kvalmende å høre de liksom står der å skal være voksne og ansvarlige når de selv har stått for det aller meste av bråk, surr og ekstremt skittent spill, på vegne av tåkefyrsten himself, apejonas.

 

Måtte ingen av de NOEN GANG komme i regjeringsposisjon.

Anonymkode: 20b52...dd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...