Gå til innhold

Kristenfolket advarer Hareide: – Kan være over og ut for KrF som landsdekkende parti


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/0EXmGg/Kristenfolket-advarer-Hareide--Kan-vare-over-og-ut-for-KrF-som-landsdekkende-parti

Det får meg til å lure på om Arbeiderpartiets kampanje var å ramme Krf. Jeg kommer fra en stor kristen familie, mange har vær delt i synet på Listhaug, men jeg føler at mange har vært overasket over hvor hardt Krf gikk ut i mot Sylvi. Krf risikerer å dytte vekk en del velgere. Hareide fikk 8 unnskyldninger av Sylvi og hadde markert seg, men det var ikke nok for Krf ledelsen.

Anonymkode: 26b14...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner flere som er ferdige med KrF etter denne saken. De ser på KrF som et parti som ser mer mot venstresiden enn mot Høyre.

Tror ikke vi skal bli overrasket om neste meningsmåling viser et KrF under sperregrensen. 

Kan ha vært et politisk selvmord av KrF dette ....

Anonymkode: fc2f9...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/0EXmGg/Kristenfolket-advarer-Hareide--Kan-vare-over-og-ut-for-KrF-som-landsdekkende-parti

Det får meg til å lure på om Arbeiderpartiets kampanje var å ramme Krf. Jeg kommer fra en stor kristen familie, mange har vær delt i synet på Listhaug, men jeg føler at mange har vært overasket over hvor hardt Krf gikk ut i mot Sylvi. Krf risikerer å dytte vekk en del velgere. Hareide fikk 8 unnskyldninger av Sylvi og hadde markert seg, men det var ikke nok for Krf ledelsen.

Anonymkode: 26b14...b16

Jeg, som kristen, rører ikke KrF. Jeg misliker Hareide sterkt, selv om jeg ikke direkte liker Sylvi Listhaugs måte å diskutere på, eller ytre meninger på. 

KrF er et tulleparti og jeg regner med at flere og flere velgere, troende eller ikke, vil se nettopp det samme.

Anonymkode: 06aa1...0ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg, som kristen, rører ikke KrF. Jeg misliker Hareide sterkt, selv om jeg ikke direkte liker Sylvi Listhaugs måte å diskutere på, eller ytre meninger på. 

KrF er et tulleparti og jeg regner med at flere og flere velgere, troende eller ikke, vil se nettopp det samme.

Anonymkode: 06aa1...0ba

Må legge til at jeg gjerne skulle sett et kristent parti, med en god leder som argumenterer godt, og som samtidig følger kristendommen. Veldig gjerne! De kristne er på vei, men de trenger flere stemmer.

Anonymkode: 06aa1...0ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fortsette med Listhaug hadde ihvertfall vært politisk selvmord for KrF. KrF hadde valget mellom to onder. Nå er det en mulighet for at KrF kan få tilbake noen stemmer fra venstresiden. Det er en del som normalt ville stemt KrF men som ikke kunne gjøre det sist gang p.g.a. ledelsens støtte til en regjering med Listhaug.

Anonymkode: 5c1e3...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å fortsette med Listhaug hadde ihvertfall vært politisk selvmord for KrF. KrF hadde valget mellom to onder. Nå er det en mulighet for at KrF kan få tilbake noen stemmer fra venstresiden. Det er en del som normalt ville stemt KrF men som ikke kunne gjøre det sist gang p.g.a. ledelsens støtte til en regjering med Listhaug.

Anonymkode: 5c1e3...fb5

Det er ikke mange som stemmer sosialistisk, som har vandret over fra krf, så den spådommen der tror jeg overhodet ikke på 

Anonymkode: 06aa1...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Det er ikke mange som stemmer sosialistisk, som har vandret over fra krf, så den spådommen der tror jeg overhodet ikke på 

Anonymkode: 06aa1...0ba

Neivel, da har vi forskjellig erfaring. Jeg kjenner mange som tidligere stemte KrF men som senere har stemt DMG, SP, SV og Arbeiderpartiet etterhvert som KrF har gjort seg avhengig av FrP.

For min del er det umulig å stemme KrF hvis de støtter FrP. Helst vil jeg ha en sentrumsregjering eventuelt sammen med Høyre. Jeg vil heller ha en Arbeiderpartiregjering enn en regjering med FrP.

Anonymkode: 5c1e3...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, Drizzt skrev:

Jeg håper virkelig det er over for Krf på Stortinget.

Jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krf virker positive til Islam, støter bygging av moskeer, bønnerop osv. Til tross for at de har mange velgere som ser med økende bekymring hvordan Islam og Innvandring endrer Norge. Hareidets totale overdrivelse rundt Listhaug saken, svekker ham og skyver enda flere Krf velgere i mot Frp.

Anonymkode: 4ec46...d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...